Αρχική » ΑΥΤΙΣΜΟΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πλατφόρμα edupass

EDUPASS
EDUPASS1

ΕΥΖΗΝ

ΕΥΖΗΝ

Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων

Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: Ανδρ. Παπανδρέου 37, Μαρούσι, Τ.Κ. 151 80

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Β΄ ΑΘΗΝΑΣ

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Β΄ ΑΘΗΝΑΣ

Λεωφόρος Κηφισίας 20 & Γκύζη, Μαρούσι Αττικής, Τ.Κ. 15125

Δ/ΝΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Δρ. ΜΠΑΜΠΑΡΟΥΤΣΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ Δ/ΝΤΗ
Καρκαλέτση Σ. 213 2105742
Νάννου Ε. 213 2105767

ΚΕΝΤΡΟ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ, ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

…κλικ στην εικόνα

.jpg

Τηλέφωνα επικοινωνίας

210 2710144 – 3ος όροφος Γραμματεία- Γραφείο Προϊσταμένου

210 2797176 – 5ος όροφος

210 2723275 – Γραφείο Συμβουλευτικής & Επαγγελματικού Προσανατολισμού

Φαξ 210-2719857

e mail :
1kesyvath@sch.gr
mail@1kesy-v.att.sch.gr

Ωράριο Γραμματείας Υποβολή Αιτημάτων
Δευτέρα ή Τετάρτη
8:30 – 13 :00

Ωράριο Υπηρεσίας
Δευτέρα – Παρασκευή
8:00-16:00

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ

...κάνω κλικ στην εικόνα για εισαγωγή

e-class

e-class

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Ασφάλεια στο Διαδίκτυο

Ενημερωτικός Κόμβος
Πανελλήνιου Σχολικού δικτύου

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ

ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ

Φ Ω Τ Ο Δ Ε Ν Τ Ρ Ο Εκπαιδευτικό Λογισμικό

http://photodentro.edu.gr/edusoft/

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ (e-me & e-me 4all )

ΕΓΓΡΑΦΗ ΜΑΘΗΤΩΝ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ                         (e-me  &  e-me 4all )

...κλικ στην εικόνα

_____Ε Ο Δ Υ_____

              _____Ε Ο Δ Υ_____

ΕΘΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ & ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ

ΕΘΝΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ & ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ

ΔΗΜΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ

ΔΗΜΟΣ ΚΗΦΙΣΙΑΣ

Επικοινωνία
ΔΙΟΝΥΣΟΥ & ΜΥΡΣΙΝΗΣ 2
+30 213 2007100
info@kifissia.gr

ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

Αν. Τσόχα 36, 115 21 Αθήνα

Τηλ.: 213 1335 100

Fax: 213 1335 111

Ηλεκτρονικό Ταχυδρομείο: info[at]iep.edu.gr

WROHellas ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ

WROHellas ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ

ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

ΚΕΝΤΡΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ

ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ

Επικοινωνία - υποβολή αναφοράς
Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας:
τηλεφωνικά
800.11.32.000 - τηλέφωνο χωρίς χρέωση για παιδιά
213 1306703, 213 1306605 - Γραμματεία Δικαιωμάτων του Παιδιού

με φαξ
210 7292129 (με ένδειξη για Συνήγορο του Παιδιού)

στο διαδίκτυο
e-mail : cr@synigoros.gr

ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

πικοινωνία με τον Συνήγορο
του Πολίτη
Ωράριο λειτουργίας για το κοινό

Δευτέρα - Παρασκευή 08.30πμ-2μμ
κάθε Τετάρτη έως 4.30μμ

Χαλκοκονδύλη 17
Τ.Κ. 104 32 Αθήνα
E-mail: press@synigoros.gr

Τηλ:
(+30) 213 1306 600

Φαξ:
(+30) 213 1306 800
(+30) 210 7292 129

International Hellenic University

International Hellenic University

The International Hellenic University comprises three Schools, each offering specialist programmes in cutting edge disciplines taught by leading instructors: the School of Economics, Business Administration & Legal Studies, the School of Humanities and the School of Science & Technology. You are welcome to browse below and explore the different programmes on offer within each School

Σίνα 30, 106 72 Αθήνα
Τ: 210.36.00.628
Φ: 210.36.38.016

Πληροφορίες για εθελοντισμό/ακτιβισμό
Αν θέλεις να συμμετάσχεις ενεργά στη δράση της οργάνωσης, ατομικά ή σε ομάδα επικοινώνησε στα
Τ: 210.36.00.628, εσωτ. 4
Email: activism@amnesty.org.g

Το Erasmus+ είναι το πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την εκπαίδευση, την κατάρτιση, τη νεολαία και τον αθλητισμό, που στοχεύει στην ενίσχυση των δεξιοτήτων και της απασχολησιμότητας καθώς και στον εκσυγχρονισμό των συστημάτων εκπαίδευσης, κατάρτισης και νεολαίας, σε όλους τους τομείς της Δια Βίου Μάθησης (Ανώτατη Εκπαίδευση, Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση, Εκπαίδευση Ενηλίκων, Σχολική Εκπαίδευση, δραστηριότητες νεολαίας, κτλ). Το πρόγραμμα Erasmus+ δομείται σε 3 βασικές Δράσεις (Key Actions) για την εκπαίδευση, την κατάρτιση και τη νεολαία οι οποίες είναι:

Βασική Δράση 1 (KA1/ΒΔ1): Κινητικότητα των ατόμων

Βασική Δράση 2 (ΚΑ2/ΒΔ2): Συνεργασία για την καινοτομία και την ανταλλαγή καλών πρακτικών

Βασική Δράση 3 (KA3/ΒΔ3): Ενίσχυση σε θέματα μεταρρυθμίσεων πολιτικής

Καλώς ήρθατε!

Dialogue about the future of Europe

Καλώς ήρθατε στον ιστότοπο της Αντιπροσωπείας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής στην Ελλάδα!

Είτε μας αναζητούσατε είτε βρεθήκατε εδώ τυχαία, ελπίζουμε ότι θα διαθέσετε λίγο χρόνο για να περιηγηθείτε στις σελίδες μας.

Εδώ θα βρείτε πληροφορίες για σπουδαστές και επιχειρηματίες, ειδήσεις και πρακτικές πληροφορίες, σημεία ευρωπαϊκής πληροφόρησης στην Ελλάδα και ευκαιρίες χρηματοδότησης, πληροφορίες για εκδηλώσεις και εκπαιδευτικό υλικό, αλλά και ειδικές θεματικές ενότητες όπως η οικονομική επικαιρότητα. Και φυσικά, αν ψάχνετε κάποια άλλη πληροφορία, ή ακόμα αν έχετε κάποια πρόταση, μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας για οποιαδήποτε απορία ή σκέψη σας σχετικά όχι μόνο με τον ιστότοπό μας αλλά και με τις δραστηριότητές μας και την Ευρωπαϊκή Ένωση γενικότερα. Μπορείτε να μας τηλεφωνήσετε, να μας στείλετε email (link sends e-mail)ή να έλθετε σε επαφή μαζί μας μέσω facebook (link is external) και twitter (link is external).

Η Αντιπροσωπεία εκπροσωπεί την Ευρωπαϊκή Ένωση στην Ελλάδα αλλά θα θέλαμε να την θεωρείτε και ως δίαυλο επικοινωνίας με την Ένωση και τις κεντρικές υπηρεσίες της.

Η Αντιπροσωπεία «ζει» στην Ελλάδα, μαζί σας, αφουγκράζεται, κατανοεί, συμπάσχει και χαίρεται μαζί σας. Θα θέλαμε να μας θεωρείτε φίλους και συμβούλους - το πρώτο βήμα για να μάθετε περισσότερα για την Ευρωπαϊκή Ένωση αλλά και για να συνομιλήσετε μαζί της.

Καλή πλοήγηση!

WWF ΕΛΛΑΣ

Για ένα μέλλον όπου άνθρωπος και φύση συνυπάρχουν αρμονικά

Για ένα μέλλον όπου άνθρωπος και φύση συνυπάρχουν αρμονικά

ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΕΔΡΑ

WWF ΕΛΛΑΣ
Λεμπέση 21, 117 43 Αθήνα - Τηλ.: 210 3314893 - Fax: 210 3247578 - Email: support@wwf.gr

ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ WEBEX

        (κλικ στον σύνδεσμο)

Χαχάμη Χρύσα (Α1)

https://minedu-primary.webex.com/meet/chchachami

 

Τρεμπέλα Αικατερίνη ( Α2)

https://minedu-primary.webex.com/meet/atrempela

 

Γκιόκα Ιφιγένεια (Β1)

https://minedu-primary.webex.com/meet/ifgioka

 

Αργυριάδου  Άντα (Β2)

https://minedu-primary.webex.com/meet/andargyr

 

Παναγάκου  Μάρθα (Γ2)

https://minedu-primary.webex.com/meet/mapanaga

 

Μακρυδάκης  Σπύρος (Γ1)

https://minedu-primary.webex.com/meet/smakrydak

 

Στεργιάκη  Καλομοίρα(Δ1)

https://minedu-primary.webex.com/meet/kstergi

 

Μενδωνίδου  Ολυμπία (Δ2)

https://minedu-primary.webex.com/meet/molympia

 

Καραλή Κατερίνα (Ε2)

https://minedu-primary.webex.com/meet/katkaralis

 

Κανελλόπουλος Κανέλλος(Ε1)

https://minedu-primary.webex.com/meet/kankan

Χατζηλάμπρου  Κων/νος(ΣΤ1)

https://minedu-primary.webex.com/meet/kchatzilam

 

Καλτσή Ελένη (ΣΤ2)

https://minedu-primary.webex.com/meet/elenkaltsi

Γαλάζιου Ελένη (ΑΓΓΛΙΚΑ)

https://minedu-primary.webex.com/meet/egalaziou

 

Ανδρικοπούλου  Κάλλια (Τ.Ε.)

https://minedu-primary.webex.com/meet/kaland

 

Μακρής Κώστας (ΟΛΟΗΜΕΡΟ)

https://minedu-primary.webex.com/meet/kmakris68

 

Γιανναρέα  Νατάσα (ΟΛΟΗΜΕΡΟ)

https://minedu-primary.webex.com/meet/giannareaa

Μόσχου Φωτεινή(ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ)

https://minedu-primary.webex.com/meet/fmoschou

 

Γεωργαλή Δήμητρα(ΑΓΓΛΙΚΑ)

https://minedu-primary.webex.com/meet/dgeorgali

Πέτρου  Σπυριδούλα (Φ.Α.)

https://minedu-primary.webex.com/meet/sppetrou

 

Συμεωνίδη  Αγγελική  (ΕΙΚΑΣΤΙΚΑ)

https://minedu-secondary2.webex.com/meet/syangeli

 

Βελιανίτης Παναγιώτης(ΜΟΥΣΙΚΗ)

https://minedu-primary.webex.com/meet/velianitis

Γαλανάκη Σοφία  (θεατρική Αγωγή)

https://minedu-primary2.webex.com/meet/sogalanaki

 

Τζενάκη Χρύσα (ΤΠΕ)
https://minedu-primary.webex.com/meet/ctzenaki

 

Χασιώτη  Βάσια (ΓΑΛΛΙΚΑ)

https://minedu-primary.webex.com/meet/vachasiot

το link για την ηλεκτρονική μου τάξη στο ΠΣΔ: https://eclass.sch.gr/main/portfolio.php

 

ΑΥΤΙΣΜΟΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΦΑΣΜΑ ΑΥΤΙΣΜΟΥ ΚΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

 Υποστηρίξτε και ερμηνεύστε την επικοινωνία του παιδιού

Πολλά παιδιά στο φάσμα του αυτισμού αδυνατούν να επικοινωνήσουν λεκτικά με τρόπους αποτελεσματικούς, αξιόπιστους και καθόλα κατανοητούς. Δυσκολεύονται δηλαδή να επικοινωνήσουν εάν δεν υπάρχει κάποιος συγκεκριμένος σκοπός, δεν ανταποκρίνονται όταν τα χρειαζόμαστε και ο τρόπος επικοινωνίας τους δεν είναι για όλους κατανοητός.

Αντί για την ομιλία, τα παιδιά αυτά έχουν βρει άλλους τρόπους να επικοινωνούν και να ικανοποιούν τις ανάγκες τους. Οι τρόποι αυτοί πολλές φορές δεν είναι εύκολο να γίνουν κατανοητοί από τους γονείς και η ματαίωση που απορρέει από τις αποτυχημένες προσπάθειες ξεχειλίζει όσο το παιδί μεγαλώνει και το φάσμα των αναγκών και των επιθυμιών του διευρύνεται. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την πιθανή έκρηξη του παιδιού από θυμό!

Σκεφτείτε να βρίσκεστε σε μια παρέα συναδέλφων, φίλων ή συγγενών και να είστε απομονωμένοι από τον υπόλοιπο κόσμο γιατί η φωνή σας είχε αχρηστευθεί δια της βίας. Δεν έχετε πρόσβαση σε υπολογιστή, σε απλό χαρτί και μολύβι. Πως θα επικοινωνούσατε; Με τις εκφράσεις του προσώπου και τις χειρονομίες ή με μια πρωτόγονη νοηματική γλώσσα ; Και τι θα κάνατε αν οι προσπάθειες επικοινωνίας σας κατέληγαν σε μια κακή παντομίμα; Πιθανότατα θα καταφέρνατε να ικανοποιήσετε τις βασικές σας ανάγκες, φαγητό, ποτό, ύπνος, τουαλέτα. Όμως θα ήταν αδύνατο να καταλάβουν τι σκέφτεστε, φαντάζεστε και ονειρεύεστε. Η ματαίωση θα ήταν φρικτή παρά τις πλήρεις διανοητικές ικανότητες σας.

Ας κοιτάξουμε και ας πλησιάσουμε τώρα τα παιδιά με αυτισμό κάτω από αυτή τη λογική. Οι διάφορες συμπεριφορές τους είναι μια μορφή επικοινωνίας και πρέπει να τις ανακαλύψουμε! Οι γονείς και τα άτομα που υποστηρίζουν τα παιδιά με αυτισμό, επιβάλλεται να εξαντλούν όλους τους πιθανούς τρόπους, ώστε να προσφέρουν στους ανθρώπους που δεν έχουν φωνή, πρόσβαση σε εναλλακτικές μορφές επικοινωνίας.

Μην πιστεύετε ότι το παιδί σας είναι ανίκανο να επικοινωνεί! Αρχίστε να αναζητάτε αμέσως επικοινωνιακές ευκαιρίες. Επιτρέψτε του να σας υποδείξει τι έχει νόημα, πότε νιώθει άνετα και σε τι λειτουργεί καλύτερα προς το συμφέρον του. Επικοινωνία δεν σημαίνει απαραίτητα ανάπτυξη της ομιλίας.

  • ΑΝΑΓΝΩΣΗ

Να διαβάζετε τα πάντα και οτιδήποτε στο παιδί σας. Προκαλέστε τη νοημοσύνη του. Να διαβάζετε μαζί με το παιδί σας και όχι στο παιδί σας. Επιτρέψτε του να παρατηρεί τις εικόνες, να γυρίζει την σελίδα και να παρακολουθεί τις λέξεις. Ζητήστε του να δείχνει αντικείμενα ή τμήματα των εικόνων ή ακόμα και λέξεις με το δάχτυλο (αν δυσκολεύεται να χρησιμοποιήσει το δικό σας χέρι σαν να είναι προέκταση του δικού του χεριού).

Προμηθευτείτε βιβλία ανάλογα με το ενδιαφέρον του παιδιού, αν του αρέσουν τα έντομα, ξεφυλλίστε ανάλογα βιβλία και περιοδικά, διαβάστε δυνατά τα κείμενα που συνοδεύουν τις φωτογραφίες. Μην βγάζετε γρήγορα συμπεράσματα ότι το παιδί σας αδιαφορεί για το βιβλίο εάν γυρίζει βιαστικά τις σελίδες. Ένας φίλος με αυτισμό, ο οποίος δεν μιλά, δακτυλογράφησε: «Εσύ διαβάζεις μία πρόταση την φορά. Εγώ διαβάζω μία σελίδα τη φορά.»

  • ΕΙΚΟΝΕΣ

Μια άλλη επιλογή είναι να χρησιμοποιήσετε μικρές εικόνες που παρουσιάζουν δραστηριότητες, ανθρώπους, ζώα και τοποθεσίες. Χρησιμοποιήστε φωτογραφίες όποτε μπορείτε. Πολλά επίσημα προγράμματα εικονιδίων έχουν σκίτσα που βοηθούν το παιδί να μάθει να επικοινωνεί. Οι φωτογραφίες είναι εξαιρετικές για αρχή, αφού παρέχουν ένα μέσον επικοινωνίας και βοηθούν στην έκφραση των βασικών αναγκών.

  • TΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Οι νέες τεχνολογίες όπως οι υπολογιστές, μπορούν να βοηθήσουν το παιδί να εκφραστεί και να επικοινωνήσει. Δεν ασκείτε πίεση στο παιδί σας για να ερμηνεύσει δυσδιάκριτες, μη λεκτικές μορφές επικοινωνίας, όπως εκφράσεις του προσώπου ή την γλώσσα του σώματος. Δεν αποσπάται η προσοχή του από το χρώμα της μπλούζας σας, από το τι συμβαίνει πίσω σας ή από την προσδοκία να διατηρεί άμεση οπτική επαφή. Επιπλέον το παιδί κατά τη διάρκεια της επαφής του με τον υπολογιστή αντλεί συναισθήματα ευχαρίστησης, ενώ είναι φανερό ότι αντιμετωπίζουν τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές ως μέσο διασκέδασης, αφού συχνά ενθουσιάζονται όταν ολοκληρώνουν με επιτυχία μια δραστηριότητα. Έτσι, η εργασία στον υπολογιστή αποτελεί μέσο επαίνου και επιβράβευσης.

  • ΜΟΥΣΙΚΗ

Η μουσική είναι μία πολύ δυνατή και καθολική μορφή επικοινωνίας, έχει μια μαγική ικανότητα να μας αγγίζει όλους. Αξιοποιήστε την ως έναν ακόμη τρόπο για να διεισδύσετε στον εσωτερικό κόσμο του παιδιού σας, έναν ακόμα τρόπο για να έρθετε σε επαφή! Βεβαιωθείτε μόνο ότι δεν είναι η δική σας μουσική που παίζει στην ένταση που εσείς επιθυμείτε, αλλά η μουσική του παιδιού σας σε ένταση ανεκτή και ευχάριστη για εκείνο.

Δεν είναι ασυνήθιστο, άτομα που δεν μιλούν, να έλκονται από συγκεκριμένα είδη μουσικής, από συγκεκριμένους στίχους και τραγούδια. Αυτή είναι μια μορφή συμβολικής επικοινωνίας.

 

ΤΑΚΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Τι μπορούμε να κάνουμε για να βελτιώσουμε τον βαθμό στον οποίο κατανοούμε τους πιθανούς τρόπους επικοινωνίας των ανθρώπων που δεν κατέχουν το χάρισμα του λόγου;

  • Να θεωρείτε δεδομένη την νοημοσύνη του παιδιού σας και να αλληλεπιδράτε επιδεικνύοντας πίστη στις ικανότητες του. Να μην μιλάτε μπροστά του, όταν μεταδίδετε ευαίσθητες πληροφορίες για εκείνο (αυτό περιλαμβάνει την επικοινωνία με γιατρούς και άλλους θεραπευτές).
  • Μην εξάγετε αυθαίρετα συμπεράσματα και μην πιστεύετε ό,τι βλέπετε. Συχνά υποβόσκει κάτι άλλο κάτω από την επιφάνεια μιας συμπεριφοράς. Διερευνήστε το συμβολικό περιεχόμενο της σιωπηρής επικοινωνίας, είτε μόνος σας, είτε συζητώντας το με άλλους ανθρώπους ειδικούς που γνωρίζουν και στηρίζουν το παιδί σας.
  • Να διαβεβαιώνετε το παιδί σας ευγενικά και ήρεμα ότι θα προσπαθήσετε να καταλάβετε την «γλώσσα» του με σεβασμό.                                                     Σε τακτικά χρονικά διαστήματα, να συζητάτε τις πιο έντονες περιστάσεις σιωπηρής επικοινωνίας με το παιδί σας, την οικογένεια και με τους ειδικούς ως ομάδα. Η αποκρυπτογράφηση της συμβολικής επικοινωνίας δεν είναι υπόθεση ενός ατόμου.

Η αναζήτηση βιώσιμων τρόπων για να εδραιώσετε την ανεξαρτησία του παιδιού σας στην ικανότητά του να επικοινωνεί, είναι το πιο σημαντικό για το οποίο πρέπει να μοχθήσετε, ακόμα και αν πρόκειται για κάτι τόσο απλό όπως το να δείξει κάρτες στις οποίες αναγράφεται το «ναι» ή «όχι».

Μέσα από την ανεξάρτητη επικοινωνία, θα μπορέσει να δείξει την νοημοσύνη του, τις επιθυμίες και τις ανάγκες του καλύτερα και να έχει αυτοπεποίθηση ώστε να γίνει συνήγορος του εαυτού του, χωρίς να εξαρτάται από άλλους.

ΠΗΓΗ:
Ουίλλιαμ Στίλλμαν, Εμψυχώνοντας γονείς παιδιών με αυτισμό. Εκδόσεις βιβλία Τερζόπουλος www.specialeducation.gr

«Το ακούω και το ξεχνώ. Το βλέπω και το θυμάμαι. Το κάνω και το μαθαίνω»

Κομφούκιος, Κινέζος φιλόσοφος

Ιούλιος 2022
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιούν    
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Σαν σήμερα

3/7/1922: Επιστρατεύονται όλοι οι Έλληνες έφεδροι της Μικράς Ασίας, που υπηρέτησαν στο στρατό λιγότερο από δυο χρόνια, ενώ η κυβέρνηση αποδέχεται την αυτονόμηση της Μικράς Ασίας.

ΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ

ΣΑΡΡΗΣ & THIAMIS TOURS

 

ΣΑΡΡΗΣ Δ. & ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Α.Ε.  :

  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ Νο 2                         ώρα αναχ.  07:45΄ π.μ.

 

  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ Νο 3                         ώρα αναχ.  07:50΄ π.μ.

 

  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ Νο 4                      ώρα αναχ. 07:55΄ π.μ.

 

THIAMIS TOURS  :

  • ΛΕΩΦΟΡΕΙΟ Νο  1                     ώρα αναχ. 07:55΄ π.μ.

Αρχείο

Translate

Σκακιστική άσκηση

European Radio Logo
Top
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς