Αγαπητοί μαθητές/τριες και γονείς,
Την Πέμπτη 11/09/2025 και ώρα 9.30 π.μ. θα πραγματοποιηθεί ο Αγιασμός στον χώρο του σχολείου μας.
Την Παρασκευή 12/09/2025 και ώρα 9.00 π.μ. θα προσέλθουν οι γονείς των μαθητών/τριών του τμήματος Β΄, Ε΄& ΣΤ΄ για ενημέρωση σχετικά με τη λειτουργία και τον κανονισμό του σχολείου. Ακολούθως, στις 10.00 π.μ. θα προσέλθουν οι γονείς των μαθητών/τριών του τμήματος Α΄, Γ΄& Δ΄ για τον ίδιο σκοπό.
Ευχαριστούμε πολύ!