Β ΄…ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΧΑΡΤΖΗΛΙΚΙ…

Γ΄ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

 Έχοντας  ήδη εκτυπώσει τις εικόνες που αφορούν ανάγκες και επιθυμίες, μοιράστηκαν στους μαθητές για να τις κόψουν και να τις ταξινομήσουν ανάλογα με το αν θεωρούν ότι τα εικονιζόμενα αντικείμενα είναι ανάγκες ή επιθυμίες. Ενημερώθηκαν οι  μαθητές ότι μόλις ολοκληρώσουν τη δραστηριότητα, θα κληθούν  να τοποθετηθούν και να αιτιολογήσουν ως προς το ποιες θεωρούν ανάγκες και ποιες επιθυμίες..

1 1 2 IMG 20230325 202611 824 1

 

2η δραστηριότητα (ολομέλεια): Έχοντας ήδη εκτυπώσει και κολλήσει στον πίνακα της τάξης/πίνακα ανακοινώσεων τις ετικέτες «έχω ανάγκη» «επιθυμώ»  οι μαθητές τοποθέτησαν  την κάθε κάρτα κάτω από την κατάλληλη ετικέτα, αιτιολογώντας την επιλογή τους. Η δραστηριότητα αυτή στάθηκε αφορμή για να συζητήσουμε με τους μαθητές παράγοντες που καθορίζουν τις ανάγκες του κάθε ανθρώπου,  π.χ αν κάποιος μαθητής παρακολουθεί μαθήματα κιθάρας χρειάζεται κιθάρα σε αντίθεση με κάποιον που δεν παρακολουθεί ή κάποιος μαθητής χρειάζεται λάπτοπ για να παρακολουθεί τα μαθήματα εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, ενώ ο μαθητής που έχει τάμπλετ δεν χρειάζεται να αγοράσει και λάπτοπ για τον ίδιο λόγο. Διατυπώσαμε έναν ορισμό για το ρήμα «έχω ανάγκη», το οποίο χρησιμοποιούμε για αγαθά / αντικείμενα ή υπηρεσίες οι οποίες είναι απαραίτητες και αναγκαίες για την επιβίωσή μας όπως το φαγητό, το νερό, ο ήλιος, τα ρούχα, η εκπαίδευση, η ιατρική περίθαλψη, σε αντίθεση με το ρήμα«επιθυμώ» το οποίο χρησιμοποιούμε για να αναφερθούμε σε αγαθά/ αντικείμενα τα οποία επιθυμούμε, θα θέλαμε να τα έχουμε αλλά δεν παίζουν καθοριστικό ρόλο στην επιβίωσή μας π.χ. γλυκά.

PhotoEditorPro 1678729881768 PhotoEditorPro 1678729948806

 

3η δραστηριότητα (ατομική): Μοιράστηκαν στους  μαθητές τα φύλλα εργασίας 1 και 2 και ζητήθηκε  να συμπληρώσουν τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους. Στη συνέχεια οι μαθητές  παρουσίασαν και να αιτιολόγησαν τις επιλογές τους στην ολομέλεια της τάξης.

 IMG 20230321 225124 314 1 IMG 20230321 225147 653

Μοιράστηκε επίσης  στους μαθητές το φύλλο εργασίας 5, το οποίο θα χρησιμοποιηθεί στην 1η δραστηριότητα του επόμενου εργαστήριο , ώστε να το ετοιμάσουν μέχρι την επόμενη εβδομάδα.

0