Σήμερα Πέμπτη 12/03/2026 επισκέφτηκε την τάξη μας η οδοντίατρος κα. Τσονοπούλου Ελένη , υπεύθυνη προληπτικής Ιατρικής στην 2ηΤΟΜΥ Κορίνθου και μίλησε στους μαθητές της Β΄ τάξης για τη σωστή φροντίδα των δοντιών με το πρόγραμμα “Αγωγή στοματικής υγιεινής”.
Τα παιδιά έμαθαν πόσο σημαντικό είναι το σωστό βούρτσισμα, η υγιεινή διατροφή και η τακτική επίσκεψη στον οδοντίατρο. Μέσα από τη συζήτηση και τις χρήσιμες συμβουλές, οι μικροί μαθητές κατανόησαν καλύτερα πώς μπορούν να προστατεύουν το χαμόγελό τους και να διατηρούν τα δόντια τους γερά και υγιή.
Αύριο Παρασκευή 13/03/2026 το ίδιο πρόγραμμα θα παρακολουθήσουν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ τάξης.








