Μία όμορφη εκπαιδευτική εμπειρία μέσω βιωματικής μάθησης είχαν οι τάξεις Α,Β,Γ και Δ του σχολείου μας σήμερα!
Οι μαθητές και οι μαθήτριες ντύθηκαν μελισσοκόμοι και άκουσαν πληροφορίες από τους ιδιοκτήτες του Πάρκου Μελιού Ιτέας MOCA HONEY, Γιάννη Μωραΐτη και Νικηφόρο Καλαφάτη για τη ζωή της μέλισσας. Είδαν από κοντά τις κυψέλες, τη βασίλισσα, τις εργάτριες τους κηφήνες, έμαθαν για τη ζωή της μέλισσας και τη χρησιμότητά της στην τροφική αλυσίδα, καθώς και τον τρόπο που παράγεται το μέλι.
Συνοδοί εκπαιδευτικοί: Ε.Τσαπαρίδου, Ε. Μπάκα, Δ. Κυργιοπούλου, Α. Πάγκου, Κ. Ψιλογιάννη, Α. Δαλλοπούλου.








