Μαΐ 15 2018

Αλλάζοντας το παραμύθι: «Ο Τζακ και η φασολιά»

Τα παιδιά του Β1 εργάστηκαν πάνω στο παραμύθι «Ο Τζακ και η φασολιά». Αρχικά διαβάσαμε το παραμύθι από τη συλλογή του Περό και μετά μία άλλη γνωστότερη στα παιδιά παραλλαγή. Εντοπίσαμε τις διαφορές στην πλοκή και τονίσαμε τα βασικά μοτίβα του παραμυθιού. και τα στοιχεία που βοηθούν στην πλοκή.

Σκεφτήκαμε ιδέες για το πώς θα αλλάζαμε το παραμύθι φτιάχνοντας ένα καινούριο από τη στιγμή που ο Τζακ ανεβαίνει στη φασολιά.

Τα παιδιά πρότειναν λέξεις κλειδιά που θα μπορούσαν να αλλάξουν την πλοκή και το τέλος του παραμυθιού, όπως ιππότης, πριγκίπισσα, βασιλιάς, νεράιδα, γιαγιά και άλλα.

Προφορικά ξεκινήσαμε να λέμε μία ιστορία προσθέτοντας ο καθένας ένα στοιχείο που θα βοηθούσε στη ροή κι έτσι δώσαμε ένα παράδειγμα.

Τα παιδιά ήταν ελεύθερα να εργαστούν με τους συμμαθητές τους στις ομάδες τους ή μόνα τους. Η διαδικασία είχε πολύ ενδιαφέρον και την ευχαριστήθηκαν όλοι ήθελαν να διαβάσουν τα παραμύθια τους.

 

η συνέχεια… 

η συνέχεια  

Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αλλάζοντας το παραμύθι: «Ο Τζακ και η φασολιά»




Λυπούμαστε αλλά δεν επιτρέπεται η προσθήκη σχολίων προς το παρόν.