ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΣΤΟ 19ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΡΟΔΟΥ

0

Συγγραφέας: 19ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΡΟΔΟΥ | Κατηγορία ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ, ΜΟΥΣΙΚΗ | , στις 28-03-2019

ΜΟΥΣΙΚΗ

Η Μουσική Αγωγή έχει σκοπό τη γενικότερη καλλιέργεια της δημιουργικότητας και της προσωπικότητας των μαθητών, μέσα από την ενεργητική ακρόαση, τις δραστηριότητες μουσικής δημιουργίας και εκτέλεσης. Τα παιδιά θα πρέπει να μπορούν να εξερευνούν να παράγουν ήχους, να τραγουδούν, να κινούνται στο ρυθμό, να χορεύουν , να παίζουν μουσικά όργανα.

ΣΤΟΧΟΣ

Ενθαρρύνουμε τα παιδιά να αυτοσχεδιάζουν να πειραματίζονται με τους ήχους που παράγουν διάφορα υλικά.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

  • Δίνουμε στα παιδιά χαρτί και πειραματίζονται ώστε να παράγουν ήχο τσαλακώνοντας το. Το ίδιο κάνουμε και με τα μέταλλα και το νερό. Επίσης παράγουν ήχους µε τη φωνή, µε το σώμα και µε μουσικά όργανα.

ΣΤΟΧΟΣ

Να αναπτύξουν την ακουστική τους ικανότητα.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

  • Τα παιδιά άκουσαν ήχους από το περιβάλλον, μέσων μεταφοράς, μουσικών οργάνων, και τα αναγνώρισαν. Ακούγοντας τους ήχους τους ταύτισαν με εικόνες.

ΣΤΟΧΟΣ

Να κατανοήσουν βασικά στοιχεία και βασικές έννοιες της θεωρίας, της μορφολογίας και της ιστορίας της μουσικής.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

  • Μάθαμε έννοιες όπως ο ρυθμός, ένταση, νότες. Σχεδιάσαμε το πεντάγραμμο με τις νότες και μιλήσαμε για το σπίτι της μουσικής.
  • Χτυπήσαμε ρυθμικά τα χέρια λέγοντας τα ονόματα των παιδιών.
  • Διαβάσαμε το παραμύθι ο λαγός και η χελώνα. Τα παιδιά χτυπούσαν παλαμάκια σε αργό ρυθμό όταν η χελώνα περπατούσε και σε γρήγορο όταν ο λαγός έτρεχε.
  • Τραγουδήσαμε τραγούδια σε αργό και γρήγορο ρυθμό.                                                                                          

 

  • Ακούσαμε είδη μουσικής όπως, κλασσική, μοντέρνα, παραδοσιακή. Μιλήσαμε για τους μεγάλους κλασικούς και μοντέρνους συνθέτες.

 

ΣΤΟΧΟΣ

Να αναπτύξουν, μέσω της μουσικής, πνεύμα συνεργασίας, υπευθυνότητας.

  • Παίξαμε ομαδικά παιχνίδια με μουσικά όργανα. Τα παιδιά έγιναν μια μεγάλη ορχήστρα και έπαιξαν τα μουσικά όργανα σε αργό και γρήγορο ρυθμό.
  • Μάθαμε το τραγούδι Γεια σου κύριε Μενεξέ. Τα παιδιά ζωγράφισαν εικόνες από το τραγούδι και χόρεψαν σε ζευγάρια.  Οι στίχοι του τραγουδιού είναι του ΟΔΥΣΕΑ ΕΛΥΤΗ .

Ενας μουσικός στο νηπιαγωγείο μας.

Μας επισκέφθηκε στο νηπιαγωγείο ο δάσκαλος και μουσικός Κος Πάνος με την τάξη του και μας έπαιξαν μουσική με κιθάρες μπουζούκι και κρουστά. Παίξαμε όλοι μαζί μουσικά παιχνίδια και τραγουδήσαμε.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση