«Λαμπερά χαμόγελα» στην Α’ Τάξη.

Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ Τάξης του σχολείου μας συμμετείχαν σε ένα πρόγραμμα αφιερωμένο στη στοματική υγιεινή και τη φροντίδα των δοντιών. Μέσα από το παιχνίδι και τη δημιουργία, τα παιδιά ανακάλυψαν τη σημασία του να διατηρούν το χαμόγελό τους υγιές και λαμπερό.

Η δράση ξεκίνησε με την ανάγνωση παραμυθιών και την προβολή ιστοριών που κέντρισαν το ενδιαφέρον των παιδιών, ενώ ακολούθησαν δραστηριότητες σχετικά με τη σωστή διατροφή και τις τροφές που προστατεύουν τα δόντια μας. Οι μικροί μαθητές συζήτησαν για τις καθημερινές τους συνήθειες και έμαθαν πώς να προφυλάσσονται από την τερηδόνα.

Το εργαστήριο ολοκληρώθηκε με έναν ιδιαίτερα διασκεδαστικό και βιωματικό τρόπο. Μέσα από μια δραστηριότητα προσομοίωσης, οι μαθητές ανέλαβαν δράση για να «εξαφανίσουν» τα μικρόβια και τις ακαθαρσίες από τα δόντια, εξασκώντας τις σωστές κινήσεις του βουρτσίσματος. Με ενθουσιασμό και επιμονή, τα παιδιά δοκίμασαν στην πράξη πώς να καθαρίζουν σωστά κάθε επιφάνεια, κατανοώντας τη σημασία της καθημερινής φροντίδας.

IMG 20260227 125218978 MFNR IMG 20260227 125439088 MFNR

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση