Στο πλαίσιο του μαθήματος της Γλώσσας επισκεφτήκαμε το χώρο της βιβλιοθήκης με τα παιδιά της Ε΄ τάξης. Τα παιδιά γνώρισαν το τρόπο δανεισμού των βιβλίων από την υπεύθυνη Κα. Χαρά Χρονάκη και έπειτα παρουσίασαν το αγαπημένο τους βιβλίο.
Από 1η έως 20 Μαρτίου θα γίνουν οι εγγραφές στα Δημοτικά για το σχολικό έτος 2024-2025.
ΠΡΟΣΟΧΗ! Τα όρια των σχολικών περιφερειών Δημοτικών και Νηπιαγωγείων της Πρωτοβάθμιας Εκπ/σης Λασιθίου, ΑΛΛΑΞΑΝ!!!!!Παρακαλώ ενημερωθείτε σε ποια περιφέρεια ανήκετε, κάνοντας κλικ στο χάρτη των νέων περιφερειών εγγραφής στη πόλη της Νεάπολης :
Διευκρινίζεται ότι για την εγγραφή των μαθητών στα Δημοτικά Σχολεία της χώρας δεν απαιτείται η προσκόμιση του Πιστοποιητικού Γέννησης από τους γονείς, αλλά αναζητείται από τις σχολικές μονάδες μέσω του Πληροφορικού Συστήματος myschool. Για τους μαθητές που προέρχονται από το εξωτερικό για τους οποίους απαιτείται Ληξιαρχική Πράξη Γέννησης την οποία πρέπει να προσκομίσουν οι ίδιοι .
γ. Επίδειξη του Βιβλιαρίου Υγείας του Παιδιού (Β.Υ.Π.) στο οποίο αποδεικνύεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.
δ. Το Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, που θα προμηθευτούν από το νηπιαγωγείο ή το δημοτικό. Κατεβάστε το έγγραφο ΕΔΩ
ε. Αποδεικτικό στοιχείο (π.χ. λογαριασμός νερού, ρεύματος, τηλεφώνου, εκκαθαριστικό εφορίας) από το οποίο διαπιστώνεται η διεύθυνση κατοικίας της οικογένειας του μαθητή.
ε. Βεβαίωση Φοίτησης Νηπιαγωγείου και Πιστοποιητικό Φοίτησης Νηπιαγωγείου για την εγγραφή στο Δημοτικό.
Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου θεωρούνται εκπρόθεσμες και προωθούνται από το σχολείο προς έγκριση στον Διευθυντή Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Ώρες προσέλευσης στο σχολείο μας για εγγραφές μαθητών καθημερινά,
Την Τρίτη 20-2-24 οι μικροί μαθητές και μαθήτριες των Ά και ΄Β τάξεων του σχολείου μας άκουσαν παραμύθια από τον παππού Αλέξανδρο. Ο κύριος Αλέξανδρος Διαλυνάς αποδέχτηκε την πρόσκλησή μας και ήρθε στο σχολείο μας για να διαβάσει παραμύθια στα παιδιά.
Ο χώρος της βιβλιοθήκης φιλοξένησε μια ενδιαφέρουσα και πρωτότυπη δράση που άρεσε πολύ στα παιδιά. Αλλά κι εμείς οι μεγάλοι θυμηθήκαμε εκείνα τα χρόνια που οι παππούδες μας και οι γιαγιάδες μας μάς αφηγούνταν παραμύθια και ιστορίες από τα παλιά. Κι αυτός ήταν άλλωστε ο στόχος της δράσης: να αξιοποιηθεί ο χώρος της βιβλιοθήκης έτσι ώστε τα παιδιά να ακούσουν παραμύθια από τον παππού μιας συμμαθήτριας τους, να μαγευτούν από τη διαδικασία της αφήγησης, να ενισχυθεί η φιλαναγνωσία και η φαντασία τους, να ενισχυθεί η σχέση σχολείου και οικογένειας και να ταξιδέψουμε λίγο στην παλιά καλή συνήθεια « Οι παππούδες και οι γιαγιάδες να μας λένε παραμύθια»!
Ευχαριστούμε πολύ τον κύριο Αλέξανδρο για τις όμορφες και διδακτικές ιστορίες που μας αφηγήθηκε και σίγουρα ανανεώνουμε το ραντεβού μας για περισσότερα παραμύθια μια άλλη φορά.
Την Τετάρτη 21-2-2024 οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β τάξης του σχολείου μας επιστέφτηκαν το Λαογραφικό Μουσείο του τόπου τους στο πλαίσιο του μαθήματος της Ν.Γλώσσας και της Μελ. Περιβάλλοντος ( Ενότητες « Μες στο μουσείο» και «Πολιτισμός» αντίστοιχα).
Ήταν μια υπέροχη και ενδιαφέρουσα επίσκεψη, αφού τα παιδιά γνώρισαν ένα πολύ αξιόλογο μουσείο , με σπουδαία εκθέματα και ήρθαν έτσι σε επαφή με τον πολιτισμό του τόπου τους και την ιστορία τους.
Με χαρά μας υποδέχτηκε αρχικά η κυρία Μαρία Κωστάκη και στη συνέχεια η κυρία Μαρία Πλευρίδου, μας ξενάγησαν στους χώρους τους μουσείου και μας έκαναν μια ενδιαφέρουσα και κατατοπιστική παρουσίαση, ξεδιπλώνοντας το παρελθόν μέσα από την παρουσίαση των αντικειμένων και της χρησιμότητάς τους.
Είδαμε παλιά όπλα και πολεμικό εξοπλισμό, ενημερωθήκαμε για το σπήλαιο της Μιλάτου και την ιστορία του, γνωρίσαμε ένα αγροτικό σπίτι της εποχής των παππούδων μας και τον εξοπλισμό του, είδαμε το παλιό σχολειό, το κουρείο, το καφενείο, το καζάνι, τον εξοπλισμό για τις γεωργικές και κτηνοτροφικές εργασίες, τον αργαλειό, τη διακόσμηση μιας αστικής οικίας. Τα παιδιά εντυπωσιάστηκαν, έκαναν πολλές ερωτήσεις και δέχτηκαν σαφείς και κατατοπιστικές απαντήσεις.
Ευχαριστούμε θερμά τις κυρίες Μ. Κωστάκη και Μ. Πλευρίδου για την υποδοχή και την όμορφη ξενάγηση.
Τα παιδιά συνόδευσαν οι εκπαιδευτικοί Χρονάκη Χαρά και Ταμπουρατζή Μαρίνα.
Στο project μας με τίτλο: Κυπριακό: η Φωνή μου, η Φωνή μας, οι Φωνές μας, συμμετέχουν δεκαοχτώ σχολεία με είκοσι πέντε εικαστικά έργα. Η ιδέα, καθώς και ο τίτλος του, βασίστηκαν στο μουσικό έργο «Κυπριακό» της ερμηνεύτριας, μουσικοσυνθέτριας και κοινωνικής ακτιβίστριας Αλέξιας Βασιλείου.
Η κοινή στοχοθεσία δημιουργήθηκε με βάση τη θεμελιώδη θεώρηση των εκπαιδευτικών πως η γνώση μέσω της δημιουργικότητας μυεί τους μαθητές στην ευελιξία της σκέψης, στην εφευρετικότητα και στην καινοτομία. Η αποκλίνουσα νόηση, όντας ελεύθερη πνευματική διεργασία, συνεισφέρει στη μεταγνώση -μέσω των επιτυχημένων συσχετισμών- και συντελεί στη συνέχιση της μάθησης και στη μεταβίβαση του γνωστικού αντικειμένου και σε άλλους τομείς. Η καλλιέργεια της δημιουργικότητας ενθαρρύνει τη δοκιμή και την αυτενέργεια, αποδεσμεύοντας τις δυνάμεις της φαντασίας. Είναι μια δια βίου διαδικασία που προάγει τόσο το άτομο όσο και το σύνολο.
Επιλέξαμε ως κεντρική κατασκευαστική ιδέα τη δημιουργία χαρταετών με τα εικαστικά έργα των μαθητών. Και αυτό, επειδή, το πέταγμα ενός χαρταετού συμβολίζει: α) την απελευθέρωση του ανθρώπινου πνεύματος, άρα και την απελευθέρωση της πολύπαθης κατεχόμενης Κύπρου από τους Τούρκους εισβολείς, β) την ψυχή του ανθρώπου όταν φεύγει από το σώμα, συνδυάζοντάς τα με τα θύματα και τους αγνοούμενους της Κυπριακής τραγωδίας και γ) συνδέεται με τη φύση, τις όμορφες οικογενειακές στιγμές και την παιδική αθωότητα, κάτι που για τους Κύπριους αδελφούς και ιδιαίτερα για τα παιδιά της Κύπρου μετά την τουρκική εισβολή, σταμάτησαν να υπάρχουν.
Οι μαθητές κλήθηκαν να σχεδιάσουν σε λευκό ριζόχαρτο διαστάσεων (70 Χ 100cm), ένα σχέδιο που να αφορά όχι μόνο στο κυπριακό πρόβλημα, εμπνευσμένο από το έργο «Κυπριακό», αλλά και στην προσδοκία για Ειρηνική συνύπαρξη των λαών. Δεν υπήρξαν συγκεκριμένες οδηγίες ζωγραφικής στους μαθητές (θέμα αποτύπωσης, υλικά που θα χρησιμοποιήσουν), αφού μετά την θεωρητική – ιστορική προσέγγιση του κυπριακού προβλήματος που τους έγινε, θέλαμε να ανακαλέσουν στη μνήμη τους εικόνες που τους δημιουργήθηκαν, σκηνές από τις συνέπειες ενός πολέμου, της καταστροφής, της προσφυγιάς, κ.λπ., να αυτενεργήσουν, να αφήσουν ελεύθερη τη φαντασία τους και να αποτυπώσουν τα συναισθήματά τους σε ένα λευκό χαρτί.
Αρκετά σχολεία συναντήθηκαν διαδικτυακά μεταξύ τους, με σκοπό οι μαθητές να ανταλλάξουν σχεδιαστικές ιδέες, έτσι ώστε να μην αλληλεπικαλυφθούν οι δημιουργίες τους. Δημιουργήθηκαν αριστουργήματα που ξεχειλίζουν από την αγάπη και την ευαισθησία των μαθητών για το θέμα που μελέτησαν. Αποτυπώθηκαν εικόνες -σύμβολα ειρήνης και αλληλεγγύης αλλά και προβληματισμού με έντονη τη διάθεση του θυμού, της κραυγής, της διαμαρτυρίας, αλλά και της ειρήνης! Τέλος, κατασκευάστηκε και ένας συμπεριληπτικός χαρταετός με φωτογραφίες αγνοουμένων από την εισβολή στην Κύπρο.
Ξεκινήσαμε στα μισά του Δεκέμβρη και το project ολοκληρώθηκε τέλος Ιανουαρίου. Κατά τη διάρκεια εκπόνησης του project, οι μαθητές φωτογράφιζαν την πορεία του έργου τους και αφού το ολοκλήρωσαν και του έδωσαν τίτλο, δημιούργησαν ένα ολιγόλεπτο βίντεο (περίπου 1,5 λεπτό), όπου ανέλυαν τον συμβολισμό του. Στη συνέχεια, όλα τα έργα στάλθηκαν στο ΕΕΕΕΚ Αγίου Νικολάου, το οποίο είχε αναλάβει την κατασκευή των χαρταετών. Οι περισσότεροι χαρταετοί έχουν διαγώνιο 100 cm και οι υπόλοιποι 120 cm.
Το project ολοκληρώθηκε με τη δημιουργία δύο video. Το πρώτο αφορά στο χωρισμό του ποιήματος σε παραγράφους, την αντιστοίχιση κάθε παραγράφου με το θέμα ενός χαρταετού όσο αυτό ήταν εφικτό και επενδύθηκε μουσικά με το έργο:
«ΚΥΠΡΙΑΚΟ»| Αλέξια Βασιλείου
Στο πλαίσιο της Μνήμης των 50 χρόνων της τουρκικής εισβολής 1974-2024
«ΚΥΠΡΙΑΚΟ»
Η ιστορία της Κύπρου μέσααπότους αιώνες
Ηχογράφηση «ΚΥΠΡΙΑΚΟ»,Δίσκος: Re-bE
Ποίηση: Αλέξια Βασιλείου
Σύνθεση, Φωνές, Μουσική & Ποίηση: Αλέξια Βασιλείου
Το δεύτερο video συμμετέχουν οι μαθητές, η κατασκευαστική πορεία του κάθε έργου και η εικαστική – σημειολογική ανάλυση του έργου τους.
Το project με τίτλο: «Κυπριακό: Η φωνή μου, η φωνή μας, οι φωνές μας», έχει έναν ιδιαίτερο συμβολισμό, η δε απήχηση που είχε τόσο στην τοπική κοινωνία όσο και σε όλες τις περιοχές της Ελλάδας και της Κύπρου, ήταν ιδιαίτερα μεγάλη. Οι χαρταετοί που σχεδιάστηκαν στον Άγιο Νικόλαο, στη Νεάπολη, στην Κριτσά, στα Ηράκλειο, στα Χανιά, στην Αθήνα, στη Βέροια, στη Νάουσα, στη Θεσσαλονίκη, στην Κομοτηνή, στη Λεμεσό και στον Ξυλοφάγου, ταξίδεψαν μέσω Σχολικών Ιστοσελίδων, τοπικών εφημερίδων και τηλεοπτικών εκπομπών σε όλο τον κόσμο, δίνοντάς μας ιδιαίτερη χαρά!
Ο τελικός στόχος του Project, είναι οι χαρταετοί μας να υψωθούν την Καθαρή Δευτέρα στον ουρανό της Κρήτης και στη συνέχεια να ταξιδέψουν σε όλες τις πόλεις των σχολείων που συμμετείχαν, έτσι ώστε να εκτεθούν στον χώρο τους. Ταυτόχρονα, με την ολοκλήρωση του project, σχεδιάζεται μία κεντρική εκδήλωση αφιερωμένη στην Κύπρο η οποία θα αποτελείται από διάφορες δράσεις (ομιλίες, εκθέσεις, απαγγελίες, μουσική, κ.λπ.), που θα αφορούν στη μαύρη επέτειο της Κυπριακής εισβολής του 1974 και στο επίκεντρό τους θα βρίσκονται οι μαθητικοί χαρταετοί με το μήνυμα που στέλνουν.
Η 13η ενότητα της Ν. Γλώσσας με τίτλο « Μες στο μουσείο» μας έδωσε την αφορμή για να ασχοληθούμε με θέματα λαϊκού πολιτισμού και λαογραφίας. Ανατρέξαμε στο παρελθόν για να γνωρίσουμε αντικείμενα κι εργαλεία που χρησιμοποιούσαν οι παππούδες και οι γιαγιάδες μας στην καθημερινότητά τους, καθώς και κάποιες από τις συνήθειες, τα έθιμα και τα παραμύθια τους. Στη βιβλιοθήκη του σχολείου μας είχαμε τη δυνατότητα να ταξιδέψουμε στα χρόνια των παππούδων μας μέσα από τα βιβλία:
* αλφαβητάριο
* Ελληνική Λαϊκή Σοφία (Παροιμίες, θυμοσοφίες παρομοιώσεις, λαϊκές εκφράσεις)
* Με το βλέμμα στα παιχνίδια (ΧΡ. ΜΠΟΥΛΩΤΗ)
* Ελάτε να παίξουμε (Λ. ΚΡΟΝΤΗΡΑ)
* Παιδικός Λαϊκός Θησαυρός (εκδ.1980)
Διερευνώντας τα παραπάνω βιβλία μπορέσαμε να αντλήσουμε πληροφορίες για τα παιχνίδια παλαιότερων εποχών και να δούμε με τι έπαιζαν οι παππούδες μας και οι γονείς μας. Πραγματικά μας εντυπωσίασαν!
Βρήκαμε, επίσης, φωτογραφίες με παλιά αντικείμενα που χρησιμοποιούσαν στο σπίτι αλλά και στις εργασίες τους, όπως λάμπες , λυχνάρια, αργαλειούς, αλέτρι, σίδερα για το σιδέρωμα ρούχων, αντικείμενα του νοικοκυριού και πολλά άλλα.
Πολύ ενδιαφέροντα βρήκαμε ακόμα τα λαϊκά παραμύθια, τις παροιμίες και τα αινίγματα που διαβάσαμε σ’ ένα παλιό βιβλίο με τίτλο «Παιδικός Λαϊκός Θησαυρός».
Και βέβαια, μέσα στον μεγάλο τόμο της ΔΟΜΗΣ «ΠΙΝΑΚΟΘΗΚΗ» μπορέσαμε να θαυμάσουμε πίνακες από διάφορες εποχές και διαφόρων καλλιτεχνών, αυτό όμως με το οποίο ασχοληθήκαμε περισσότερο ήταν οι ΛΕΖΑΝΤΕΣ. Διαβάσαμε πολλές ΛΕΖΑΝΤΕΣ και καταλάβαμε πόσο χρήσιμες είναι για να κατανοήσουμε καλύτερα αυτό που βλέπουμε. Στη συνέχεια σκεφτήκαμε δικές μας ΛΕΖΑΝΤΕΣ για διάφορα αντικείμενα που είχαμε ή για ζωγραφιές που είχαμε φτιάξει.
Μετά από τις πληροφορίες που αντλήσαμε μέσα από τα βιβλία, σειρά έχει η επίσκεψή μας στο Λαογραφικό Μουσείο Νεάπολης, όπου θα έχουμε την ευκαιρία να δούμε από κοντά τόσα αντικείμενα λαογραφικού ενδιαφέροντος, να διαβάσουμε ΛΕΖΑΝΤΕΣ και να ταξιδέψουμε νοερά στα χρόνια των παππούδων μας και των γιαγιάδων μας.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ΄τάξης διάβασαν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και συγκίνηση το βιβλίο «Το Δώρο της Παπλωματούς» από τον Τζεφ Μπριμπό, που δανείστηκαν από τη Σχολική Βιβλιοθήκη. Πρόκειται για μια ιστορία γενναιοδωρίας, προσφοράς, αλληλεγγύης και αγάπης για το συνάνθρωπο, καθώς η παπλωματού έφτιαχνε τα πιο όμορφα παπλώματα για να τα χαρίσει στους φτωχούς και τους δυστυχισμένους.
Στη συνέχεια, τα παιδιά δημιούργησαν το δικό τους έργο ενώνοντας τρίγωνα κομμάτια υφάσματος που έκοψαν από χρησιμοποιημένα ρούχα για να φτιάξουν ένα διαφορετικό Χριστουγεννιάτικο δέντρο. Στη δράση αυτή συμμετείχαν παιδιά από τη Σουηδία και την Ιταλία, που μας έστειλαν τα δικά τους τρίγωνα υφάσματα, όπως αντίστοιχα στείλαμε κι εμείς κομμάτια για να συμπληρώσουν στο δικό τους Χριστουγεννιάτικο δέντρο με τις χριστουγεννιάτικες ευχές μας.
Η δράση αυτή εντάσσεται, επίσης, στο έργο eTwinning που υλοποιεί το σχολείο μας κατά το σχ. έτος 2023-2024 με τίτλο SustainARTivity: Creative Sustainable Art με στόχο τη συνεργασία και ανταλλαγή ιδεών και δημιουργικών πρακτικών ανακύκλωσης κι επαναχρησιμοποίησης υλικών και ιδιαίτερα υφασμάτων. Μέσα από τη δράση αυτή αναδείχθηκε ακόμα η ποικιλομορφία που χαρακτηρίζει την κάθε ομάδα, όπως βέβαια και ο σεβασμός στη διαφορετικότητα. Και οι μαθητές/τριες όλων των σχολείων συνειδητοποίησαν πως ενώνοντας ο καθένας από ένα μικρό κομμάτι, βοηθάνε να πραγματοποιήσουν συλλογικά κάτι μεγαλύτερο.
Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και της θεματικής : Ψυχική και συναισθηματική υγεία, εκπονήσαμε το πρόγραμμα « Το τραγούδι της χαράς», που είχε θέμα του τα ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ, την αναγνώρισή τους , την έκφρασή τους και την κατανόηση του εαυτού μας και του συναισθηματικού μας κόσμου. Η σειρά βιβλίων της Βιολέτα Μονρεάλ « Τι νιώθεις;» που υπάρχει στη βιβλιοθήκη του σχολείου, έδωσε τη δυνατότητα στους μαθητές-τριες της Β τάξης να γνωρίσουν περισσότερα συναισθήματα, να τα διερευνήσουν και να τα κατανοήσουν.
Αφού τα παιδιά μοιράστηκαν στις ομάδες τους τα βιβλία των συναισθημάτων, τα διάβασαν και κατέγραψαν τα συναισθήματα που παρουσίαζε το καθένα. Σχεδόν σε όλα τα βιβλία της παραπάνω σειράς, παρουσιάζονται 2 αντίθετα συναισθήματα (πχ. χαρά –λύπη).
Στη συνέχεια, τα παιδιά παρουσίασαν στην ομάδα τους τα συναισθήματα του βιβλίου τους και τα αναπαρέστησαν ζωγραφικά ως τερατάκια. Μιμήθηκαν αρχικά την εικονογράφηση του βιβλίου τους και στη συνέχεια απεικόνισαν τα συναισθήματα με τα δικά τους φανταστικά τερατάκια.
Έπειτα, με παντομίμα παρουσίασαν πρώτα στην ομάδα τους και ύστερα στην ολομέλεια της τάξης το κάθε συναίσθημα. Το ζητούμενο ήταν οι υπόλοιποι να βρουν το συναίσθημα.
Μια άλλη δραστηριότητα ήταν να συμπληρώσουν την πρόταση : Νιώθω ……………. όταν ………………………………. ή Ένιωσα ………………………………. όταν ……………………………., έχοντας κατά νου ένα βιβλίο της παραπάνω σειράς και τα συναισθήματα που αυτό παρουσίαζε.
Ακολούθησε ένα παιχνίδι με κάρτες συναισθημάτων , όπου το ζητούμενο ήταν να τοποθετηθούν τα θετικά συναισθήματα στην πράσινη θέση και στην κόκκινη θέση τα αρνητικά. Στη συνέχεια, τα παιδιά έπρεπε να ταιριάξουν τα αντίθετα συναισθήματα.
Και βέβαια, η δράση στον χώρο της βιβλιοθήκης ολοκληρώθηκε με το επιτραπέζιο παιχνίδι « Το τερατάκι των χρωμάτων », με το οποίο τα παιδιά διασκέδασαν και βίωσαν κάτι διαφορετικό και καινούριο στον χώρο της βιβλιοθήκης, ανακαλύπτοντας έναν νέο τρόπο αξιοποίησής της.
Στο παραπάνω παιχνίδι τα παιδιά μπαίνουν στην διαδικασία να μιλήσουν για τα πράγματα που τα κάνουν να αισθάνονται χαρά, λύπη, θυμό, φόβο ή ηρεμία.
(ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ: ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΟΥ ΡΟΛΟΥ ΤΗΣ ΣΧΟΛ. ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ)
Με αυτά τα λόγια του Αδαμάντιου Κοραή ξεκινήσαμε την έρευνα μας για τα λεξικά: τα είδη τους , την χρησιμότητά τους και τον τρόπο χρήσης τους.
Η βιβλιοθήκη του σχολείου μάς βοήθησε να γνωρίσουμε διάφορα είδη λεξικών, πέρα από το σχολικό λεξικό για τις Α και Β τάξεις. Τα ξεφυλλίσαμε, τα μελετήσαμε, ανακαλύψαμε τη σημασία των συμβόλων τους και προσπαθήσαμε να βρούμε ερμηνείες λέξεων, αντίθετα, συνώνυμα, ορθογραφία, συλλαβισμό.
Ήταν εντυπωσιακό να ανακαλύψουμε πόσες πληροφορίες μπορεί να βρεις κάποιος μέσα σε ένα λεξικό και πόσα ήδη λεξικών υπάρχουν!
Έτσι, με αφετηρία την 11η ενότητα της Γλώσσας «Τι Βιβλίο είναι αυτό;» κάναμε μια όμορφη διαδρομή στον κόσμο ενός ιδιαίτερου βιβλίου: του λεξικού!
Και φυσικά, φτιάξαμε τα δικά μας μικρά λεξικά ( εικονογραφημένα, ερμηνευτικά και ορθογραφικά) και ύστερα γράψαμε ορισμούς λέξεων.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β τάξης κατασκεύασαν αφίσες για να ενημερώσουν τους συμμαθητές τους για την χριστουγεννιάτικη γιορτή που είχαν οργανώσει και προετοιμάσει.
Στη 10η ενότητα της Ν. Γλώσσας «ΠΡΟΣΟΧΗ! Τι λέει εκεί;» ασχοληθήκαμε με το θέμα των αφισών, του τρόπου δημιουργίας τους και της χρησιμότητάς τους. Έτσι, τα παιδιά δημιούργησαν τις δικές τους αφίσες, τις οποίες ανάρτησαν στον κεντρικό χώρο του σχολείου καθώς και σε διάφορα άλλα σημεία, για να αναγγείλουν την θεατρική παράσταση που θα παρουσίαζαν στο σχολείο.
( Η δράση εντάσσεται στο σχέδιο δράσης ¨Ενίσχυση του ρόλου της σχολ. βιβλιοθήκης”)
Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στη σελίδα μας. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε τη σελίδα, θα υποθέσουμε πως είστε ικανοποιημένοι με αυτό.ΕντάξειΔιαβάστε περισσότεραΜη αποδοχή
Πρόσφατα σχόλια