Σήμερα στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκε εορτασμός για την επέτειο του Πολυτεχνείου. Η διευθύντρια του σχολείου μας κ. Μαρία Ζαντρίμα οργάνωσε και παρουσίασε στα παιδιά το χρονικό της ημέρας στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας.
Σκοπός της γιορτής ήταν να γνωρίσουν τα παιδιά τις διαχρονικές αξίες του Πολυτεχνείου. Τα ιδανικά της ελευθερίας της έκφρασης, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της ισότητας και ευημερίας, παραμένουν επίκαιρα και αναλλοίωτα, όσα χρόνια και αν περάσουν από την εξέγερση του Νοεμβρίου 1973.
Το σύνθημα ” Ψωμί -Παιδεία -Ελευθερία” παραμένει επίκαιρο και διαχρονικό στις δύσκολες συγκυρίες που ζούμε.




















