«Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ»

Μουσική Δράση στο σχολεία μας:

«Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ»

Φτάνοντας προς το τέλος της σχολικής χρονιάς  τα παιδιά του 1ου Δημοτικού Σχολείου Αγίου Νικολάου είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια ξεχωριστή μουσική δράση βιωματικού χαρακτήρα.

Ο καταξιωμένος μουσικός κ. Γιάννης Παπατζανής, ο οποίος έχει συνεργαστεί  με Έλληνες  και ξένους μουσικούς μεγάλης εμβέλειας παρείχε στο Σχολείο μας και συγκεκριμένα στους μαθητές των Γ1, Δ1, Δ2, Ε1, Ε2 Τάξεων, τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα «Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΡΥΘΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ», την Πέμπτη, 25 Μαΐου 2022. Το πρόγραμμα υλοποιείται από το Πανεπιστήμιο Κρήτης με την υποστήριξη της Περιφέρειας Κρήτης.

Το περιεχόμενο της δράσης στοχεύει σε διαδικασίες προαγωγής και καλλιέργειας του ρυθμού καθώς συμβάλλει στην ανάπτυξη κινητικών δεξιοτήτων, δεξιοτήτων συντονισμού και συγχρονισμού και στην ανάπτυξη ενεργητικής ακρόασης της μουσικής. Παράλληλα οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με ποικίλα πολιτισμικά ερεθίσματα, διευρύνοντας τους πνευματικούς ορίζοντές τους και αποκτώντας διαπολιτισμική κουλτούρα.

Συγκεκριμένα, κ. Παπατζανής, με την υπομονή, την αγάπη και την εξαιρετική μεταδοτικότητα  που τον διακρίνει, έφερε σε επαφή τα παιδιά μας με την μουσική κουλτούρα -και όχι μόνο- λαών της Αφρικής, δείχνοντας με τον καλύτερο τρόπο, πως η μουσική ενώνει τους λαούς παραμερίζοντας τις όποιες οικονομικές, θρησκευτικές, πολιτισμικές και πολιτικές διαφορές. Επιπλέον τα παιδιά, μέσα από το παιχνίδι, ήρθαν για άλλη μια φορά σε επαφή με τα ‘‘κρουστά σώματος’’. Το σώμα μας, αυτό το υπέροχο μουσικό που κουβαλάμε πάντα μαζί μας. Τα παιδιά μας πραγματικά ευχαριστήθηκαν κάθε λεπτό της δράσης αυτής!

Η Διευθύντρια, κ. Λιανά και όλος ο Σύλλογος Διδασκόντων ευχαριστεί θερμά τον  κύριο Γιάννη Παπατζανή για όσα μπόρεσε να μεταλαμπαδεύσει στα παιδιά μας αλλά και την Περιφέρεια Κρήτης την οποία επίσης ευχαριστούμε διότι χωρίς την αρωγή της δεν θα ήταν εφικτή η δράση αυτή.

 

Η Διευθύντρια

Κρυσταλένια Λιανά

Και ο Σύλλογος Διδασκόντων

 

τίτλοτίτλο0

τίτλο00