🌸🌼🌷
Καλωσορίζουμε την πιο όμορφη εποχή του χρόνου με χρώματα, αρώματα και πολλή δημιουργικότητα! Οι μικροί μας μαθητές της Α’ τάξης, παρέα με τις αγαπημένες τους δασκάλες, έβαλαν όλη τους την τέχνη και τη φαντασία για να φτιάξουν υπέροχα στεφάνια από λουλούδια.
Κάθε στεφάνι είναι μοναδικό! Η ανοιξιάτικη ατμόσφαιρα είναι γύρω μας!







