Δημοσιεύθηκε στην Γενικά

«Δεν μ’ ακούς; Είμαι το Φθινόπωρο!»

Στο Τμήμα Ένταξης με αφορμή το ποίημα «Δεν μ’ ακούς» της Μάρως Λοΐζου μας δόθηκε η ευκαιρία παράλληλα με την εξάσκηση στην ανάγνωση και την ορθογραφία των λέξεων του φθινοπώρου να συζητήσουμε για την εποχή αυτή και για τις φθινοπωρινές δραστηριότητες όπως ο τρύγος, το όργωμα και η έναρξη της σχολικής χρονιάς αλλά και τα καιρικά φαινόμενα, όπως τα πρωτοβρόχια.

Δείτε το εικονογραφημένο ποίημα εδώ!

Μέσω της συγκεκριμένης διαθεματικής σύνδεσης οι μαθητές και οι μαθήτριες συνειδητοποίησαν ευρύτερα τις αλλαγές που βιώνουν οι άνθρωποι το φθινόπωρο, παρατήρησαν αλλαγές που συμβαίνουν στη φύση, κατέγραψαν τα συναισθήματα που τους «γεννά» το φθινοπωρινό τοπίο, απελευθέρωσαν και καλλιέργησαν τη φαντασία και τη δημιουργική και αποκλίνουσα σκέψη τους. Μαζέψαμε ξερά φύλλα από την αυλή του σχολείου μας, τα παρατηρήσαμε και ξεκινήσαμε να δημιουργούμε!

Στο Τμήμα Ένταξης χρησιμοποιούνται καθημερινά ποικίλα εποπτικά μέσα και εναλλακτικοί τρόποι μάθησης, όπως το παιδαγωγικό παιχνίδι, η δραματοποίηση, η μάθηση με υπολογιστή, η διδασκαλία με χρήση αντικειμένων και άλλα.

Γενικότερα, το Τ.Ε. παρέχει εξειδικευμένη παρέμβαση στις δεξιότητες των μαθητών με σκοπό να γίνουν αυτοματοποιημένες γνωστικές ικανότητες. Την ώρα που ο μαθητής βρίσκεται στο Τ.Ε. δουλεύει τις εντοπισμένες δυσκολίες του (γραφή, ανάγνωση, στρατηγικές κατανόησης κ.ά.) και αυτό θα έχει θετικό αντίκτυπο σε όλα τα μαθήματα!