Θερμά συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές που συμμετείχαν στους Ρητορικούς Αγώνες! Η παρουσία όλων των παιδιών ήταν υποδειγματική, γεγονός που αναγνωρίστηκε από το σύνολο των εκπαιδευτικών της Κορινθίας που συμμετείχαν στη διαδικασία. Πολλά μπράβο στα παιδιά που εξασφάλισαν την πρόκριση για την επόμενη φάση στην Καλαμάτα στις 23/5!
Καλή επιτυχία στο επόμενο βήμα τους!
Ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει προβολή PDF. Κατεβάστε το αρχείο PDF.







