Την Τρίτη 24 Μαρτίου 2026 θα πραγματοποιηθεί εκδήλωση για την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821 από τους μαθητές της Έκτης τάξης του σχολείου μας και τη δασκάλα τους.
Όλοι/ες οι μαθητές/τριες θα προσέλθουν στο σχολείο την καθιερωμένη ώρα(8:00- 8:15) και θα αποχωρήσουν στις 10:00, με ευθύνη των γονέων τους. Την εκδήλωση μπορούν να παρακολουθήσουν οι γονείς/κηδεμόνες των παιδιών της ΣΤ΄ τάξης.
Το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν θα λειτουργήσει.
