Στις 11 Ιουνίου 2026 πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η γιορτή λήξης του σχολικού έτους 2025-26, την οργάνωση και γενική εποπτεία της οποίας είχε η γυμνάστρια του σχολείου μας κα Ζαφειρίου Παρασκευή.

Στις 11 Ιουνίου 2026 πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η γιορτή λήξης του σχολικού έτους 2025-26, την οργάνωση και γενική εποπτεία της οποίας είχε η γυμνάστρια του σχολείου μας κα Ζαφειρίου Παρασκευή.
