Στο πλαίσιο της δράσης Ενεργού Πολίτη με θέμα “Τα Οικοσυστήματα και η σημασία των δεντρών/δασών για το κλίμα” οι μαθητές των Ε’ και ΣΤ’ τάξεων πραγματοποίησαν την Πέμπτη 30 Απριλίου 2026 πεζοπορία και δεντροφύτευση εντός της τοπικής περιοχής της Αγριάς, με τη βοήθεια του εξωτερικού συνεργάτη του Δήμου Βόλου κ. Μαγγίτση Νικόλαο. Μεταξύ άλλων επισημάνθηκε στους μαθητές από τον κ.Μαγγίτση η σημασία της ανακύκλωσης και τα είδη της χλωρίδας στην περιοχή μας. Ευχαριστούμε και τον κ.Ζαφείρη Γεώργιο από το Δήμο Βόλου για την πολύτιμη βοήθειά του στην πραγματοποίηση της δεντροφύτευσης.




