Την Πέμπτη 12 Μαρτίου κλιμάκιο του Κέντρου Υγείας Δεσκάτης,  αποτελούμενο από την γιατρό Ειρήνη Βεργή, την νοσηλεύτρια Ντίνα Σκόδρα και την επισκέπτρια υγείας  Κική Κοντελίδη, επισκέφτηκε το σχολείο μας με σκοπό την ενημέρωση των μαθητών για τις βλάβες που μπορεί  να προκαλέσει ο  ήλιος στο δέρμα καθώς  και τους τρόπους προστασίας από την έκθεσή τους σε αυτόν.

Έγινε μια ενδιαφέρουσα παρουσίαση από την γιατρό αναφορικά με τι  είναι ο ήλιος, τα οφέλη, τη χρησιμότητά του στον ανθρώπινο οργανισμό, πως μπορεί να μετατραπεί  σε βλαβερό παράγοντα για το δέρμα μας , αλλά και με ποιους τρόπους μπορούμε τελικά να προστατευτούμε από αυτόν καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.   Ακολούθησαν ερωτήσεις εκ μέρους των μαθητών και τέλος μοιράστηκαν φύλλα εργασίας  στα παιδιά.

Ευχαριστούμε πολύ το Κέντρο Υγείας Δεσκάτης για την πρωτοβουλία και ιδιαίτερα τις κυρίες που μας επισκέφτηκαν και με πολύ μεράκι μας μετέδωσαν με όμορφο τρόπο τις τόσο πολύτιμες  γνώσεις τους!

cd2886d3 5bc5 4a25 a4c7 c95c30154cc3

b51cb62e 0fe4 413a 8b5c 57e991718e82 e354849b 3d93 4964 a4ee 1b2496780560 e7181025 6bc8 4178 afe9 9ba0d880a036 b7bcb24e e443 4eb1 9067 8c5c6456a1ae