Με μεγάλη χαρά και συγκίνηση συμμετείχαμε στον 24ο Αγώνα Δρόμου που διοργάνωσε ο Σύλλογος Δρομέων Υγείας Μεσσηνίας.
Θα θέλαμε να εκφράσουμε τις πιο θερμές μας ευχαριστίες στον Σύλλογος Δρομέων Υγείας Μεσσηνίας για την άψογη διοργάνωση, τη στήριξη και την τιμή να αφιερωθεί ο φετινός αγώνας στο σχολείο μας!
Η σημερινή ημέρα ήταν για όλους μας μια υπενθύμιση πως ο αθλητισμός ενώνει, ευαισθητοποιεί και δίνει φωνή σε σημαντικά μηνύματα.



