Πραγματοποιήθηκε με επιτυχία σε συνεργασία με τα Δημοτικά σχολεία 1ο Δ.Σ Άνω Λεχωνίων και 2ο Δ.Σ Κάτω Λεχωνίων Τοπάλειο ενδοσχολική επιμόρφωση στο 1ο Δ.Σ Αγριάς με θέμα: «Εφαρμογή τεχνικών ενσυνειδητότητας και νευροψυχολογίας στη σχολική τάξη».
Κατά τη διάρκεια της δράσης, οι εκπαιδευτικοί είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν και να προσεγγίσουν βιωματικά πρακτικές που ενισχύουν τη συγκέντρωση, τη συναισθηματική ισορροπία και τη μαθησιακή διαδικασία των μαθητών.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε:
Η επιμόρφωση αποτέλεσε μια σημαντική ευκαιρία επαγγελματικής ανάπτυξης, ενισχύοντας τις παιδαγωγικές δεξιότητες των εκπαιδευτικών και συμβάλλοντας στη δημιουργία ενός θετικού και υποστηρικτικού σχολικού περιβάλλοντος.


