Αρχική » ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ;

Πλατφόρμα edupass

EDUPASS
EDUPASS1

ΕΥΖΗΝ

ΕΥΖΗΝ

Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων

Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρ. Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Β΄ ΑΘΗΝΑΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Β΄ ΑΘΗΝΑΣ

Λεωφόρος Κηφισίας 20 & Γκύζη, Μαρούσι Αττικής, Τ.Κ. 15125

Δ/ΝΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Δρ. ΜΠΑΜΠΑΡΟΥΤΣΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ Δ/ΝΤΗ
Καρκαλέτση Σ. 213 2105742
Νάννου Ε. 213 2105767

ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ, ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

…κλικ στην εικόνα

.jpg

Τηλέφωνα επικοινωνίας

210 2710144 – 3ος όροφος Γραμματεία- Γραφείο Προϊσταμένου

210 2797176 – 5ος όροφος

210 2723275 – Γραφείο Συμβουλευτικής & Επαγγελματικού Προσανατολισμού

Φαξ 210-2719857

e mail :
1kesyvath@sch.gr
mail@1kesy-v.att.sch.gr

Ωράριο Γραμματείας Υποβολή Αιτημάτων
Δευτέρα ή Τετάρτη
8:30 – 13 :00

Ωράριο Υπηρεσίας
Δευτέρα – Παρασκευή
8:00-16:00

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ

...κάνω κλικ στην εικόνα για εισαγωγή

e-class

e-class

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Ενημερωτικός Κόμβος
Πανελλήνιου Σχολικού δικτύου

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ

Φ Ω Τ Ο Δ Ε Ν Τ Ρ Ο Εκπαιδευτικό Λογισμικό

http://photodentro.edu.gr/edusoft/

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (e-me & e-me 4all )

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ                         (e-me  &  e-me 4all )

...κλικ στην εικόνα

_____Ε Ο Δ Υ_____

              _____Ε Ο Δ Υ_____

ΕΘΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ & ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ

ΕΘΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ & ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ

ΔΗΜΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ

ΔΗΜΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ

Επικοινωνία
ΔΙΟΝΥΣΟΥ & ΜΥΡΣΙΝΗΣ 2
+30 213 2007100
info@kifissia.gr

ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

Αν. Τσόχα 36, 115 21 Αθήνα

Τηλ.: 213 1335 100

Fax: 213 1335 111

Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο: info[at]iep.edu.gr

WROHellas ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ

WROHellas ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ

ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

Επικοινωνία - υποβολή αναφοράς
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας:
τηλεφωνικά
800.11.32.000 - τηλέφωνο χωρίς χρέωση για παιδιά
213 1306703, 213 1306605 - Γραμματεία Δικαιωμάτων του Παιδιού

με φαξ
210 7292129 (με ένδειξη για Συνήγορο του Παιδιού)

στο διαδίκτυο
e-mail : cr@synigoros.gr

ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

πικοινωνία με τον Συνήγορο
του Πολίτη
Ωράριο λειτουργίας για το κοινό

Δευτέρα - Παρασκευή 08.30πμ-2μμ
κάθε Τετάρτη έως 4.30μμ

Χαλκοκονδύλη 17
Τ.Κ. 104 32 Αθήνα
E-mail: press@synigoros.gr

Τηλ:
(+30) 213 1306 600

Φαξ:
(+30) 213 1306 800
(+30) 210 7292 129

International Hellenic University

International Hellenic University

The International Hellenic University comprises three Schools, each offering specialist programmes in cutting edge disciplines taught by leading instructors: the School of Economics, Business Administration & Legal Studies, the School of Humanities and the School of Science & Technology. You are welcome to browse below and explore the different programmes on offer within each School

Σίνα 30, 106 72 Αθήνα
Τ: 210.36.00.628
Φ: 210.36.38.016

Πληροφορίες για εθελοντισμό/ακτιβισμό
Αν θέλεις να συμμετάσχεις ενεργά στη δράση της οργάνωσης, ατομικά ή σε ομάδα επικοινώνησε στα
Τ: 210.36.00.628, εσωτ. 4
Email: activism@amnesty.org.g

Το Erasmus+ είναι το πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την εκπαίδευση, την κατάρτιση, τη νεολαία και τον αθλητισμό, που στοχεύει στην ενίσχυση των δεξιοτήτων και της απασχολησιμότητας καθώς και στον εκσυγχρονισμό των συστημάτων εκπαίδευσης, κατάρτισης και νεολαίας, σε όλους τους τομείς της Δια Βίου Μάθησης (Ανώτατη Εκπαίδευση, Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση, Εκπαίδευση Ενηλίκων, Σχολική Εκπαίδευση, δραστηριότητες νεολαίας, κτλ). Το πρόγραμμα Erasmus+ δομείται σε 3 βασικές Δράσεις (Key Actions) για την εκπαίδευση, την κατάρτιση και τη νεολαία οι οποίες είναι:

Βασική Δράση 1 (KA1/ΒΔ1): Κινητικότητα των ατόμων

Βασική Δράση 2 (ΚΑ2/ΒΔ2): Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών

Βασική Δράση 3 (KA3/ΒΔ3): Ενίσχυση σε θέματα μεταρρυθμίσεων πολιτικής

Καλώς ήρθατε!

Dialogue about the future of Europe

Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα!

Είτε μας αναζητούσατε είτε βρεθήκατε εδώ τυχαία, ελπίζουμε ότι θα διαθέσετε λίγο χρόνο για να περιηγηθείτε στις σελίδες μας.

Εδώ θα βρείτε πληροφορίες για σπουδαστές και επιχειρηματίες, ειδήσεις και πρακτικές πληροφορίες, σημεία ευρωπαϊκής πληροφόρησης στην Ελλάδα και ευκαιρίες χρηματοδότησης, πληροφορίες για εκδηλώσεις και εκπαιδευτικό υλικό, αλλά και ειδικές θεματικές ενότητες όπως η οικονομική επικαιρότητα. Και φυσικά, αν ψάχνετε κάποια άλλη πληροφορία, ή ακόμα αν έχετε κάποια πρόταση, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε απορία ή σκέψη σας σχετικά όχι μόνο με τον ιστότοπό μας αλλά και με τις δραστηριότητές μας και την Ευρωπαϊκή Ένωση γενικότερα. Μπορείτε να μας τηλεφωνήσετε, να μας στείλετε email (link sends e-mail)ή να έλθετε σε επαφή μαζί μας μέσω facebook (link is external) και twitter (link is external).

Η Αντιπροσωπεία εκπροσωπεί την Ευρωπαϊκή Ένωση στην Ελλάδα αλλά θα θέλαμε να την θεωρείτε και ως δίαυλο επικοινωνίας με την Ένωση και τις κεντρικές υπηρεσίες της.

Η Αντιπροσωπεία «ζει» στην Ελλάδα, μαζί σας, αφουγκράζεται, κατανοεί, συμπάσχει και χαίρεται μαζί σας. Θα θέλαμε να μας θεωρείτε φίλους και συμβούλους - το πρώτο βήμα για να μάθετε περισσότερα για την Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά και για να συνομιλήσετε μαζί της.

Καλή πλοήγηση!

WWF ΕΛΛΑΣ

Για ένα μέλλον όπου άνθρωπος και φύση συνυπάρχουν αρμονικά

Για ένα μέλλον όπου άνθρωπος και φύση συνυπάρχουν αρμονικά

ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΕΔΡΑ

WWF ΕΛΛΑΣ
Λεμπέση 21, 117 43 Αθήνα - Τηλ.: 210 3314893 - Fax: 210 3247578 - Email: support@wwf.gr

ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ WEBEX

        (κλικ στον σύνδεσμο)

Χαχάμη Χρύσα (Α1)

https://minedu-primary.webex.com/meet/chchachami

 

Τρεμπέλα Αικατερίνη ( Α2)

https://minedu-primary.webex.com/meet/atrempela

 

Γκιόκα Ιφιγένεια (Β1)

https://minedu-primary.webex.com/meet/ifgioka

 

Αργυριάδου  Άντα (Β2)

https://minedu-primary.webex.com/meet/andargyr

 

Παναγάκου  Μάρθα (Γ2)

https://minedu-primary.webex.com/meet/mapanaga

 

Μακρυδάκης  Σπύρος (Γ1)

https://minedu-primary.webex.com/meet/smakrydak

 

Στεργιάκη  Καλομοίρα(Δ1)

https://minedu-primary.webex.com/meet/kstergi

 

Μενδωνίδου  Ολυμπία (Δ2)

https://minedu-primary.webex.com/meet/molympia

 

Καραλή Κατερίνα (Ε2)

https://minedu-primary.webex.com/meet/katkaralis

 

Κανελλόπουλος Κανέλλος(Ε1)

https://minedu-primary.webex.com/meet/kankan

Χατζηλάμπρου  Κων/νος(ΣΤ1)

https://minedu-primary.webex.com/meet/kchatzilam

 

Καλτσή Ελένη (ΣΤ2)

https://minedu-primary.webex.com/meet/elenkaltsi

Γαλάζιου Ελένη (ΑΓΓΛΙΚΑ)

https://minedu-primary.webex.com/meet/egalaziou

 

Ανδρικοπούλου  Κάλλια (Τ.Ε.)

https://minedu-primary.webex.com/meet/kaland

 

Μακρής Κώστας (ΟΛΟΗΜΕΡΟ)

https://minedu-primary.webex.com/meet/kmakris68

 

Γιανναρέα  Νατάσα (ΟΛΟΗΜΕΡΟ)

https://minedu-primary.webex.com/meet/giannareaa

Μόσχου Φωτεινή(ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ)

https://minedu-primary.webex.com/meet/fmoschou

 

Γεωργαλή Δήμητρα(ΑΓΓΛΙΚΑ)

https://minedu-primary.webex.com/meet/dgeorgali

Πέτρου  Σπυριδούλα (Φ.Α.)

https://minedu-primary.webex.com/meet/sppetrou

 

Συμεωνίδη  Αγγελική  (ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ)

https://minedu-secondary2.webex.com/meet/syangeli

 

Βελιανίτης Παναγιώτης(ΜΟΥΣΙΚΗ)

https://minedu-primary.webex.com/meet/velianitis

Γαλανάκη Σοφία  (θεατρική Αγωγή)

https://minedu-primary2.webex.com/meet/sogalanaki

 

Τζενάκη Χρύσα (ΤΠΕ)
https://minedu-primary.webex.com/meet/ctzenaki

 

Χασιώτη  Βάσια (ΓΑΛΛΙΚΑ)

https://minedu-primary.webex.com/meet/vachasiot

το link για την ηλεκτρονική μου τάξη στο ΠΣΔ: https://eclass.sch.gr/main/portfolio.php

 

ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΣΥΝΗΘΩΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ;

Οι γονείς δεν αντιδρούν και δεν απαντούν στα παιδιά τους όλοι με τον ίδιο τρόπο. Έχετε σκεφτεί όμως, ότι ο τρόπος της αντίδρασης ή της απάντησης που δίνει ένας γονιός στο παιδί του, χαρακτηρίζει και το πόσο ώριμος ή ανώριμος γονιός είναι;

Ας δούμε μερικά παραδείγματα:

·         Όταν το παιδί λέει: ”Μαμά, φοβάμαι ν΄ανέβω στο δέντρο”

Ο Ανώριμος γονιός απαντάει: “Μα είναι δυνατόν; τι φοβάσαι μεγάλο παιδί; Δεν υπάρχει κανένας λόγος. Άντε, έλα ν΄ανέβεις στο δέντρο. Κοίτα τα άλλα παιδιά που το κάνουν!”

Ο Ώριμος γονιός λέει: “Το καταλαβαίνω. Πες μου πώς νιώθεις. Εγώ είμαι εδώ για να σε προστατεύω. Αν θέλεις μπορώ να σε βοηθήσω, αλλά αν δε νιώθεις έτοιμος (π.χ ν΄ανέβεις στο δέντρο) δεν πειράζει. Ούτως ή άλλως κάνεις τόσα άλλα σπουδαία πράγματα!”

Ο ώριμος γονιός δεν υποβαθμίζει το φόβο του παιδιού του. Κατανοεί ότι ένα μικρό παιδί που κάνει καινούργια πράγματα είναι λογικό να φοβάται. Δεν το καταπιέζει να κάνει κάτι μόνο και μόνο για να τονωθεί ο ίδιος (ότι τα κατάφερε το παιδί του). Φυσικά δεν κάνει συγκρίσεις με άλλα παιδιά. Και κυρίως, το ρωτά πώς νιώθει για ν΄αναπτύξει μια σχέση εμπιστοσύνης.

Το παιδί λέει: ”Μαμά, είδα φάντασμα”

Ανώριμος γονιός: “Τι βλακείες είναι αυτές; δεν υπάρχουν φαντάσματα.”

Ώριμος γονιός: “Ναι; για πες μου πώς ήταν; Νόμιζα κι εγώ όταν ήμουν μικρή ότι είχα δει, αλλά μεγαλώνοντας κατάλαβα ότι έκανα λάθος.”

Με την απάντησή του αυτή ένας ανώριμος γονιός προσπαθεί να κάνει το παιδί του να μην φοβάται. Δεν το κάνει δηλαδή για κακό (προφανώς). Έτσι όμως δεν πείθεται ένα μικρό παιδί. Επίσης το παιδί έχει ανάγκη να του δίνουμε σημασία και χρόνο. Το καλύτερο λοιπόν είναι να το ρωτήσουμε περισσότερα γι αυτό που μας λέει, να μπούμε στη θέση του, να του πούμε πως κι εμείς κάποτε είμαστε σαν κι αυτό και μέσα από την κουβέντα μας να ηρεμήσει και να πεισθεί.

Το παιδί λέει: ”Μαμά, ο Γιαννάκης με έδειρε”

Ανώριμος γονιός: “Να τον δείρεις κι εσύ.”

Ώριμος γονιός: “Πόνεσες; Είσαι καλά; Εγώ είμαι εδώ, για πες μου όμως τι συνέβη; Ποιος ξεκίνησε πρώτος; Μήπως την επόμενη φορά πρέπει να το πεις στη δασκάλα;”

Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να ωθήσουμε το παιδί ν΄ανταποδώσει το χτύπημα. Έτσι ενισχύουμε επιθετικές συμπεριφορές. Πρέπει πρώτα να ρωτήσουμε πώς είναι, πώς νιώθει, τι συνέβη, αφού μέσα από την κουβέντα μπορεί να φανεί πως το δικό μας παιδί προκάλεσε τον καυγά. Αν πρόκειται όμως για ένα παιδάκι που μονίμως έχει επιθετική συμπεριφορά, τότε θα πρέπει το δικό μας παιδί ν΄απευθυνθεί στη δασκάλα κι αν αυτό επαναληφθεί, θα μιλήσουμε πλέον εμείς στο σχολείο.

Το παιδί λέει: ”Θέλω να μου πάρεις κι εμένα αυτό το παιχνίδι. Η Μαίρη το έχει”.

Ανώριμος γονιός απαντάει είτε “Θα στο πάρω” ή “Όχι, δε με νοιάζει τι κάνει η Μαίρη.”

Ωριμος γονιός: ” Η Μαίρη είναι σε άλλη οικογένεια. Κι έχει κι άλλα πράγματα που εσύ δεν τα έχεις, όπως κι εσύ έχεις πολλά πράγματα που η Μαίρη δεν έχει. Για να δούμε τι είναι αυτό το παιχνίδι. Δεν έχεις κάτι παρόμοιο; Μήπως να περιμένουμε τα γενέθλιά σου; Δεν γίνεται συνέχεια να αγοράζουμε παιχνίδια.”

Ο ώριμος γονιός έχει αυτοπεποίθηση. Πιστεύει δηλαδή ότι είναι καλός γονιός, άρα δε νιώθει ενοχικά που δεν έχει το παιδί του αυτό το παιχνίδι, ούτε μπαίνει σε συγκρίσεις με άλλες οικογένειες. Ξέρει πως το παιδί του είναι ευτυχισμένο, γιατί έχουν μεταξύ τους καλή σχέση. Αυτό είναι πολύ βασικό να το μάθει ένα παιδί, γιατί πάντα στη ζωή θα υπάρχει κάποιος που θα έχει κάτι περισσότερο. Το θέμα είναι πως τα παιδιά επηρεάζονται. Αυτό πρέπει να το καταλάβουμε. Και μπορούμε κάπου κάπου να κάνουμε πίσω. Όχι όμως συνέχεια, διότι έτσι θα δημιουργήσουμε ανασφάλεια στο παιδί, ότι δεν είμαστε σταθεροί σ΄αυτά που λέμε και κάνουμε, ότι μπορεί να μας χειριστεί και στο τέλος δεν θα μπορεί το ίδιο το παιδί να διαχειριστεί μεγαλώνοντας το “όχι”.

Το παιδί λέει: ”Μαμά δεν θέλω να διαβάσω”

Ανώριμος γονιός: “Δεν θα βγεις από το δωμάτιό σου αν δεν τελειώσεις τα μαθήματά σου.”

Ώριμος γονιός: ”Σε απασχολεί κάτι και δεν μπορείς να συγκεντρωθείς; Είσαι κουρασμένο; Έλα να το συζητήσουμε. Θέλεις να παίξεις για κανένα τεταρτάκι και μετά να πας να κάνεις τα μαθήματά σου; Πως θα νιώσεις αν αύριο σε ρωτήσει κάτι η δασκάλα και είσαι αδιάβαστος; Δυστυχώς δε γίνεται να μη διαβάσεις. Είναι η μοναδική σου υποχρέωση. Πάρε λίγο χρόνο και πες μου όταν είσαι έτοιμος. Αν μάλιστα τελειώσεις γρήγορα, θα πάμε και μια μικρή βόλτα.”

Κι εμείς κουραζόμαστε και βαριόμαστε πολλές φορές. Άρα καταλαβαίνουμε απόλυτα το παιδί. Αλλά έχουμε μάθει πως μερικά πράγματα είμαστε υποχρεωμένοι να τα κάνουμε. Γιατί διαφορετικά θα έχουμε επιπτώσεις. Το ίδιο πρέπει να μάθει και το παιδί. Και η επίπτωση δεν είναι μια τιμωρία άσχετη όπως π.χ. δε θα φας παγωτό. Αλλά ότι, αν είσαι αδιάβαστος θα εκτεθείς στην τάξη, ή αν δεν τελειώσεις τα μαθήματά σου δε θα πάμε βόλτα, γιατί δε θα υπάρχει άλλος χρόνος. Τέλος πρέπει να μάθει πως η μοναδική υποχρέωση που έχει είναι το σχολείο και τα μαθήματά του.

Το παιδί λέει: ”Κλαίω γιατί τσακώθηκα με τον φίλο μου”

Ανώριμος γονιός: “Μα είναι δυνατόν να κλαις για βλακείες; Κλαίνε οι άντρες; Άντε σταμάτα.”

Ώριμος γονιός: “Έλα σ΄εμένα στην αγκαλιά μου να κλάψεις. Πες μου τι συνέβη; Πως νιώθεις;”

Όταν βλέπουμε ένα παιδί να κλαίει νιώθουμε άβολα (ενώ δε θα έπρεπε). Έτσι προσπαθούμε να το σταματήσουμε. Αυτό όμως δεν το ενθαρρύνει να εκφράζει τα συναισθήματά του και τα κρατάει μέσα του. Δεν μπορεί να μας εμπιστευθεί ή την επόμενη φορά απλώς δεν θα κλάψει κοντά μας κι έτσι θα χάσουμε την ευκαιρία να μιλήσουμε μαζί του, να του μάθουμε να αναγνωρίζει και να διαχειρίζεται τα συναισθήματά του. Του δείχνουμε λοιπόν ότι είμαστε εκεί, δίπλα του, και αποδεχόμαστε πλήρως αυτό που νιώθει.

Το παιδί λέει: ”Μη φεύγεις, θα μου λείψεις”

Ανώριμος γονιός: “Τι να κάνω παιδί μου, πρέπει να πάω στη δουλειά. Γεια σου! ”

Ώριμος γονιός: “Κι εμένα θα μου λείψεις πολύ. Πρέπει όμως να πάω στη δουλειά, αλλά θα κάνουμε μια συμφωνία. Θα κάτσεις εδώ να παίξεις με αυτό κι αυτό, θα μου ετοιμάσεις και μια ζωγραφιά, θα περάσεισ όμορφα και όταν θα έχεις παίξει, ζωγραφίσει και φάει εγώ θα έρθω, θα σε πάρω μια τεράστια αγκαλιά και θα παίξουμε ό,τι θέλεις εσύ. Μήπως θέλεις να πάμε και στην παιδική χαρά; Σε 5 ώρες θα είμαι πίσω.”

Το παιδί δεν καταλαβαίνει γιατί πρέπει να πάμε στη δουλειά. Και η εξήγηση αλλάζει με βάση την ηλικία του παιδιού. Του δημιουργούμε λοιπόν τις συνθήκες για να περάσει καλά σπίτι και του υποσχόμαστε κάτι που θα κάνουμε μαζί όταν επιστρέψουμε. Είμαστε όμως υποχρεωμένες να το τηρήσουμε, ό,τι κι αν έχει συμβεί, γιατί αλλιώς θα χάσουμε την αξιοπιστία μας.

 Το παιδί λέει: ”Θέλω να κοιμηθώ στο κρεβάτι σας”

Ανώριμος (και κουρασμένος) γονιός: “Άντε έλα.”

Ώριμος (ακόμη κι αν είναι κουρασμένος) γονιός: “Αγάπη μου αυτό δεν γίνεται. Εδώ κοιμάται μόνο η μαμά με τον μπαμπά. Εσύ έχεις δικό σου κρεβάτι και δικό σου δωμάτιο όπου έχεις τα παιχνίδια σου κι όλα τα ωραία σου πράγματα. Όλοι μαζί δεν κοιμόμαστε καλά και όλοι έχουμε ανάγκη από ύπνο. Μπορώ όμως να έρθω στο κρεβάτι σου να σου διαβάσω ένα παραμύθι, να μιλήσουμε για πολλή ώρα μέχρι να νιώσεις πως είσαι έτοιμο να κοιμηθείς. Ποιο παραμύθι θέλεις να σου πω;”

Πρέπει εμείς λοιπόν που θέλουμε να είναι καλά και να γίνει υγιής συναισθηματικά ενήλικας να θέσουμε τα όρια και να είμαστε αυστηροί σε αυτό. Όχι στον τόνο της φωνής μας, αλλά σ΄αυτό που λέμε!

Επιμέλεια: Dr.  Ράνια Χιουρέα

Πηγή: http://www.magazine.gr

 

«Το ακούω και το ξεχνώ. Το βλέπω και το θυμάμαι. Το κάνω και το μαθαίνω»

Κομφούκιος, Κινέζος φιλόσοφος

Ιούλιος 2022
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιούν    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Σαν σήμερα

3/7/1922: Επιστρατεύονται όλοι οι Έλληνες έφεδροι της Μικράς Ασίας, που υπηρέτησαν στο στρατό λιγότερο από δυο χρόνια, ενώ η κυβέρνηση αποδέχεται την αυτονόμηση της Μικράς Ασίας.

ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ

ΣΑΡΡΗΣ & THIAMIS TOURS

 

ΣΑΡΡΗΣ Δ. & ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Α.Ε.  :

  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ Νο 2                         ώρα αναχ.  07:45΄ π.μ.

 

  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ Νο 3                         ώρα αναχ.  07:50΄ π.μ.

 

  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ Νο 4                      ώρα αναχ. 07:55΄ π.μ.

 

THIAMIS TOURS  :

  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ Νο  1                     ώρα αναχ. 07:55΄ π.μ.

Αρχείο

Translate

Σκακιστική άσκηση

European Radio Logo
Top
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς