Στο πλαίσιο του μαθήματος εικαστικών οι μαθητές και οι μαθήτριες του σχολείου μας ηρθαν σε επαφή με το πρόγραμμα μουσειοσκεύης “Ταξιδεύοντας την κεραμική” του Κέντρου Μελέτης Νεώτερης Κεραμικής. Με την καθοδήγηση της Εικαστικού Μ.Βέττα οι μαθητές ήρθαν σε επαφή με απτικά ερεθίσματα κεραμικών αντικειμένων, έπαιξαν παιχνίδια με αντικείμενο εμβληματικά κεραμικά έργα του Ελλαδικού χώρου , ανακάλυψαν έργα και διαδικασίες της κεραμικής παράδοσης με παιγνιώδη τροπο και εξοικειώθηκαν με την τεχνική πηλοπλαστικής αυτή του “τσιμπητού” φτιάχνοντας το δικό τους μικροσκοπικό κουπάκι!



