Εορτασμός 17ης Νοέμβρη

Αγαπητοί γονείς,
Σας ενημερώνουμε ότι τη Δευτέρα 17/11/25 , θα πραγματοποιηθεί γιορτή στη σχολική μας μονάδα, για τον εορτασμό της 17ης Νοέμβρη, την οποία επιμελήθηκαν τα τμήματα της Ε’ τάξης. Η γιορτή θα πραγματοποιηθεί τις ώρες 09:00 με 10:00. Μετά τη γιορτή οι μαθήτριες και μαθητές αποχωρούν με τη συνοδεία των γονέων και κηδεμόνων τους. Πρωινή ζώνη και Ολοήμερο δε θα λειτουργήσουν τη συγκεκριμένη μέρα.
Η ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ
ΙΩΑΝΝΑ ΓΑΤΣΙΟΥ











