Η οικογένεια θα πρέπει να έχει φροντίσει και να έχει αποφασίσει πριν την έναρξη του σχολείου για:
• Tο ποιος θα είναι υπεύθυνος για την μελέτη του παιδιού (ορίζοντας μόνο ένα πρόσωπο)
• Tον τρόπο που το παιδί θα πρέπει να διαβάζει
• Την καθιέρωση μίας ρουτίνας, την σωστή και συστηματική λειτουργία των υποχρεώσεων δηλαδή που έχει ένας μαθητής καθημερινά ώστε να ακολουθεί το πρόγραμμα με μεγαλύτερη ευκολία.
• Αν δεν υπάρχει ρουτίνα, οι γονείς φτάνουν στο σημείο να ξεκινούν το διάβασμα στις 16.00 και να τελειώνουν στις 20.00
• Φροντίζουμε το παιδί μας να έχει ένα ήσυχο χώρο
• Είμαστε μαζί με το παιδί μας και επιτηρούμε τις εργασίες που κάνει
• Επιβραβεύουμε αντικειμενικά και με μετρό
• Είμαστε υποστηρικτικοί στην αποτυχία, εξηγούμε ότι μέχρι να μάθεις μια νέα δεξιότητα πρέπει να προσπαθείς συνεχώς χωρίς να τα παρατάς και είναι σίγουρο ότι θα κανείς πολλά λάθη!!! Δίνουμε το δικό μας παράδειγμα ότι και εμείς κάναμε πολλά λάθη στο σχολειό ενώ του θυμίζουμε ότι στο σχολειό πάμε για να μάθουμε νέες γνώσεις.
• Το ενθαρρύνουμε να συμμετέχει σε θέματα προετοιμασίας για το σχολείο με την δική σας πάντα επίβλεψη ,να βάλει ξυπνητήρι , να διαλέξει τα ρούχα που θα βάλει στο σχολείο, να γνωρίζει που είναι τα πράγματα που χρειάζεται για το σχολειό τσάντα κ.α. αλλά και για τις εξωσχολικές δραστηριότητες
• Να μάθει να ταχτοποιεί με την δική σας επίβλεψη τα τετράδια του μέσα στην τσάντα και πάνω στο γραφείοφείο του.
Copyright © 2019 1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΕΡΥΘΡΑΙΑΣ. Με την επιφύλαξη όλων των δικαιωμάτων.
Πληροφορίες σχετικά με τον τρόπο επαναχρησιμοποίησης ή αναδημοσίευσης αυτής της εργασίας ενδέχεται να είναι διαθέσιμες στη σελίδα http://Ιωάννης%20Μεριχωβίτης.