Το τραμ αρχικά το έσερναν άλογα (ιππήλατο). Την πρωτοβουλία για την κατασκευή του είχε ένας δραστήριος ντονμές κτηματίας, ο Αχμέτ Χαμντί Μπέης (Ahmet Hamdi Bey.
Η κύρια γραμμή ήταν 5,5 χλμ. και είχε άλλες δύο διακλαδώσεις γύρω στα 4,5 χιλιόμετρα. Το τραμ άρχισε να λειτουργεί στις 8 Μαΐου 1893 ενώ τα επίσημα εγκαίνια έγιναν στις 28 Μαΐου 1893. Το 1895 η γραμμή θα φτάσει μέχρι το Ντεπό, όπου και θα μεταφερθούν οι εγκαταστάσεις, η αποθήκη των οχημάτων, οι στάβλοι και τα γραφεία της εταιρείας. Ο σχεδιασμός τους αποδίδεται στον αρχιτέκτονα Πιέτρο Αρριγκόνι (Pietro Arrigoni).
Στις 14 Απριλίου 1908 ξεκινούν να λειτουργούν τα ηλεκτροκίνητα τραμ. Πρόκειται για τραμ αμερικανικής και βελγικής κατασκευής για 35 επιβάτες περίπου.
Το τραμ συνέχισε να λειτουργεί (με προβλήματα κάποιες φορές) και να επεκτείνεται μέχρι και το 1957, οπότε έγινε το τελευταίο δρομολόγιο. Αμέσως μετά άρχισε το ξήλωμα των γραμμών.
Αφήστε μια απάντηση