Εορτασμός για την επέτειο του Πολυτεχνείου.

Σήμερα στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκε εορτασμός για την επέτειο του Πολυτεχνείου. Η διευθύντρια του σχολείου μας κ. Μαρία Ζαντρίμα  οργάνωσε και παρουσίασε   στα παιδιά  το χρονικό της ημέρας στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας.

  Σκοπός της γιορτής ήταν να γνωρίσουν τα παιδιά τις διαχρονικές αξίες του Πολυτεχνείου.  Τα ιδανικά της ελευθερίας της έκφρασης, της κοινωνικής δικαιοσύνης, της ισότητας και ευημερίας, παραμένουν επίκαιρα και αναλλοίωτα, όσα χρόνια και αν περάσουν από την εξέγερση του Νοεμβρίου 1973.

 Το σύνθημα ” Ψωμί -Παιδεία -Ελευθερία” παραμένει  επίκαιρο  και διαχρονικό στις δύσκολες συγκυρίες που ζούμε.

storage emulated 0 Android data com.miui .gallery cache SecurityShare 1700227818980 storage emulated 0 Android data com.miui .gallery cache SecurityShare 1700227819009 storage emulated 0 Android data com.miui .gallery cache SecurityShare 1700227819039 1700227819070 1700227819103 1700227819133 1700227819162 1700227819193 1700227819221 1700227819249 1700227819277 1700227819302 1700227819332 1700227819373 1700227819406 1700227819433

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση