Στη διαφήμιση…όλα είναι δυνατά!
Η διαφήμιση δίνει πληροφορίες, ενημερώνει για τα προϊόντα που υπάρχουν στην αγορά. Προσπαθεί όμως συγχρόνως να πείσει τον καταναλωτή να τα αγοράσει. Άραγε λέει όλη την αλήθεια; Μήπως μιλάει μόνο για τα πλεονεκτήματα ενός προϊόντος και καθόλου για τα μειονεκτήματα;
Στα διαφημιστικά κείμενα χρησιμοποιείται πολύ συχνά η προστακτική έγκλιση, αφού βασικός στόχος των διαφημίσεων είναι να κάνουν τον καταναλωτή να αγοράσει το προϊόν που διαφημίζεται.