ΠΑΙΔΙΚΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ

Οι   μαθητές  της  Στ’ τάξης  διεξήγαγαν  μια  έρευνα  στο  πλαίσιο  της  Ενότητας  10  « Ατυχήματα»  του  μαθήματος  της  Γλώσσας , αναφορικά με τα παιδικά ατυχήματα.

Δημιούργησαν   λοιπόν  ένα  ερωτηματολόγιο  με ερωτήσεις  πολλαπλής επιλογής  και  σύντομης  απάντησης.  Ο σκοπός του ερωτηματολογίου  είναι  να  διερευνήσει  τον  τόπο  που  συμβαίνουν  τα ατυχήματα,  τις  αιτίες  καθώς  και  τις  συνέπειες  αυτών των ατυχημάτων.

Το   ερωτηματολόγιο   είναι το ακόλουθο:

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

 

ΠΑΙΔΙΚΑ  ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ

  Ο  σκοπός  του παρόντος  ερωτηματολογίου είναι  να διερευνήσει, στο πλαίσιο της  Ενότητας 10  «Ατυχήματα»  του  μαθήματος της Γλώσσας της Στ’ τάξης,  τον τόπο που συμβαίνουν τα παιδικά ατυχήματα, τις αιτίες  καθώς και τις συνέπειες αυτών των ατυχημάτων. Οι ερωτήσεις είναι δομημένες με τέτοιο τρόπο, που αρχικά αναφέρονται στα ατυχήματα γενικά κι έπειτα σε ένα συγκεκριμένο πρόσφατο ατύχημα.

 

 

 

 Παρακαλώ να απαντήσετε  στις  παρακάτω ερωτήσεις. Κυκλώστε την επιλογή που σας αντιπροσωπεύει ή απαντήστε με δικά σας λόγια όπου χρειάζεται. Η συμπλήρωση του ερωτηματολογίου θα διαρκέσει μόνο λίγα λεπτά.

 

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΡΩΤΩΜΕΝΟΥ

 

1 ) Όνομα:……………………………………..

2)  Τάξη: ……………………………………….

3)  Ηλικία: …………………………………….

ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ

 

 

 

4) Πόσο συχνά  σου  συμβαίνουν  ατυχήματα;

…………………………………………………………………………………………………………………………

5) Πού  γίνονται  συνήθως  τα ατυχήματα αυτά;

Α)  στο σπίτι

Β) στο σχολείο

Γ) αλλού

6)  Οι  περισσότερες  συνέπειες (αποτελέσματα) των ατυχημάτων είναι:

Α) μώλωπες

Β) εκδορές

Γ) ανοιχτές πληγές

Δ) κατάγματα

7) Πότε  σου  συνέβη  το  τελευταίο σου ατύχημα;

…………………………………………………………………………………………………………………………

8) Ποια  ήταν  η αιτία  αυτού του  ατυχήματος;

………………………………………………………………………………………………………………………..

9) Όταν  έγινε το ατύχημα, ήσουν  μόνος –η  ή  με  άλλους   μαζί;

…………………………………………………………………………………………………………………………

10) Μπορείς  να περιγράψεις  με λίγα  λόγια το ατύχημά σου αυτό ;

…………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………………………………………………..

 

11) Ποιες  ήταν  οι συνέπειες  αυτού  του ατυχήματος;

………………………………………………………………………………………………………………………..
12) Πήρες ή πήραν κάποια μέτρα  για να μην ξαναγίνει το ατύχημα;

………………………………………………………………………………………………………………………..

 

13) Ποιο  ήταν  το  «μάθημα»  που πήρες  εσύ  από αυτό το ατύχημα;

…………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………

…………………………………………………………………………………………………………………………

Σας ευχαριστώ πολύ!

 

 

  • Το ερωτηματολόγιο αυτό  μοιράστηκε  στους  μαθητές των Β΄, Γ΄, Δ΄ και Ε΄ τάξεων του σχολείου μας.
  • Το δείγμα της έρευνας ήταν 50 μαθητές.
  • Αφού συγκεντρώθηκαν τα απαντημένα ερωτηματολόγια, οι μαθητές επεξεργάστηκαν τα δεδομένα και προέκυψαν τα παρακάτω αποτελέσματα της έρευνας.

 

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ  ΕΡΕΥΝΑΣ

1) Η  συχνότερη αιτία  ατυχημάτων  είναι  η  πτώση  από μικρό ύψος σε ποσοστό 48%.

2) Τα  περισσότερα  ατυχήματα  συνέβησαν  στο  σχολείο σε ποσοστό  38%.

3) Οι  ανοιχτές  πληγές  ήταν  οι  συχνότερες  συνέπειες  των ατυχημάτων σε ποσοστό  38%.

 

 

 

Ακολουθούν  τα  διαγράμματα  των  αποτελεσμάτων:

 

ΑΙΤΙΑ  ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ

 

ΜΕΡΗ ΠΟΥ ΣΥΝΕΒΗΣΑΝ ΤΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ

 

 

Ομάδα εργασίας: Γουβαλάρης Χρήστος, Δεμερούτη Άννα-Μαρία, Δεμερούτης Νικόλαος, Δρακίδης Ιωάννης, Ιβάνοβα Μικαέλα, Καμπάσι Εμιλιάνο, Καμπούρης Σωκράτης, Καραβάς Νικόλαος, Κεπενέκου Φωτεινή-Παρασκευή, Κύτρος Νικόλαος, Παπαστάθη Κατερίνα, Πόγκας Βλάσης, Πράγιας Γεώργιος, Τασόπουλος Νικόλαος, Τασοπούλου Ερατώ, Τσαλκιτζή Στεφανία

Υπεύθυνη εργασίας: κ. Σοφία Παπαδομαρκάκη