Α. ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
Στο πρώτο εργαστήριο …
1.Συζητήσαμε για το τι είναι το χαρτζιλίκι.
2.Ζητήθηκε από τους μαθητές να αναφέρουν τις μεθόδους πληρωμής που έχουν παρατηρήσει ότι χρησιμοποιούν οι ίδιοι, αλλά τα πρόσωπα του στενού οικογενειακού περιβάλλοντός τους και καταγράψαμε στον φελοπίνακα αλλά και στη φωτοτυπία μας, τις απαντήσεις τους .
3. Αξιοποιώντας τις απαντήσεις των μαθητών προχωρήσαμε στη δημιουργία ενός εννοιολογικού χάρτη με την εφαρμογή canva.
4. Συζητήσαμε τις μεθόδους πληρωμής που χρησιμοποιούν οι άνθρωποι ανάλογα με την ηλικία τους π.χ. οι άνθρωποι μεγαλύτερης ηλικίας χρησιμοποιούν κυρίως μετρητά και κάρτες, ενώ οι γονείς των παιδιών επιλέγουν την πληρωμή με χρήση smartwatch / smartphone.
5. Αξιοποιώντας τα ποσοτικά δεδομένα χρήσης των διαφορετικών μεθόδων πληρωμής που ανέφεραν οι μαθητές στη δραστηριότητα 1 , συζητήσαμε για τη συχνότητα χρήσης των μεθόδων πληρωμής συγκρίνουν τη συχνότητα χρήσης των διαφορετικών μεθόδων πληρωμής και δώσαμε τις δικές μας λογικές εξηγήσεις.