Ο ΡΑΦΤΑΚΟΣ ΤΩΝ ΛΕΞΕΩΝ !!! (Θεατρική παράσταση στο χώρο του Νηπιαγωγείου μας)
Φθινόπωρο (Τμημα1)
ΤΑ ΚΑΡΑΒΑΚΙΑ ΤΩΝ ΕΥΧΩΝ !!!! (ΤΜΗΜΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟ)
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ -ΤΜΗΜΑ ΟΛΟΗΜΕΡΟΥ – ΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΖΩΝΤΑΝΕΥΟΥΝ !!!
Έκφραση του συναισθήματος με κουκλοθέατρο (κατασκευή κούκλας με στόμα από πλαστελίνη για να μπορεί να αλλάζει έκφραση και κουκλοθέατρο από τα παιδιά)
ΦΟΒΟΣ !!!! ΤΟΝ ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΕΤΑΩ ΣΤΟΝ ΔΡΑΚΟ ΠΟΥ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΙ !!!
ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΚΟΣΜΉΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΑΞΗ ΜΑΣ ΚΑΝΑΜΕ ΤΑ ΤΕΡΑΤΑΚΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ!!!
ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ : ΤΟ ΦΑΝΑΡΙ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ /ΟΤΑΝ ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΕΝΤΟΝΗ ΣΥΝ.ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
1.ΣΤΑΜΑΡΩ 2. ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ 3. ΞΕΚΙΝΩ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ!!
ΜΙΛΑΩ ΟΜΟΡΦΑ ΓΙΑ ΣΕΝΑ !!! ΕΠΙΛΕΓΩ ΕΝΑΝ ΦΙΛΟ Η ΦΙΛΗ ΚΑΙ ΛΕΩ ΟΜΟΡΦΑ ΛΟΓΙΑ
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΟΜΑΔΙΚΟΥ ΕΠΙΤΡΑΠΕΖΙΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ!!!!
ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ -ΟΛΟΗΜΕΡΟ
ΝΕΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ-ΣΧΕΔΙΟ ΔΡΑΣΗΣ 24-25
Οι γονείς/κηδεμόνες των μαθητών/τριών έχουν από την τρέχουσα σχολική χρονιά τη δυνατότητα έκδοσης Βεβαίωσης Φοίτησης των εξαρτώμενων τέκνων τους μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (https://www.gov.gr/ipiresies/ekpaideuse/eggraphe-se- skholeio/attendingschool)
Δίνεται ακόμη η δυνατότητα στους γονείς/κηδεμόνες να ενημερώνονται ηλεκτρονικά για τις απουσίες, τη βαθμολογία των μαθητών/τριών και ανακοινώσεις που αφορούν την σχολική μονάδα μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής «eParents» (https://eschools.minedu.gov.gr/)
Για την αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας και του εκφοβισμού έχει δημιουργηθεί ειδική ψηφιακή πλατφόρμα για υποβολή καταγγελιών: (https://stop-bullying.gov.gr/)
ΤΙΤΛΟΣ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ 24-25 /ΣΚΟΠΟΣ
ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ– Βελτίωση Διαπροσωπικών σχέσεων μεταξύ των παιδιών
Σκοπός του σχεδίου δράσης του 19 ου Νηπιαγωγείου είναι :η βελτίωση των διαπροσωπικών σχέσεων των παιδιών, η μη βίαιη επίλυση των συγκρούσεων τους, η ενίσχυση της επικοινωνίας, της συνεργασίας, της αλληλεγγύης και της εμπιστοσύνης, ο σεβασμός των άλλων παιδιών της ομάδας και η αποδοχή της διαφορετικότητας, ώστε να δημιουργηθεί ένα ασφαλές, ευχάριστο και δημιουργικό περιβάλλον μάθησης.
Στόχοι: – Να βοηθήσουμε τα παιδιά να επικοινωνούν με θετικούς τρόπους ώστε να διαχειρίζονται τα ζητήματα που αναδύονται στην καθημερινότητά τους.
– Να βελτιώσουμε τον προφορικό λόγο των παιδιών(λέξεις ευγενείας, εμπλουτισμός λεξιλογίου, εξω-λεκτικοί τρόποι επικοινωνίας)
- Να μάθουν τα παιδιά να αναγνωρίζουν τα διαφορετικά πλαίσια επικοινωνίας και να αλληλοεπιδρούν αντίστοιχα.
- Να υποστηριχθούν οι εκπαιδευτικοί στη διαχείριση ζητημάτων που προκύπτουν στο πλαίσιο της επικοινωνίας μεταξύ των μαθητών. – Να υποστηρίξουμε τους γονείς σε στρατηγικές ενίσχυσης των παιδιών τους σε δεξιότητες επικοινωνίας.
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ /ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΤΜΗΜΑ
Αγιασμός 12/09/2024
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΣΧ. ΧΡΟΝΙΑ 2024-25
Για το σχολικό έτος 2024-2025 το 19ο Νηπιαγωγείο, λειτουργεί με δύο τμήματα Βασικά Υποχρεωτικά:
Τμήμα 1 : Υπεύθυνη νηπ/γος : ΚΕΛΛΙΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ/
Τμήμα 2 : Υπεύθυνη νηπ/γος : /ΣΑΡΡΕΑ ΝΙΚΟΛΕΤΤΑ
Ένα τμήμα Προαιρετικό ολοήμερο
Προαιρετικό ολοήμερο :Υπεύθυνη νηπ/γος: ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΕΛΕΝΗ
Τμήμα ένταξης:
Τμήμα Ένταξης που υποστηρίζεται από νηπιαγωγό Ειδικής Αγωγής : ΚΑΡΥΠΙΔΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ,
Το πρόγραμμα του σχολείου για το σχολικό έτος 2023-2024 διαμορφώνεται ως εξής:
Υποχρεωτικό πρόγραμμα
Πρόωρη υποδοχή μαθητών και μαθητριών( του ολοήμερου που έχουν δηλώσει) : 7.45-8.00
Υποδοχή των μαθητών και των μαθητριών στο σχολείο: 8.15- 8:30. Λήξη υποχρεωτικού προγράμματος- αποχώρηση μαθητών και μαθητριών: 13:00
Ολοήμερο πρόγραμμα
Έναρξη λειτουργίας των δραστηριοτήτων Ολοήμερου προγράμματος: 13:00.
Λήξη των δραστηριοτήτων Ολοήμερου προγράμματος: 16:00.