Τελευταία εβδομάδα πριν από τις διακοπές του Πάσχα και η αναβίωση των πασχαλινών εθίμων έχει την τιμητική της. Οι μαθητές της Ε’ τάξης με αρκετό ενθουσιασμό και χαρά φτιάχνουν πασχαλινά κουλουράκια, βάφουν πολύχρωμα αυγά και κατασκευάζουν λαμπάδες γεμάτες φαντασία!
Καλό Πάσχα σε όλους από τους μαθητές της Ε’ τάξης και τη δασκάλα τους κ.Έλενα Μακρή!🐣







