19ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ (ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ)

Το ιστολόγιο του 19ου Γυμνασίου Θεσσαλονίκης

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΙΣΤΟΡΙΑΣ (2η ανακοίνωση)

Οκτ 201225

Ιστοσελίδα του Συνεδρίου: http://math-syn-ist.sch.gr

 

Η Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, ειδικότερα το Τμήμα Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Δ.Ε., με έγκριση του Υ.ΠΑΙ.Θ.Π.Α., διοργανώνει Μαθητικό Συνέδριο Ιστορίας, σε συνεργασία με:

¨       Σχολικούς Συμβούλους Δ.Ε. αρμοδιότητας της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κ. Μακεδονίας

¨       Τους Διευθυντές Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κ. Μακεδονίας

¨       Εκπροσώπους Δήμων της μητροπολιτικής ενότητας Θεσσαλονίκης και

¨       Το Κέντρο Ιστορίας Θεσσαλονίκης.

Το θέμα του Συνεδρίου είναι:

Μαθητικό Συνέδριο Ιστορίας: Συμβολή στον εορτασμό των 100 χρόνων από την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης 

Στο συνέδριο μπορούν να συμμετάσχουν μαθητές/τριες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Ειδικότερα, μπορούν να συμμετάσχουν μεμονωμένοι μαθητές/τριες (ατομική συμμετοχή) ή ομάδα μαθητών/τριων (ομαδική συμμετοχή, μαθητές/τριες από διαφορετικά τμήματα ή μαθητές/τριες ενός ολόκληρου τμήματος κλπ.). Στο συνέδριο θα παρουσιαστούν μεταξύ άλλων και εργασίες project, που έχουν ήδη εκπονηθεί ή εκπονούνται κατά το τρέχον διδακτικό έτος.

Δεν υπάρχει περιορισμός ως προς το πόσοι και ποιοι θα συμμετάσχουν, αρκεί να είναι μαθητές/τριες και να έχουν υποβάλει εργασία που πληροί τις προδιαγραφές του συνεδρίου. Δεν υπάρχει, επίσης, περιορισμός ως προς τον αριθμό των εργασιών που μπορεί να υποβληθεί από ένα/μία μαθητή/τρια (ατομική συμμετοχή), ένα τμήμα/τάξη ή ένα σχολείο (ομαδική συμμετοχή). 

 

Επιτροπές του Συνεδρίου

Οργανωτική Επιτροπή

¨       Θεόδωρος Καρτσιώτης, Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κ. Μακεδονίας, Πρόεδρος 

¨       Ευαγγελία Ψυχογυιού, Προϊσταμένη του Τμήματος Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Δ.Ε. Κ. Μακεδονίας, Αντιπρόεδρος 

¨       Μαρία Συργιάννη, Σχολική Σύμβουλος ΠΕ01, Μέλος 

¨       Αδελαΐς Ισμυρλιάδου, Σχολική Σύμβουλος ΠΕ02, Μέλος 

¨       Θεοδώρα Χασεκίδου – Μάρκου, Σχολική Σύμβουλος ΠΕ02, Μέλος 

¨       Ζήσης Αγγελίδης, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ04, Μέλος 

¨       Σουλτάνα Λευκοπούλου, Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04, Μέλος 

¨       Ελένη Κάρτσακα, Σχολική Σύμβουλος ΠΕ08, Μέλος 

¨       Χρήστος Ρουμπίδης, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ10, Μέλος 

¨       Στυλιανός Πατμάνογλου, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ11, Μέλος 

¨       Ζαχαρίας Μανουσαρίδης, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ19, Μέλος 

¨       Σοφία Τζελέπη, Σχολική Σύμβουλος ΠΕ19, Μέλος 

¨       Άλκηστις Ζερβοπούλου, Διευθύντρια Δ.Ε. Ανατολικής Θεσσαλονίκης, Μέλος 

¨       Παύλος Ματζιάρης, Διευθυντής Δ.Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης, Μέλος 

¨       Ευθύμιος Φλιτούρης, Διευθυντής Δ.Ε. Ημαθίας, Μέλος  

¨       Γεώργιος Κωνσταντινίδης, Διευθυντής Δ.Ε. Κιλκίς, Μέλος 

¨       Κωνσταντίνος Κούγκας, Διευθυντής Δ.Ε. Πέλλας, Μέλος 

¨       Ιωάννης Καζταρίδης, Διευθυντής Δ.Ε. Πιερίας, Μέλος 

¨       Γεώργιος Μπουλάκης, Διευθυντής Δ.Ε. Σερρών, Μέλος 

¨       Θεόδουλος Ταπανίδης, Διευθυντής Δ.Ε. Χαλκιδικής, Μέλος   

¨       Καρούμπης Αντώνιος, Αντιδήμαρχος Παιδείας του Δήμου Θεσσαλονίκης, Μέλος 

¨       Σατραζάνης Αντώνιος, Προϊστάμενος του Κέντρου Ιστορίας του Δήμου Θεσσαλονίκης, Μέλος 

¨       Χατζηκυριακίδης Κυριάκος, Υπεύθυνος του ιστορικού αρχείου του Δήμου Κορδελιού-Ευόσμου, Μέλος. 

Επιστημονική Επιτροπή

¨       Θεόδωρος Καρτσιώτης, Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Κ. Μακεδονίας, Πρόεδρος 

¨       Ευαγγελία Ψυχογυιού, Προϊσταμένη του Τμήματος Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Δ.Ε. Κ. Μακεδονίας, Αντιπρόεδρος 

¨       Πολύβιος Στράντζαλης,  Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ01, Μέλος 

¨       Μαρία Συργιάννη, Σχολική Σύμβουλος ΠΕ01, Μέλος 

¨       Χριστίνα Αραμπατζή, Σχολική Σύμβουλος ΠΕ02, Μέλος

¨       Αναστασία Βακαλούδη, Σχολική Σύμβουλος ΠΕ02, Μέλος  

¨       Ιωάννα Βορβή, Σχολική Σύμβουλος ΠΕ02, Μέλος 

¨       Μιχαήλ Γεωργιάδης, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ02, Μέλος  

¨       Ευγενία Δανιηλίδου, Σχολική Σύμβουλος ΠΕ02, Μέλος 

¨       Μαρία Ευσταθίου, Σχολική Σύμβουλος ΠΕ02, Μέλος  

¨       Ελευθερία Ζάγκα, Σχολική Σύμβουλος ΠΕ02, Μέλος  

¨       Αδελαΐς Ισμυρλιάδου, Σχολική Σύμβουλος ΠΕ02, Μέλος 

¨       Ιωάννης Κιορίδης, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ02, Μέλος  

¨       Νικολίνα Κουντουρά, Σχολική Σύμβουλος ΠΕ02, Μέλος 

¨       Γεώργιος Μανωλίδης, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ02, Μέλος  

¨       Αλέξανδρος Νικολαΐδης, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ02, Μέλος 

¨       Ευσεβία Χασάπη, Σχολική Σύμβουλος ΠΕ02, Μέλος 

¨       Θεοδώρα Χασεκίδου – Μάρκου, Σχολική Σύμβουλος ΠΕ02, Μέλος 

¨       Ζήσης Αγγελίδης, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ04, Μέλος 

¨       Κωνσταντίνος Κεραμιδάς, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ04, Μέλος 

¨       Σουλτάνα Λευκοπούλου, Σχολική Σύμβουλος ΠΕ04, Μέλος 

¨       Καλλιόπη Κιοκπάσογλου,  Σχολική Σύμβουλος ΠΕ06, Μέλος

¨       Σουλτάνα Παπαδημητρίου, Σχολική Σύμβουλος ΠΕ07, Μέλος

¨       Βασίλειος Βασιλειάδης, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ10, Μέλος

¨       Χρήστος Ρουμπίδης, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ10, Μέλος

¨       Στυλιανός Πατμάνογλου, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ11, Μέλος

¨       Γεώργιος Τσότσος, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ12, Μέλος

¨       Ιωάννης Αδαμόπουλος, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ13, Μέλος

¨       Χρήστος Πετσάνης, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ14, Μέλος

¨       Μαγδαληνή Παντάλη, Σχολική Σύμβουλος ΠΕ15, Μέλος

¨       Γεωργία-Μαρία Τσερπέ, Σχολική Σύμβουλος ΠΕ16, Μέλος

¨       Ζαχαρίας Μανουσαρίδης, Σχολικός Σύμβουλος ΠΕ19, Μέλος

Γραμματειακή-τεχνική υποστήριξη

¨       Ανδριανή Παντζή, εκπαιδευτικός, αποσπασμένη στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κ. Μακεδονίας

¨       Κωνσταντίνος Ηλιάδης, εκπαιδευτικός, αποσπασμένος στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κ. Μακεδονίας, κυρίως για θέματα τεχνικής υποστήριξης

¨       Ρεβέκκα Κώνστα, εκπαιδευτικός, αποσπασμένη στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κ. Μακεδονίας

¨       Ευτυχία Κετσερίδου, εκπαιδευτικός, αποσπασμένη στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κ. Μακεδονίας

¨       Μαρία Βεκηδημητριάδου, διοικητική υπάλληλος της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Κ. Μακεδονίας

¨       Ευαγγελία Θεοδωρίδου, εκπαιδευτικός, αποσπασμένη στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κ. Μακεδονίας

Σκοποί του Συνεδρίου:

¨       Η ανάδειξη της ιστορικής και πολιτιστικής φυσιογνωμίας των τοπικών κοινωνιών, μέσα από την εκπόνηση ερευνητικών μαθητικών εργασιών.

¨       Η ενασχόληση των μαθητών/τριών με την ιστορική έρευνα. Ειδικότερα, η συμβολή τους στην ιστορική έρευνα, μέσω της μελέτης και της αξιοποίησης δημοτικών ή λοιπών αρχείων των τοπικών κοινωνιών, οικογενειακών αρχείων ή ενθυμημάτων και μέσω της καταγραφής της προφορικής ιστορίας.

¨       Η σύνδεση της Τοπικής Ιστορίας με τη διδακτική πράξη.

¨       Η σύνδεση της Τοπικής με τη Γενική Ιστορία, η ένταξη του τοπικού στο γενικό ιστορικό πλαίσιο. Ειδικότερα, η ανάδειξη πτυχών της καθημερινής ζωής ως προσέγγισης παράλληλης με τη μελέτη της Γενικής Ιστορίας.

¨       Το άνοιγμα του Σχολείου στην Τοπική Κοινωνία.

¨       Η ενίσχυση της αυτοσυνειδησίας των μαθητών/τριών, της συλλογικής συνείδησης, της εθνικής ταυτότητας και η ανάπτυξη διαπολιτισμικής συνείδησης.

¨       Η ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών σε σχέση με τα κοινωνικοπολιτιστικά δρώμενα των τοπικών κοινωνιών και τα θέματα περιβαλλοντικής αγωγής και εκπαίδευσης.

¨       Ο εμπλουτισμός της θεματολογίας των ερευνητικών εργασιών των μαθητών/τριών και με θέματα που άπτονται της Τοπικής Ιστορίας.

¨       Μια αφορμή για προσέγγιση-διάλογο γενεών και αξιοποίηση της γνώσης και της εμπειρίας των μεγαλυτέρων στο πλαίσιο της διδακτικής πράξης.

¨       Η υιοθέτηση από τους/τις μαθητές/τριες επιστημονικής μεθοδολογίας κατά τη συγγραφή των εργασιών τους και η απόκτηση από αυτούς δεξιοτήτων που θα τους επιτρέπουν να συμμετέχουν σε συνέδρια με κριτές.

¨       Η ενεργός και βιωματική συμμετοχή των μαθητών/τριών στον εορτασμό των 100 χρόνων από την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης και η πλαισίωση του εορτασμού αυτού με την καταγραφή και παρουσίαση της Ιστορίας από τη δική τους «οπτική».

 

Θεματολογία του Συνεδρίου:

Όλα τα θέματα, ως προς όλες τις πτυχές της ανθρώπινης δραστηριότητας (κοινωνικής, οικονομικής, επιστημονικής, πολιτιστικής, περιβαλλοντικής κλπ.), που σχετίζονται με την Ιστορία της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής, κατά την τελευταία εκατονταετία.

 

Εργασίες που θα γίνουν δεκτές στο συνέδριο:

Στο συνέδριο θα γίνουν δεκτές εισηγήσεις βιβλιογραφικές ή εμπειρικές-ερευνητικές (υπάρχει σχετικό υπόδειγμα) που εμπίπτουν στην ανωτέρω θεματολογία.

Τις εργασίες του συνεδρίου θα πλαισιώσουν videos που θα έχουν παραχθεί από μαθητές/τριες, με περιεχόμενο σχετικό με τη θεματολογία του Συνεδρίου, αλλά και αφίσες ή πόστερς. Με πόστερ θα παρουσιαστούν εργασίες, αντί προφορικής εισήγησης, αλλά και ιστορικό υλικό. Οι εργασίες θα παρουσιαστούν στο συνέδριο από μαθητές/τριες.

Το Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στο Κέντρο Ιστορίας Θεσσαλονίκης, κατά το χρονικό διάστημα 18-21 Δεκεμβρίου 2012. Η/Οι ημέρα/ες διεξαγωγής του Συνεδρίου θα καθοριστούν ανάλογα με τον αριθμό των συμμετεχόντων.

Σημαντικές ημερομηνίες:

Έως 08-11-2012 : Κατάθεση ενδεικτικών περιλήψεων των εργασιών (δόθηκε παράταση από την αρχική ημερομηνία)
Έως 23-11-2012 : Υποβολή τελικών εργασιών, βάσει προδιαγραφών

 

Οι εργασίες που θα υποβληθούν θα κριθούν (ανώνυμες) από δύο (2) κριτές της επιστημονικής επιτροπής.

Έγγραφα-Υποδείγματα

 

  1. Έντυπο συμμετοχής. Καταληκτική ημερομηνία υποβολής 08-11-2012
  2. Προδιαγραφές εργασιών
  3. Υπόδειγμα γραπτής εισήγησης
  4. Υπόδειγμα (1η διαφάνεια) του power point της παρουσίασης.

 

  Η Προϊσταμένη του Τμήματος Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Δ.Ε. Κ. ΜακεδονίαςΕυαγγελία Ψυχογυιού

 

Μαθητικό Συνέδριο Ιστορίας:

Συμβολή στον εορτασμό των 100 χρόνων από την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης

Δεκέμβριος 2012: Κέντρο Ιστορίας Θεσσαλονίκης

 

 

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ

 

Α. Εισηγήσεις

 

¨      Οι εισηγήσεις των εργασιών θα αποσταλούν σε αρχείο Microsoft Word (αποθηκευμένο σε έκδοση 2003), με μέγιστο μέγεθος (χωρητικότητα) 5ΜΒ.

¨      Οι εργασίες μπορεί να είναι ατομικές ή ομαδικές, από ομάδα μαθητών/τριών ενός τμήματος/τάξης ή διαφόρων τμημάτων τάξεων ή από τους μαθητές/τριες ενός ολόκληρου τμήματος/τάξης (π.χ. ανακοίνωση σχετικά με το project).

¨      Οι εισηγήσεις θα έχουν εξώφυλλο (δίνεται σχετικό υπόδειγμα). Στο εξώφυλλο μπορεί να μπει και μια εικόνα χαρακτηριστική της εισήγησης. Η εικόνα θα είναι αρχείου .jpg, το μέγεθος του οποίου δε θα υπερβαίνει το 1ΜΒ.

¨      Οι εισηγήσεις δε θα υπερβαίνουν τις οκτώ (8) σελίδες, μαζί με τη βιβλιογραφία. Η προφορική ανακοίνωση δε θα υπερβαίνει τα δεκαπέντε (15 λεπτά).

¨      Η μορφοποίηση του αρχείου των εισηγήσεων θα έχει ως εξής:

ð     Διαμόρφωση σελίδας (Αρχείο-Διαμόρφωση σελίδας):

ü Προσανατολισμός: Κατακόρυφος.

ü Περιθώρια: Επάνω 2,5 cm, Κάτω: 2,5 cm, Αριστερά: 3 cm, Δεξιά: 3 cm.

ü Χαρτί: Μέγεθος χαρτιού: Α4.

ð     Γραμματοσειρά (Μορφή – Γραμματοσειρά):

ü Στο κείμενο: Times New Roman, Στιλ: Κανονικά, Μέγεθος: 12.

ü Στις επικεφαλίδες:  Times New Roman, Στιλ: Έντονα, Μέγεθος: 14.

ü Μετά τις επικεφαλίδες αφήνετε ένα κενό διάστημα.

ü Δε γράφουμε τις επικεφαλίδες με κεφαλαία γράμματα. Κεφαλαίο θα είναι μόνο το πρώτο γράμμα.

ð     Παράγραφος (Μορφή – Παράγραφος):

ü Στοίχιση: πλήρης.

ü Εσοχές: Αριστερά, δεξιά: 0.

ü Διάστημα: Πριν, μετά: 0.

ü Ειδική: Πρώτη γραμμή. Κατά: 1 cm.

ü Διάστιχο: Μονό.

 

¨      Οι εισηγήσεις μπορεί να είναι εργασίες α) βιβλιογραφικές και β) εμπειρικές- ερευνητικές (υπάρχει σχετικό υπόδειγμα).

¨      Ενδεικτική δομή βιβλιογραφικής εργασίας: Η βιβλιογραφική εργασία θα έχει μια εισαγωγή, θα ακολουθεί η ανάπτυξη του κυρίως μέρους, τα συμπεράσματα και η βιβλιογραφία.

¨      Ενδεικτική δομή εμπειρικής-ερευνητικής εργασίας: Η ερευνητική-εμπειρική εργασία θα έχει εισαγωγή, στη συνέχεια θα αναφερθεί πώς έγινε η έρευνα (μέθοδος, εργαλεία κλπ.), θα ακολουθήσει η παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας, συμπεράσματα και βιβλιογραφία.

 

¨      Πώς γράφουμε τη βιβλιογραφία:

1.      Για βιβλίο: Βρύζας, Κ. (1997). Παγκόσμια Επικοινωνία και Πολιτιστικές Ταυτότητες. Αθήνα: Gutenberg.

2.      Για περιοδικό: Μαρούδας, Λ. – Κυριακίδου, Ο. (2009). Η εφαρμογή της δημόσιας διοίκησης στα πανεπιστήμια: Από την επαγγελματική γραφειοκρατία προς νέες οργανωσιακές μορφές. Επιθεώρηση Κοινωνικών Ερευνών, 130 Γ΄, 93-121.

3.      Για βιβλίο που είναι συλλογικό έργο: Παπαδοπούλου, Β. (2008). Διαπολιτισμική επικοινωνία στο σχολείο και τη σχολική τάξη. Στο Οδηγός Επιμόρφωσης, Διαπολιτισμική εκπαίδευση και αγωγή, στο πλαίσιο του Προγράμματος Ένταξη Παιδιών Παλιννοστούντων και Αλλοδαπών στο σχολείο (Γυμνάσιο). Θεσσαλονίκη: Υ.Π.Ε.Π.Θ., 53-65.

4.      Εάν έχουμε αντλήσει υλικό από ιστοσελίδα, γράφουμε και την ηλεκτρονική διεύθυνση της ιστοσελίδας και την ημερομηνία που επισκεφθήκαμε την ιστοσελίδα και αντλήσαμε το υλικό. Π.χ. Κοντοβούρκη, Σ. – Κουτσελίνη, Μ. (2004). Η συνεργατική μάθηση στο πλαίσιο της επικοινωνιακής προσέγγισης. Παιδαγωγική Επιθεώρηση, 38, 91-109:

http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/4353 (ημερομηνία προσπέλασης 10-10-2012)

¨      Η βιβλιογραφική αναφορά στο κείμενο (παραπομπή) γίνεται προκειμένου να δηλώσουμε την πηγή από την οποία αντλήσαμε το υλικό. Παράδειγμα βιβλιογραφικής αναφοράς στο κείμενο για το βιβλίο 1 (Βρύζας 1997).

¨      Δεν αντιγράφουμε μεγάλα κομμάτια από ξένα κείμενα (βιβλία κλπ.). Αν έχουμε αντλήσει ένα συγκεκριμένο απόσπασμα και το παραθέτουμε αυτολεξεί, το βάζουμε μέσα σε εισαγωγικά.

 

Β. Αρχείο Power Point

 

¨      H ανακοίνωση των εισηγήσεων στο Συνέδριο μπορεί να υποστηριχθεί με power point.

¨      Μέγιστο πλήθος διαφανειών: δεκαπέντε (15), εκτός από την αρχική διαφάνεια. Δίνεται σχετικό υπόδειγμα για το πώς θα γίνει η πρώτη διαφάνεια. Μας ενδιαφέρει το τι θα γραφεί στην πρώτη διαφάνεια. Μπορείτε, όμως, να χρησιμοποιήσετε όποιο πρότυπο σχεδίασης επιθυμείτε.

¨      Μέγιστο μέγεθος (χωρητικότητα αρχείου .ppt): 10ΜΒ.

¨      Μέγιστη χρονική διάρκεια παρουσίασης: δεκαπέντε (15) λεπτά.

 

Γ. Βίντεο

 

¨      Τις εργασίες του συνεδρίου θα πλαισιώσουν και videos που θα έχουν δημιουργήσει οι μαθητές/τριες, με θέματα σχετικά με τη θεματολογία του συνεδρίου.

¨      Μέγιστη διάρκεια video: 5 λεπτά.

¨      Μέγιστο μέγεθος (χωρητικότητα): 50 ΜΒ.

¨      Μορφή: WMV (συμβατό format με όλους τους Η/Υ. Υποστηρίζεται και με το Windows MovieMaker).

¨      Τα αρχεία των videos θα τα προσκομίσετε ιδιοχείρως ή θα τα αποστείλετε με το ταχυδρομείο στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κ. Μακεδονίας, με ψηφιακό δίσκο (CD ή DVD), στη Διεύθυνση: Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κ. Μακεδονίας, Λεωφόρος Γεωργικής Σχολής 65, TK 57001, Θεσσαλονίκη.

 

Δ. Αφίσες – Posters

 

¨      Οι αφίσες θα είναι εκτυπωμένες, αλλά θα σταλούν και σε ψηφιακή μορφή, προκειμένου να συμπεριληφθούν στο dvd των πρακτικών.

¨      Μέγεθος εκτυπωμένης αφίσας: Α3 (29,7 εκ. x 42,00 εκ.).

¨      Προσανατολισμός: Κατακόρυφος.

¨      Μορφή αρχείου εικόνας αφίσας: .jpg.

¨      Μέγεθος αρχείου εικόνας αφίσας: 10ΜΒ.

¨      Οι αφίσες και τα πόστερς θα κατατεθούν ή θα σταλούν ταχυδρομικά στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κ. Μακεδονίας, α) εκτυπωμένες/α και β) σε ηλεκτρονική μορφή, με ψηφιακό δίσκο (CD ή DVD).

 

 

 

 

 

Μαθητικό Συνέδριο Ιστορίας:

Συμβολή στον εορτασμό των 100 χρόνων από την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης

Δεκέμβριος 2012: Κέντρο Ιστορίας Θεσσαλονίκης

 

ΕΝΤΥΠΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

 

Στοιχεία σχολικής μονάδας

Ονομασία σχολικής μον.

:

Τηλέφωνο

:

Fax

:

e-mail

:

 

Στοιχεία εκπαιδευτικού/ών που υποστηρίζει/ουν τους/τις μαθητές/τριες

1

Ονοματεπώνυμο*

:

Τηλέφωνο σταθερό

:

Τηλέφωνο κινητό

:

e-mail (προσωπικό)

:

2

Ονοματεπώνυμο

:

Τηλέφωνο σταθερό

:

Τηλέφωνο κινητό

:

e-mail (προσωπικό)

:

* Εάν εποπτεύουν την εργασία περισσότεροι του ενός εκπαιδευτικοί, συμπληρώνονται τα στοιχεία ξεχωριστά για κάθε εκπαιδευτικό

 

Στοιχεία μαθητών/τριων**

α/α

Επώνυμο

Όνομα

Τάξη/τμήμα

1.

 

 

 

2.

 

 

 

3.

 

 

 

 

 

 

Περιφερειακή Διεύθυνσης Π/θμιας και Δ/θμιας  Εκπαίδευσης Κ. Μακεδονίας

Τμήμα Επιστημονικής και Παιδαγωγικής Καθοδήγησης Δ.Ε. Κ. Μακεδονίας

 

 

Μαθητικό Συνέδριο Ιστορίας

Συμβολή στον εορτασμό των 100 χρόνων από την απελευθέρωση της Θεσσαλονίκης

 

 

 

 

Θέμα εργασίας:

 

(Εφόσον επιθυμείτε, μετά το θέμα, στο σημείο αυτό, μπορεί να μπει η εικόνα η σχετική με την εργασία σας.)

 

 

 

 

Σχολείο:  

Τάξη-Τμήμα:

email:

Ονοματεπώνυμο/α μαθητών/τριών:

Ονοματεπώνυμο/α μαθητών/τριών που θα παρουσιάσουν την εργασία:

Ονοματεπώνυμο/α, κλάδος και emails εκπαιδευτικού/ών:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(Ενδεικτικό υπόδειγμα εργασίας)

 

 

 

 

 

 

Θέμα εργασίας:

 

 

 

 

1. Εισαγωγή

 

Η εργασία αυτή…………………

**Αναγράφονται όλα τα ονόματα των μαθητών/τριών που συμμετείχαν στην εκπόνηση της εργασίας

 

Θέμα εργασίας:

(Αναγράφεται το θέμα της εργασίας)

 

 

 

 

 

 

 

Είδος εργασίας που θα υποβληθεί:

 

Βιβλιογραφική

q

Ερευνητική

q

Video

 q

Πόστερ

     q

Άλλο:

 

 

Εάν επιθυμείτε να καταθέσετε άλλο είδος εργασίας, για να πλαισιώσει τις εργασίες του συνεδρίου, προσδιορίστε το ή/και περιγράψτε το.

 

Περίληψη εργασίας:

(Παρουσιάστε συνοπτικά το θέμα και τον τρόπο ανάπτυξης της εργασίας: έως 100 λέξεις)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σχόλια-παρατηρήσεις:

(Αναφέρατε συνοπτικά σχόλια ή παρατηρήσεις που θα θέλατε να λάβει υπόψη της η οργανωτική ή/και η επιστημονική επιτροπή του συνεδρίου)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Το έντυπο θα υποβληθεί σε ηλεκτρονική μορφή στη διεύθυνση: mail@kmaked.pde.sch.gr

έως 08-11-2012 (υπόψη κ. Παντζή Ανδριανής)

 

Ημερομηνία υποβολής εντύπου:  …./…./2012

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Translate

European Radio Logo
Για να ακούσετε το European School Radio ανοίξτε τα ηχεία σας και πατήστε το play ( Ι>) στην παραπάνω εικόνα
Μέγας χορηγός της ρομποτικής ομάδας του σχολείου τα σχ. έτη 2014-2015 & 2015-2016

Το παιχνίδι ΝώεLand

Κατεβάστε, εκτυπώστε και παίξτε το παιχνίδι ΝώεLand που δημιουργήθηκε από τους 19Robogators Junior, ως project του FLL animal allies

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

Σκοπός της Θεματικής Εβδομάδας με τίτλο «Σώμα και Ταυτότητα» είναι η ευαισθητοποίηση και η ενημέρωση των μελών της σχολικής κοινότητας στη δευτεροβάθμια υποχρεωτική εκπαίδευση (Γυμνάσιο) σε θέματα που άπτονται της Εκπαίδευσης για την Αειφόρο Ανάπτυξη και θα εστιάσουν σε τρεις βασικούς άξονες: α) τη διατροφή και την ποιότητα ζωής, β) την πρόληψη του εθισμού και των εξαρτήσεων και γ) τις Έμφυλες Ταυτότητες.

Σαν σήμερα

25/4/1850: Ο Πάουλ Γιούλιους φον Ρόιτερ, ιδρυτής του πρακτορείου ειδήσεων Reuters, χρησιμοποιεί 40 περιστέρια για να μεταφέρει στους πελάτες του το κλείσιμο των τιμών του χρηματιστηρίου.

Σκακιστική άσκηση

Το ιστολόγιο αυτό ανήκει στο 19ο Γυμνάσιο Θεσσαλονίκης και βρίσκεται υπό συνεχή ανάπτυξη

Οκτώβριος 2012
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

Τα εμπλουτισμένα ηλεκτρονικά βιβλία ανά τάξη

Ψηφιακό Σχολείο

Επισκεφθείτε τα!

....για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση
Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση
Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας
Παρατηρητήριο για την Πρόληψη της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
etwinning
Πιστοποίηση Ελληνομάθειας
ΤΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΑΕΕ
Στόχος του είναι μέσα από διάφορες δράσεις και με την ενεργό συμμετοχή μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων να προσφέρει εμπειρίες, γνώσεις και δεξιότητες που είναι απαραίτητες για τους μαθητές και τις μαθήτριες της χώρας για να εξελιχθούν σε υγιείς και ενεργούς πολίτες.
Ανάμεσα σε άλλα μπορείτε να βρείτε χρήσιμο υλικό για μαθητές και εκπαιδευτικούς

ΚΑΙΡΟΣ

Εφημερεύοντα Νοσοκομεία Νομού Θεσσαλονίκης

Εφημερεύοντα Νοσοκομεία ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Eφημερεύοντα Φαρμακεία Δήμου Θεσσαλονίκης

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Θεσσαλονίκη

Eφημερεύοντα Φαρμακεία Δήμου Καλαμαριάς

Εφημερεύοντα Φαρμακεία Καλαμαριά

Ταινίες στη Θεσσαλονίκη

Οι ταινίες που παίζονται σε ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Θεατρικές παραστάσεις στη Θεσσαλονίκη

Θεατρικές Παραστάσεις ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ


Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων