Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

Η προστακτική στις διαφημίσεις!

Στη διαφήμιση…όλα είναι δυνατά!

Η διαφήμιση δίνει πληροφορίες, ενημερώνει για τα προϊόντα που υπάρχουν στην αγορά. Προσπαθεί όμως συγχρόνως να πείσει τον καταναλωτή να τα αγοράσει. Άραγε λέει όλη την αλήθεια; Μήπως μιλάει μόνο για τα πλεονεκτήματα ενός προϊόντος και καθόλου για τα μειονεκτήματα;

Στα διαφημιστικά κείμενα χρησιμοποιείται πολύ συχνά η προστακτική έγκλιση, αφού βασικός στόχος των διαφημίσεων είναι να κάνουν τον καταναλωτή να αγοράσει το προϊόν που διαφημίζεται.

265687976 309766997541796 5131666321008002161 n

266613841 257871559662965 1177966842575391396 n264861268 918219815471149 5758866673094176705 n265159513 1804150549769075 6532535104635554832 n 1266021105 272960061369630 2031516014384771701 n265480596 261256712656365 2216518492642120294 n265717589 260604992643960 8410707639785791326 n264130275 679272289731468 1347764878357549792 n264880417 863999180947220 4192609098109479432 n264061782 7327601440598831 4639909946915523748 n