Το ιστολόγιο του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αγριάς 1st dimotiko Agria's blog

Ό,τι αφορά τη Σχολική μας κοινότητα είναι εδώ!

Ωράριο λειτουργίας- Πληροφορίες για γονείς

Διδακτικό ωράριο λειτουργίας του Σχολείου μας

07:00/07:30 − 08:00 Πρωινή Ζώνη (απαιτείται εγγραφή στο Ολοήμερο και δήλωση προτίμησης)

08:00 − 08:15  15΄ Υποδοχή μαθητών (ώρα έναρξης ευθύνης του Σχολείου για την παρουσία των παιδιών)

08:15 − 09:40   90΄ 1η διδακτική περίοδος (1η και 2η ώρα)

09:40 − 10:00 20΄ Διάλειμμα

10:00 − 11:30 90΄ 2η διδακτική περίοδος (3η και 4η ώρα)

11:30 − 11:45 15΄ Διάλειμμα

11:45 − 12:25 40΄ 5η ώρα (αποχώρηση Α΄και Β΄τάξης, όσων δεν είναι στο Ολοήμερο)

12:25 − 12:35 10΄ Διάλειμμα

12:35 − 13:15 40΄ 6η ώρα (αποχώρηση Γ΄, Δ΄, Ε΄, Στ΄τάξης) –  1η ώρα Ολοήμερου (μόνο για Α΄ και  Β ΄τάξη)

13:15 − 13:20 5΄ Διάλειμμα

13:20 − 14:00 40΄ 7η ώρα για τις Ε΄ & ΣΤ΄ τάξεις  (αποχώρηση 2φορές την εβδομάδα) –  2η ώρα Ολοήμερου

14:00 − 14:40 40΄ Φαγητό − ξεκούραση χαλάρωση

14:40 − 14:50 10΄ διάλειμμα

14:50 − 15:30 40΄  3η ώρα Ολοήμερου

15:30 − 15:40  10΄ διάλειμμα

15:40 − 16:15  35΄ 4η ώρα Ολοήμερου

Ενημερωτικό σημείωμα 

Με την ευκαιρία της έναρξης του διδακτικού έτους  θα θέλαμε να σας επισημάνουμε ορισμένες σημαντικές διατάξεις της κείμενης νομοθεσίας

και άλλα θέματα για την αρμονική και ασφαλή λειτουργία των Σχολικών μονάδων.

1. Προσέλευση – αποχώρηση μαθητών

Ώρα προσέλευσης πρωινής ζώνης: 07.15΄ (όσα παιδιά είναι εγγεγραμμένα)

Ώρα προσέλευσης πρωινού ωραρίου: 08.00΄- 08.15΄.

Οι γονείς που συνοδεύουν τα παιδιά κατά την προσέλευση και την αποχώρηση απαγορεύεται να  εισέρχονται στο χώρο του Σχολείου. Οι εφημερεύοντες εκπαιδευτικοί παρευρίσκονται στην είσοδο του προαυλίου και βοηθούν τα παιδιά που αντιμετωπίζουν κάποιο πρόβλημα (μεταφορά τσάντας, κλπ.) .

2. Ολοήμερο Σχολείο

Ο θεσμός του Ολοήμερου βοηθά τους γονείς που εργάζονται, υποστηρίζει τα παιδιά στη μελέτη των μαθημάτων τους, προσθέτει ώρες Γυμναστικής Αγγλικών και Πληροφορικής στο εβδομαδιαίο πρόγραμμα μαθημάτων. Οι γονείς υποχρεούνται να παραλαμβάνουν τα παιδιά συγκεκριμένη ώρα καθημερινά και για όλο το σχολικό έτος. (ώρες αποχώρησης: 13.15΄, 14.00΄,14.40΄, 15.30΄και 16.15΄)

3. Δικαιολογητικά εγγραφής – Ατομικά δελτία Υγείας Μαθητών

Παρακαλούνται οι γονείς που οφείλουν δικαιολογητικά εγγραφής να τα προσκομίσουν άμεσα. Τα Α.Δ.Υ.Μ είναι απαραίτητα για τη συμμετοχή των παιδιών στη Γυμναστική και από φέτος έχουν ισχύ για 3 χρόνια, ενώ τα προηγούμενα δελτία έχουν για 2 χρόνια. Οπότε τη φετινή χρονιά είναι υποχρεωτική η προσκόμιση Α.Δ.Υ για τα παιδιά της Α΄ τάξης (που θα ξαναφέρουν στη Δ΄ τάξη) και για τα παιδιά που έχει επέλθει διετία από την τελευταία προσκόμιση. Όσα παιδιά δεν έχουν φέρει παρευρίσκονται στη γυμναστική και δε συμμετέχουν.

4. Ενημέρωση γονέων από τους εκπαιδευτικούς

Ημέρες συνάντησης με γονείς

Α ΄τάξη . κ. Κοντογεωργίου: Την 1η Πέμπτη του μήνα και ώρα 1.15μ.μ -2.00μ.μ

Β΄τάξη . κ. Κεφαλά: Την 1η Παρασκευή του μήνα και ώρα 1.15μ.μ -2.00μ.μ

Γ τάξη. κ. Δανιλοπούλου: Την 1η Πέμπτη του μήνα και ώρα 1.15 μ.μ -2.00 μ.μ

Δ΄τάξη κ. Αγγελίδου: Την 1η Παρασκευή του μήνα και ώρα 1.15μ.μ -2.00μ.μ

Ε΄τάξη κ. Σαρρή: Την 1η Δευτέρα του μήνα και ώρα  1.15μ.μ -2.00μ.μ

Στ΄τάξη κ. Γουτζούλια : Την 1η Πέμπτη του μήνα και ώρα 1.15μ.μ – 2.00μ.μ

Αγγλικά κ. Βασιλείου: Την 1η Τρίτη του μήνα και ώρα 1.15μ.μ -2.00μ.μ

5. Ενημέρωση γονέων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου – ιστολογίου

Το Σχολείο μας διαθέτει ιστολόγιο (blog) στη διεύθυνση: blogs.sch.gr/1dimagria, όπου αναρτούνται άρθρα που αφορούν τη λειτουργία της μονάδας (ανακοινώσεις, ειδήσεις, εργασίες, δραστηριότητες κ.ά.). Επίσης όσοι γονείς επιθυμούν μπορούν να δώσουν την ηλεκτρονική του δ/νση (e-mail), όπου θα τους αποστέλλεται από το διευθυντή ό,τι τους αφορά. Η ηλεκτρονική επικοινωνία δεν αντικαθιστά την έγγραφη επικοινωνία. Επίσης το Σχολείο διαθέτει πίνακα ανακοινώσεων στην είσοδο του προαυλίου όπου αναρτούνται χρήσιμες πληροφορίες.

 6. Κανονισμός Σχολείου – συμπεριφορά μαθητών

Τη φετινή χρονιά θα γίνει προσπάθεια να συνταχθεί εσωτερικός κανονισμός Σχολείου βασισμένος στην κείμενη νομοθεσία (την οποία είναι φυσικό να μη γνωρίζουν πολλοί γονείς) με σκοπό την ενημέρωση και το συντονισμό μεταξύ των εκπαιδευτικών, όσον αφορά την αντιμετώπιση παραβατικής συμπεριφοράς μαθητών. Πρέπει όμως να επισημάνουμε ότι ο Σύλλογος διδασκόντων είναι ιδιαίτερα ευαίσθητος σε κρούσματα σχολική βίας (σωματικής, λεκτικής, εκφοβισμού), ρατσισμού, ασέβειας, φθοράς δημόσιας περιουσίας και καθαριότητας και όταν παρουσιάζονται τέτοιες συμπεριφορές κατ’ επανάληψη, ενημερώνονται άμεσα οι γονείς.

7. Σύλλογος γονέων & κηδεμόνων

Ο Σύλλογος γονέων αποτελεί θεσμικό και σημαντικό παράγοντα κάθε σχολικής κοινότητας.  Όργανά του είναι η Ολομέλεια των μελών και το Διοικητικό Συμβούλιο, που εκλέγεται με εκλογές κάθε δύο χρόνια (φέτος τον Οκτώβριο). Δικαίωμα συμμετοχής έχουν τα οικονομικά τακτοποιημένα μέλη. Εκτός των θεσμικών πλαισίων οι γονείς έχουν τη δυνατότητα με τη συμμετοχή τους σε εθελοντικές ομάδες είτε μεμονωμένα να προσφέρουν υπηρεσίες στο Σχολείο, σύμφωνα με τις γνώσεις τους, τις εμπειρίες τους και φυσικά τη διάθεσή τους. Επίσης μέσω του Συλλόγου έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν δωρεές, βιβλία, έπιπλα κ.ά, καινούρια ή μεταχειρισμένα σε καλή κατάσταση. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερώσουν το διευθυντή.

8. Επισκευές – συντήρηση – αναβάθμιση υποδομών

Τα τελευταία έτη έχουν γίνει προσπάθειες για  αναβάθμιση των κτηριακών υποδομών και του εποπτικού υλικού του Σχολείου  ( σχετικές πληροφορίες στο blog), οι οποίες συνεχίζονται. Τη φετινή χρονιά θα ολοκληρωθεί η νέα αίθουσα υπολογιστών-δανειστικής βιβλιοθήκης και  η νέα αποθήκη εποπτικού υλικού (αλλαγή χρήσης αιθουσών). Ενώ βρίσκονται σε εξέλιξη προσπάθειες για παρεμβάσεις στις τουαλέτες (έχει εγκριθεί) και στο λεβητοστάσιο.

9. Περιπτώσεις εκτάκτων αναγκών (σεισμού, πυρκαγιάς, πλημμύρας κλπ.)

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι, σύμφωνα με τις οδηγίες του Υπουργείου, το σχολείο μας έχει εκπονήσει Σχέδιο Μνημονίου Ενεργειών για τη Διαχείριση Σεισμικού Κινδύνου κα Εσωτερικό Κανονισμό για τη διαχείριση εκτάκτων αναγκών-περιστατικών.
Σκοπός των σχεδίων αυτών είναι η προστασία των εργαζομένων και των φοιτούντων στο Σχολείο, η προστασία του κτιριακού συγκροτήματος, του εξοπλισμού και του αρχειακού υλικού, σε περιπτώσεις εκδήλωσης εκτάκτων περιστατικών.
Για την αποτελεσματικότερη διαχείριση των εκτάκτων αναγκών, και λαμβάνοντας υπόψη το διαθέσιμο ανθρώπινο δυναμικό του Σχολείου μας και τις ανάγκες του, έχουν συγκροτηθεί ομάδες εργασίας με τους ρόλους και τις αρμοδιότητες που προσδιορίζονται τόσο για την προσεισμική, όσο και για την άμεση μετασεισμική περίοδο.
Επίσης, ο Σύλλογος διδασκόντων αποφάσισε τη διενέργεια τακτικού ελέγχου των χώρων του κτιρίου κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς και καταγραφή των ελλείψεων που παρατηρούνται σχετικά με τα προβλεπόμενα για την εφαρμογή των Σχεδίων.
Επίσης, κάθε τρίμηνο γίνονται ασκήσεις ετοιμότητας (πρόσφατα έγινε άσκηση σεισμού με την παρουσία οργάνου της Πυροσβεστικής υπηρεσίας), που δίνουν τη δυνατότητα να αποκτηθεί η ενδεδειγμένη αντισεισμική στάση και συμπεριφορά των μαθητών και εκπαιδευτικών και να βελτιωθούν οι δεξιότητές τους.
Σε περίπτωση σεισμού ή άλλης έκτακτης ανάγκης, οι εκπαιδευτικοί έχουν τη μέριμνα για την παραμονή των μαθητών στο χώρο καταφυγής έως ότου ενημερωθούν για τις περαιτέρω ενέργειες από τους αρμοδίους.
Στα πλαίσια των σχεδίων προβλέπεται ότι οι γονείς και κηδεμόνες θα πρέπει να γνωρίζουν ότι σε περίπτωση που ανακοινωθεί από τις Αρχές διακοπή της λειτουργίας των σχολικών μονάδων οφείλουν να παραλάβουν έγκαίρως τα παιδιά τους από τον προεπιλεγμένο χώρο καταφυγής του Σχολείου. Για το Σχολείο μας έχουν οριστεί οι παρακάτω χώροι:
1ος Χώρος Καταφυγής
Οριοθετείται το κέντρο του προαύλιου χώρου του Σχολείου

2ος Χώρος Καταφυγής
(μόνο σε περίπτωση ακαταλληλότητας του 1ου χώρου)
Οριοθετείται το προαύλιο της εκκλησίας του Αγίου  Γεωργίου

10.Συμβουλές-παρακλήσεις προς τους γονείς των μαθητών μας που κάθε δάσκαλος θα ήθελε να ζητήσει
* Γνωρίστε το παιδί σας. Μάθετε τα όριά του, τη συμπεριφορά του, τις αδυναμίες, τις αντιδράσεις, τις ανάγκες του και ενημερώστε σχετικά τον δάσκαλό του. Έτσι, θα είναι πιο εύκολο να κατανοήσετε έναν πιθανό «καβγά» μεταξύ του παιδιού σας και του δασκάλου του, ένα παράπονο του δασκάλου από εκείνο ή μια ενδεχομένως «άδικη» αντιμετώπιση του δασκάλου προς εκείνο.

* Η συμπεριφορά και η στάση σας κάθε στιγμή μπροστά στο παιδί πρέπει να είναι σωστή, ευπρεπής και ώριμη. Αν το παιδί σας υιοθετήσει μια λανθασμένη συμπεριφορά (π.χ. αθυροστομία), θα είναι ιδιαίτερα δύσκολο για τον δάσκαλο να την αλλάξει, εφόσον είναι αποδεκτή από το κύριο πρότυπο που έχει στη ζωή του, εσάς.

* Μην κάνετε το λάθος να γράφετε εσείς τις ασκήσεις του παιδιού σας αν εκείνο βαριέται ή δεν τα καταφέρνει. Όχι μόνο δεν το βοηθάτε αλλά του δημιουργείτε την πεποίθηση ότι δεν χρειάζεται να κοπιάσει για τίποτα και ότι θα τα βρίσκει όλα έτοιμα από εσάς. Ταυτόχρονα, ο δάσκαλος παίρνει το μήνυμα πως ο μαθητής του έχει κατανοήσει πλήρως το μάθημα και δε χρειάζεται περαιτέρω εξήγηση.

* Μην προσπαθείτε να αλλάξετε τον τρόπο με τον οποίο ο δάσκαλος δίδαξε κάτι προτείνοντας στο παιδί σας κάτι δικό σας. Ίσως να μην είναι επιστημονικά σωστό ή μπορεί να το μπερδέψετε ακόμα περισσότερο. Ζητήστε από τον δάσκαλο να του υποδείξει έναν πιο εύκολο τρόπο και ρωτήστε τον πώς μπορείτε εσείς να το βοηθήσετε.

* Μη δικαιολογείτε συνεχώς ανεπίτρεπτες συμπεριφορές του παιδιού σας στον δάσκαλό του (π.χ. για το ότι έρχεται συχνά αδιάβαστος ή για το ότι χτυπάει τους συμμαθητές του). Μην του δίνετε την ιδέα ότι θα μπορεί για μια ζωή να βρίσκει δικαιολογίες. Δώστε του την ευκαιρία να αναλάβει τις ευθύνες του. Εξάλλου, ούτε εσείς ούτε ο δάσκαλος είστε χαζοί, γνωρίζετε και οι δύο τι συμβαίνει. Παραδεχτείτε το λοιπόν και προσπαθήστε από κοινού να το σταματήσετε.

* Μην αντιδράτε και μην επιτίθεστε στον δάσκαλο αν σας ενημερώσει για κάποιο πρόβλημα στη γνωστική ή νοητική κατάσταση του παιδιού σας. Σε καμιά περίπτωση δεν έχει σκοπό να προσβάλλει ή να κοροϊδέψει τον μαθητή του. Σας ενημερώνει για την κατάσταση ώστε σε συνεργασία με εσάς να του παρασχεθεί η καλύτερη δυνατή εκπαίδευση και φροντίδα.

* Σε περίπτωση που το παιδί σας εκφράσει παράπονα για τον δάσκαλό του, βρείτε τον ίδιο και ζητήστε να σας εξηγήσει τι ακριβώς έγινε. Μην κατηγορήσετε τον δάσκαλο μπροστά στο παιδί, μη μιλήσετε άσχημα για εκείνον και μην αποδώσετε όλο το δίκιο στο παιδί. Το μόνο που θα πετύχετε είναι να αποβάλλει κάθε ίχνος σεβασμού απέναντι στον δάσκαλό του και να μην τον παρακολουθήσει ξανά σε καμία από τις επόμενες παραδόσεις του, πράγμα που φυσικά θα αποβεί εις βάρος του.

* Τέλος, να έχετε πάντα στο μυαλό σας ότι οι δάσκαλοι είναι άνθρωποι που σπούδασαν αυτό που κάνουν και επομένως μπορείτε να τους εμπιστευτείτε. Μην παρεμβαίνετε στη δουλειά τους και μην τους κάνετε υποδείξεις για αυτήν. Μιλήστε τους για τα προβλήματα των παιδιών σας και ακούστε τις συμβουλές τους. Νοιάζονται και αγαπούν τα παιδιά σας και κάνουν πάντα το καλύτερο για αυτά. Δε σας θέλουν έξω από την εκπαιδευτική διαδικασία αλλά χρειάζονται τη συνεργασία σας. Δείξτε τους τον σεβασμό που τους αξίζει αφού, μετά από εσάς, είναι τα επόμενα πρόσωπα που θα παίξουν καταλυτικό ρόλο στη ζωή των παιδιών σας.

Πηγή : protaodaskalos.blogspot.gr

Αφήστε μια απάντηση

Kατηγορίες

Σύνδεση με τα στοιχεία που διαθέτετε στο ΠΣΔ


Σύνδεση



 

Ημερολόγιο δημοσιεύσεων

Ιούνιος 2019
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαΐ    
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
Free counters!

Το ιστολόγιό μας λειτουργεί από τη σχολική χρονιά 2011-12.

Στο ιστολόγιο τηρούνται ρητά οι αρχές προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα. Αποφεύγονται κοντινές φωτογραφίες μαθητών/τριών και δεν αναγράφονται ποτέ τα προσωπικά τους στοιχεία μαζί με τυχόν φωτογραφία . Στο Σχολείο μας τηρείται αρχείο αδειοδότησης – συγκατάθεσης γονέων για ανάρτηση φωτογραφιών.

Το Σχολείο μας λειτουργεί ως 6/θέσιο και Ολοήμερο. Βρίσκεται στο κέντρο της Αγριάς του Βόλου και χτίστηκε στην θέση του παλιού διώροφου σχολείου που γκρεμίστηκε στους σεισμούς της περιόδου 1954-’57.  (http://www.diki.gr/museum/EL/city/chronos.asp?year=1955). Λειτούργησε για πρώτη φορά ως δημόσιο σχολείο το 1917.

Αρχείο



Top
 
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων