001

η Δ τάξη δημιουργεί στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Μας αρέσει να δημιουργούμε! Για την πιλοτική φάση των Εργαστηρίων δεξιοτήτων ασχοληθήκαμε με Κυκλοφοριακή Αγωγή, με φιλοζωία (τώρα κατασκευάζουμε την ποτίστρα- ταϊστρα για τα αδέσποτα ζωάκια της γειτονιάς μας) , με περιβάλλον. Γίναμε επιστήμονες και δοκιμάσαμε χαμηλές πτήσεις και διασκεδάσαμε αφάνταστα δείχνοντας σε όλους ότι η γνώση μπορεί να γίνει παιχνίδι.

https://sway.office.com/xHncmESudtCXYb43?ref=Link

Ο Σταμάτης και ο Γρηγόρης μια φανταστική διασκεδαστική ιστορία με ήρωες τον Σταμάτη και τον Γρηγόρη , από τους φωτεινούς σηματοδότες , όπως τους φαντάστηκαν τα παιδιά με βάση τον ρόλο τους με βάση τον ρόλο που έχει ο καθένας τους στοκ Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Ανοίξτε το παραπάνω link και απολαύστε τη δημιουργία των μαθητών μας.

 

Στο παρακάτω video  ο Κ. ΚΟΚ για και ……… για μεγαλύτερους». Τα σήματα του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας γραμμένα με ένα ευχάριστο και κατανοητό τρόπο από παιδιά για… όσους είναι ή αισθάνονται παιδιά.

 

Στο παρακάτω βίντεο ταξιδεύουμε βιωματικά στον συναρπαστικό κόσμο της επιστήμης. Τι κάνουν άραγε οι επιστήμονες;

Ανοίξτε το παρακάτω link  και ακούστε τους μαθητές μας να μιλούν για το αγαπημένο τους ζωάκι.

https://read.bookcreator.com/DYVYIcsjvoXDqFBVic7uDXPO51X2/BzdgiNmkQSyj9vvwtQ_ieg

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Άνοιγμα μενού
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς