Άνθισε η χαρά στην Α’ Δημοτικού! Καλό μήνα!!

🌸🌼🌷

Καλωσορίζουμε την πιο όμορφη εποχή του χρόνου με χρώματα, αρώματα και πολλή δημιουργικότητα! Οι μικροί μας μαθητές της Α’ τάξης, παρέα με τις αγαπημένες τους δασκάλες, έβαλαν όλη τους την τέχνη και τη φαντασία για να φτιάξουν υπέροχα στεφάνια από λουλούδια.

Κάθε στεφάνι είναι μοναδικό! Η ανοιξιάτικη ατμόσφαιρα είναι γύρω μας!

1746431183487 1746431183509 1746431183441

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση