ΔΟΝΤΙΑ ΓΕΡΑ, ΤΡΩΓΟΝΤΑΣ ΥΓΙΕΙΝΑ! (εργαστήρια δεξιοτήτων, θεματικός κύκλος : ευ ζην)

 

Το χαμόγελό μας!

1665506175000 1665506174937 1665506174914 1665506174880    166557799820512.jpg

Έχουμε ένα όμορφο χαμόγελο και θέλουμε να το διατηρούμε λαμπερό!

Πόσα δόντια έχουμε; Πως τα διατηρούμε καθαρά; Πειραματιζόμαστε και αποκτούμε καλές συνήθειες!

1665506175036 1665577998215 1665577998146 1665577998100ΒΟΥΡΤΣΙΣΜΑ ΔΟΝΤΙΩΝ 5ΒΟΥΡΤΣΙΣΜΑ ΔΟΝΤΙΩΝ 4

Μαθαίνουμε για τις υγιεινές και μη υγιεινές τροφές:

P1010055 P1010009 P1010082

4 0ΚΤΩΒΡΙΟΥ (ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΖΩΩΝ)

Αφιερώνουμε τη μέρα στα ζώα και συζητούμε για την ευζωία  και τις ανάγκες τους.

Τοποθετούμε τροφή και νερό στην ήδη διαμορφωμένη γωνιά, στην αυλή του Νηπιαγωγείου μας, για τις αδέσποτες γάτες.310770752 1537177583454085 4493814777198478714 n    310659740 510465940455779 499960354211824799 n

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ

Ενδεικτικές δραστηριότητες:

306367896 837581507237798 8766666600534809820 n 2306333481 452976523274600 3904600902869450912 n 1    

Δημιουργούμε έναν συνδετικό ιστό με ένα κορδόνι που αλλάζει χέρια και μας ενώνει για να παίξουμε το παιχνίδι της αράχνης!

307320050 2530183477157590 4999444627107153164 n

Βρίσκω το όνομά μου και δίπλα του ζωγραφίζω ό,τι μου αρέσει, αναγνωρίζοντας τον εαυτό μου ως μέλος της ομάδας της τάξης μου!

ΠΑΙΖΩ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΟΥ!

310533376 576271347607847 5569493891436937699 n

Πόσα γράμματα έχει το όνομά μου; Βάζω ένα μανταλάκι για κάθε γράμμα!

310422935 1133005970927946 2885448030087706697 n 310606660 404193338567217 6696980543664952525 n

Το αυτοκινητάκι ταξιδεύει  ακολουθώντας τη διαδρομή που σχηματίζει το αρχικό γράμμα του ονόματός μου.

307320050 2530183477157590 4999444627107153164 n

Βρίσκω το όνομά μου και ζωγραφίζω ό,τι μου αρέσει!

Ωράριο λειτουργίας (Προσέλευση – Αποχώρηση) – Λειτουργία Νηπιαγωγείου

Τη σχολική χρονιά 2022-2023 το Νηπιαγωγείο μας θα λειτουργήσει με 2 πρωινά τμήματα, 1 ολοήμερο και Τμήμα Ένταξης.

Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου είναι η κ. Δημητρίου Ελένη και οι μόνιμες νηπιαγωγοί που υπηρετούν σε αυτό είναι οι: Δημητρίου Ελένη (τμήμα2), Σαρρέα Νικολέττα (τμήμα1) και Κελλίδου Αναστασία (ολοήμερο τμήμα). Υπεύθυνη νηπιαγωγός για το τμήμα ένταξης είναι η Βασιλειάδου Φρόσω.

Η άφιξη των νηπίων το πρωί γίνεται:

Πρωινή Προσέλευση : 8.15-8.30

Μετά το πέρας προσέλευσης 08:30π.μ., η κεντρική είσοδος θα κλειδώνεται για λόγους ασφαλείας των παιδιών.

Η έγκαιρη προσέλευση βοηθά στην εύρυθμη λειτουργία του σχολείου.

Οι γονείς ή κηδεμόνες που συνοδεύουν τα παιδιά τους το πρωί, τα παραδίδουν στη νηπιαγωγό του κάθε τμήματος, η οποία είναι υπεύθυνη για την υποδοχή τους. Τόσο η αυλόπορτα, όσο και η εξώπορτα του κτιρίου του Νηπιαγωγείου, κλειδώνονται στις 8:30 π.μ. και παραμένουν κλειστές καθ’ όλη τη διάρκεια λειτουργίας του σχολείου, για να διαφυλάσσεται η ασφάλεια των μαθητών. Ανοίγουν μόνο κατά τις ώρες αποχώρησης των νηπίων δηλαδή στις 13.00μ.μ., ώρα αποχώρησης των πρωινών τμημάτων και στις 16.00 μ.μ. ώρα αποχώρησης του ολοήμερου τμήματος.

Τα παιδιά παραδίδονται μόνο στους αναγραφόμενους ενήλικες στην υπεύθυνη δήλωση προσέλευσης/αποχώρησης που συμπλήρωσαν οι γονείς τους κατά την εγγραφή τους. Η ευθύνη για την ασφάλεια των παιδιών μετά το ωράριο λειτουργίας ανήκει αποκλειστικά στο γονέα ή κηδεμόνα. Οι γονείς/κηδεμόνες είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν το ωράριο των παιδιών τους. Οι μαθητές σε καμία περίπτωση δε φεύγουν πριν από τη λήξη των μαθημάτων. Αν παρουσιαστεί ανάγκη αποχώρησης κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου (π.χ. ασθένεια), γίνεται πάντοτε με τη συνοδεία γονέα ή κηδεμόνα.

ΑΓΙΑΣΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ 2022-2023

305999266 1050664762278312 8573699024849456597 n1 306008780 999571574170449 6220851562362052869 n2 306269909 1682319445471290 8629519426834493815 n

Στις 12 Σεπτεμβρίου 2022 στις 09:00π.μ. πραγματοποιήθηκε ο αγιασμός του Νηπιαγωγείου μας παρουσία των νηπίων, των γονέων και των εκπαιδευτικών. Ακολούθησε ένα σύντομο καλωσόρισμα από την Προϊσταμένη του Νηπιαγωγείου καθώς και το μοίρασμα στους μαθητές-τριες ενός συμβολικού δώρου. Ευχή όλων μας η σχολική χρονιά που μόλις ξεκίνησε να κυλίσει όμορφα και δημιουργικά, θέτοντας τις βάσεις για μια ομαλή σχολική και κοινωνική ζωή!

ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ

Αγαπητοί γονείς σας καλωσορίζουμε και φέτος στη σχολική μας μονάδα, το 19ο Νηπιαγωγείο Δράμας. Το Νηπιαγωγείο αποτελεί την πρώτη και σημαντικότερη επαφή κάθε ανθρώπου με την εκπαιδευτική κοινότητα. Για αυτό ύστερα από αγώνες δεκαετιών το Ελληνικό κράτος, θεσμοθέτησε την δίχρονη υποχρεωτική φοίτηση σε αυτό των νηπίων, αναγνωρίζοντας ως ένα βαθμό την αναγκαιότητα και την χρησιμότητα των σκοπών και των στόχων του, που είναι να βοηθά τα παιδιά να αναπτυχθούν σωματικά, συναισθηματικά, νοητικά και κοινωνικά. Το νηπιαγωγείο ως φορέας κοινωνικοποίησης του παιδιού(μετά την οικογένεια), εξασφαλίζει τις προϋποθέσεις ώστε τα παιδιά να αναπτύσσονται και να κοινωνικοποιούνται ομαλά και πολύπλευρα.

Για την επίτευξη των σκοπών και στόχων του νηπιαγωγείου απαιτείται μεθοδολογική προσέγγιση των γνωστικών αντικειμένων του προγράμματος, που στηρίζεται στη βιωματική μέθοδο εργασίας (projects), η οποία κινητοποιεί το ενδιαφέρον των παιδιών και την ενεργητική συμμετοχή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία. Επίσης, συμβάλλει στην ανάπτυξη σημαντικών δεξιοτήτων όπως της αυτονομίας και της πρωτοβουλίας και διευκολύνει την ανάπτυξη πνεύματος συνεργασίας παιδιών και εκπαιδευτικών. Στην προσπάθεια αυτή, ελπίζουμε και προσδοκούμε στην βοήθεια και συμπαράσταση σας, που την θεωρούμε πολύτιμη, αναγκαία και αναντικατάστατη.

Σχέδιο Δράσης: Αξιοποίηση και Εκσυγχρονισμός του αύλειου χώρου

ΣΤΟΧΟΣ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΔΡΑΣΗΣ:
Η αναβάθμιση και ο εμπλουτισμός του αύλειου χώρου του νηπιαγωγείου, ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί
από του εκπαιδευτικούς και τα παιδιά για εκπαιδευτικές δραστηριότητες, ψυχοκίνηση και παιχνίδι.

Αποτελέσματα της Δράσης
Το σχέδιο δράσης υλοποιήθηκε επιτυχώς και τα αποτελέσματα της δράσης είναι τα επιθυμητά σε σχέση με τους
στόχους που τέθηκαν εξαρχής.
Έτσι έχουμε:
.1 Βελτίωση της λειτουργικότητας και της αισθητικής της αυλής όπου διαφαίνεται από τον εμπλουτισμό του
αύλειου χώρου με γωνιές ενδιαφερόντων με τον απαραίτητο εξοπλισμό. (θεματικός κήπος,γωνιά με σπιτάκια
φιλοξενίας για τα αδέσποτα,γωνιά ζωγραφικής ).
2. Ενίσχυση του εξοπλισμού και της οργάνωσης του αύλειου χώρου με την τοποθέτηση τριών ξύλινων
συνθέσεων ( τρενάκι ,μαργαρίτα, μύλος), χώροι ξεκούρασης (παγκάκια), διάδρομοι πρόσβασης στα παιχνίδια με
την δημιουργία διαδρόμων από πλάκες πεζοδρομίου, επέκταση χώρου πρασίνου..Έχει επίσης εξασφαλιστεί (από
Σχολική κοινότητα) και αναμένεται και η τοποθέτηση μεγάλων σταθερών συνθέσεων παιδικής χαράς.
3.Ευαισθητοποίηση φορέων για την αξιοποίηση της αυλής η οποία διαπιστώνεται από την καταγραφή της
επικοινωνίας με του φορείς και την διαπίστωση του βαθμού ανταπόκρισης,και συνεργασίας.( Χορηγία από
ιδιωτικούς τοπικούς φορείς, συνεργασία με τον δήμο ,ανταπόκριση της Σχολικής κοινότητας στα αιτήματά μας.)
4.Ευαισθητοποίηση των γονέων για την παιδαγωγική αξία των δράσεων που πραγματοποιήθηκαν στην αυλή,
γεγονός που διαπιστώνεται κι από τα ερωτηματολόγια αλλά κυρίως από την μεγάλη τους εθελοντική συμμετοχή
στις δράσεις και την θετική συνεργασία τους.
5. Εφαρμογή παράλληλων εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων όπου καταγράφονται στο βιβλίο σχολικής ζωής

 

P1010021 P1010020 P1010191 P1010198 P1010205 P1010206 P1010289 P1010307 P1010308 P1010017

Ωράριο λειτουργίας / Προσέλευση – Αποχώρηση

Η άφιξη των νηπίων το πρωί γίνεται:

Πρωινή ζώνη :7:45-8.00

Πρωινή Προσέλευση : 8.15-8.30

Μετά το πέρας προσέλευσης 08:30π.μ., η κεντρική είσοδος θα κλειδώνεται για λόγους ασφαλείας των παιδιών.

 Η έγκαιρη προσέλευση βοηθά στην εύρυθμη λειτουργία του σχολείου.

Οι γονείς ή κηδεμόνες που συνοδεύουν τα παιδιά τους το πρωί, τα παραδίδουν στη νηπιαγωγό του κάθε τμήματος, η οποία είναι υπεύθυνη για την υποδοχή τους.

Τόσο η αυλόπορτα, όσο και η εξώπορτα του κτιρίου του Νηπιαγωγείου, κλειδώνονται  στις 8:30 π.μ. και παραμένουν κλειστές καθ’ όλη τη διάρκεια λειτουργίας του σχολείου, για να διαφυλάσσεται η ασφάλεια των μαθητών.

Ανοίγουν μόνο κατά τις ώρες αποχώρησης των νηπίων δηλαδή στις 13.00μ.μ., ώρα αποχώρησης των πρωινών τμημάτων και στις 16.00 μ.μ ώρα αποχώρησης του ολοήμερου τμήματος.

Τα παιδιά παραδίδονται μόνο στους αναγραφόμενους ενήλικες στην υπεύθυνη δήλωση προσέλευσης/αποχώρησης που συμπλήρωσαν οι γονείς τους κατά την εγγραφή τους.   Η ευθύνη για την ασφάλεια των παιδιών μετά το ωράριο λειτουργίας ανήκει αποκλειστικά στο γονέα ή κηδεμόνα. Οι γονείς/κηδεμόνες είναι υποχρεωμένοι να γνωρίζουν το ωράριο των παιδιών τους. Οι μαθητές σε καμία περίπτωση δε φεύγουν πριν από τη λήξη των μαθημάτων. Αν παρουσιαστεί ανάγκη αποχώρησης κατά τη διάρκεια του σχολικού ωραρίου (π.χ. ασθένεια), γίνεται πάντοτε με τη συνοδεία γονέα ή κηδεμόνα.

ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΜΑ

Καλωσόρισμα

Αγαπητοί γονείς σας καλωσορίζουμε και φέτος στη σχολική μας μονάδα, το 19Ο Νηπιαγωγείο Δράμας. Από σήμερα και για έναν ολόκληρο χρόνο όλοι μαζί, παιδιά – εκπαιδευτικοί –γονείς, θα επιχειρήσουμε την πρώτη οργανωμένη βουτιά στη γνώση. Το Νηπιαγωγείο αποτελεί την πρώτη και σημαντικότερη επαφή κάθε ανθρώπου με την εκπαιδευτική κοινότητα, και οι εμπειρίες καθώς και οι γνώσεις που θα αποκομίσει από αυτήν την επαφή, θα καθορίσουν «εν πολλοίς» και τη στάση του απέναντι στην εκπαίδευση. Για το λόγο αυτό και ύστερα από αγώνες δεκαετιών το Ελληνικό κράτος, θεσμοθέτησε την υποχρεωτική φοίτηση των νηπίων, αναγνωρίζοντας ως ένα βαθμό την αναγκαιότητα και την χρησιμότητα των σκοπών και των στόχων του Νηπιαγωγείου. Οι οποίοι στόχοι του Νηπιαγωγείου, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία είναι να βοηθά τα νήπια να αναπτυχθούν σωματικά, συναισθηματικά, νοητικά και κοινωνικά μέσα στο πλαίσιο των ευρύτερων στόχων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Το νηπιαγωγείο ως φορέας κοινωνικοποίησης του παιδιού(μετά την οικογένεια), θα πρέπει να εξασφαλίζει τις προϋποθέσεις ώστε τα παιδιά να αναπτύσσονται και να κοινωνικοποιούνται ομαλά και πολύπλευρα.

Για την επίτευξη των σκοπών και στόχων του νηπιαγωγείου απαιτείται μεθοδολογική προσέγγιση των γνωστικών αντικειμένων του προγράμματος που στηρίζεται στη βιωματική μέθοδο εργασίας (projects), η οποία κινητοποιεί το ενδιαφέρον των παιδιών και την ενεργητική συμμετοχή τους στην παιδευτική διαδικασία. Συμβάλλει στην ανάπτυξη της αυτονομίας και της πρωτοβουλίας και διευκολύνει επίσης την ανάπτυξη πνεύματος συνεργασίας παιδιών και εκπαιδευτικών.

Σε αυτό το πλαίσιο έχουμε σκοπό να κινηθούμε και φέτος με μοναδικό γνώμονα την παροχή της καλύτερης δυνατής εκπαίδευσης για τους φετινούς μαθητές μας όπως και κάθε χρόνο βέβαια. Στην προσπάθεια αυτή, ελπίζουμε και προσδοκούμε στην βοήθεια και συμπαράσταση σας που την θεωρούμε πολύτιμη, αναγκαία και αναντικατάστατη.