ΔΕΥΤΕΡΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ
- Οι μαθητές έχοντας καταγράψει ασύγχρονα από το σπίτι τις περιπτώσεις που χρησιμοποιούν οι παππούδες και γιαγιάδες τους την τεχνολογία και τα διάφορα προβλήματα που αντιμετωπίζουν, συζήτησαν για το πόσο μικρά ή μεγάλα είναι αυτά τα προβλήματα.
- Έγινε επιλογή ορισμένων μόνο προβλημάτων προς επεξεργασία και προτάθηκαν αυτά να αφορούν διαφορετικούς τομείς της καθημερινής ζωής των ηλικιωμένων (π.χ. εμπόριο, υγεία, δημόσιες υπηρεσίες, μετακινήσεις, επικοινωνία κ.ά.)
- Εστιάσαμε στο θέμα των ψηφιακών δεξιοτήτων που θεωρούνται πλέον απαραίτητες για να ανταποκρίνεται κανείς στην καθημερινή του.
- Στο τέλος έγινε επεξεργασία του αντίστοιχου εντύπου με το τελικό «προϊόν» που θα προσφέρουν στους παππούδες και τις γιαγιάδες τους προς ενημέρωσή τους.