Δράση σχετικά με την πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο μας

  Μια ιδιαίτερα σημαντική ενημερωτική δράση με θέμα την «Πρόληψη Ατυχημάτων» πραγματοποιήθηκε σήμερα στο σχολείο μας, με τη συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών όλων των τάξεων. Φιλοξενήσαμε τις Επισκέπτριες Υγείας από το Κέντρο Υγείας Κορίνθου, τις  κυρίες Λουρίδα και  Αγγελική Θεοδωροπούλου, οι οποίες μέσα από μια διαδραστική παρουσίαση εξήγησαν στα παιδιά πώς να αναγνωρίζουν και να αποφεύγουν πιθανούς κινδύνους στην καθημερινότητά τους.

   Η συζήτηση επικεντρώθηκε στους κανόνες ασφαλούς συμπεριφοράς τόσο εντός του σχολικού χώρου (διάδρομοι, προαύλιο, τάξεις) όσο και εκτός αυτού (δρόμος, σπίτι, δραστηριότητες). Οι μαθητές μας ενημερώθηκαν για τη σημασία της προσοχής και της αυτοπροστασίας, κατανοώντας ότι η πρόληψη είναι ο αποτελεσματικότερος τρόπος για να παραμένουμε ασφαλείς. Ευχαριστούμε θερμά τις κυρίες Λουρίδα και  Θεοδωροπούλου για την πολύτιμη συμβολή τους στην ευαισθητοποίηση των παιδιών μας!

1773047114052 1773047113991

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση