Το έργο μας είναι επίκαιρο λόγω των Ολυμπιακών Αγώνων του 2024 που θα διεξαχθούν στο Παρίσι. Παρουσιάζει πρωτοτυπία διότι τα παιδιά νηπιακής ηλικίας έπρεπε να συνεργαστούν με μεγαλύτερα παιδιά, Δημοτικού, να δημιουργήσουν κατασκευές, να συμμετάσχουν σε αγώνες (που απαιτούσαν σωματικό συναγωνισμό), να εκφράσουν τις ιδέες τους. Η διαφοροποιημένη διδασκαλία αξιοποιήθηκε ώστε όλα τα παιδιά να συμμετέχουν με τον καλύτερο γι αυτά τρόπο στο πλαίσιο της συμπερίληψης.
Τα γνωστικά αντικείμενα αλληλοσυνδέονται και ήταν αναγκαίο να εντοπιστεί και να αξιοποιηθεί αυτή η σύνδεση μεταξύ τους. Χρησιμοποιήθηκαν ποικίλες παιδαγωγικές μέθοδοι οι οποίες ενθάρρυναν την ενεργή και αυτόνομη μάθηση των μαθητών και η οργάνωση της διδασκαλίας έγινε με γνώμονα την προώθηση της καινοτομίας & της δημιουργικότητας, πιο συγκεκριμένα με την εφαρμογή καινοτόμων διδακτικών πρακτικών (ανεστραμμένη τάξη), ενίσχυση ήπιων ψηφιακών δεξιοτήτων των μαθητών, εφαρμογή πρακτικών διαφοροποιημένης διδασκαλίας & την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού για την υποστήριξη της συμπεριληπτικής διδασκαλίας. Οι μαθητές ήταν εκείνοι οι οποίοι είχαν το προβάδισμα σε όλα τα στάδια του έργου, αλληλεπίδρασαν & συνεργάστηκαν με τους εταίρους συλλέγοντας πληροφορίες, ερευνώντας, παρατηρώντας και επιλύοντας προβλήματα. Ο μαθητής ήταν στο επίκεντρο του έργου. Για την αξιολόγηση των μαθητών αλλά & του έργου έγινε τήρηση φακέλου προόδου (porfolio) ο οποίος επιτρέπει στους εκπαιδευτικούς να συγκεντρώνουν, οργανώνουν και να αξιοποιούν πληροφορίες καθώς και δείγματα από τη μαθησιακή πορεία των μαθητών. Οι εκπαιδευτικοί φρόντιζαν για την εμπλοκή των μικρών μαθητών την καλλιέργεια & διέγερση του ενδιαφέροντος τους, η παροχή πλήθους ευκαιριών για επιτυχία, η κατάλληλη προετοιμασία τους για τις απαιτήσεις του προγράμματος, η ενθάρρυνση τους έτσι ώστε να έχουν εμπιστοσύνη στον εαυτό τους και η δημιουργία κλίματος ασφάλειας & εμπιστοσύνης. Οι στόχοι που τέθηκαν ήταν συγκεκριμένοι, απλοί, συμβατοί με το ΑΠΣ-ΔΕΠΣ του νηπιαγωγείου, ρεαλιστικοί, εφικτοί & μετρήσιμοι, σαφείς & απλοί.