Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος οι μαθητές μας γιόρτασαν την 25η Μαρτίου με αφιερώματα και όμορφες δημιουργίες! Η εκδήλωση περιλάμβανε προβολή βίντεο, τραγούδια, κατασκευές και θεατρικές στιγμές.
Τη γιορτή επιμελήθηκαν οι εκπαιδευτικοί: Τσιούπης Κωνσταντίνος (Δάσκαλος) ,Σαρακατσάνου Θωμαΐς (Δασκάλα), Μούρτου Κωνσταντίνα (Θεατρικής Αγωγής) και Τσίκα Ελένη (Εικαστικά).
Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές/τριες και τους εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν, δημιουργώντας μια ιδιαίτερη και συγκινητική γιορτή!
Χρόνια πολλά Ελλάδα!







