19ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών

Καλώς ήλθατε στο blog του σχολείου μας!

Επισκέπτες του Β2

Μάι 201326

Στα πλαίσια του προγράμματος Αγωγής Υγείας από το  Β 2 Τμήμα του σχολείου μας με τη δασκάλα του κ. Στεργίου Γλυκερία μας επισκέφτηκαν εξωτερικοί συνεργάτες που με τις παρεμβάσεις τους ενημέρωσαν και ευαισθητοποίησαν τους μικρούς μαθητές τόσο σε θέματα διατροφικών συνηθειών όσο και σε γενικότερα θέματα Αγωγής Υγείας.

Ο διαιτολόγος του Δήμου Πατρών κ. Κλαουδάτος Γεράσιμος μαζί με την κ. Παναγιωτίδου Σοφία ενημέρωσαν τα παιδιά για την Υγιεινή Διατροφή.

Σκοπός τους ήταν να γνωρίσουν οι μαθητές τις ομάδες των τροφίμων, τη μεσογειακή διατροφή, την πυραμίδα της μεσογειακής διατροφής, τη σπουδαιότητα της υγιεινής διατροφής.

Ταυτόχρονα, τονίστηκε και η χρησιμότητα της φυσικής δραστηριότητας για υγιή οργανισμό. «Προσπάθησε να μη βλέπεις πολλές ώρες τηλεόραση. Αντί γι’ αυτό πήγαινε μια βόλτα με τη μανούλα ή τον πατερούλη ή παίζε με τους φίλους σου ή ξεκίνησε κάποιο άθλημα που σου αρέσει», ήταν μια από τις προτάσεις που ακούστηκαν.

DSC00190 DSC00193 DSC00199 DSC00201

 

Η καρδιολόγος κ. Πέγκα Ευγενία μίλησε στα παιδιά για την

Παιδική Παχυσαρκία.

Αναφέρθηκε στην ποιότητα της διατροφής, στις πέντε φορές που πρέπει να τρώμε την ημέρα (πρωινό, δεκατιανό, μεσημεριανό, απογευματινό, δείπνο) και στην σπουδαιότητα του πρωινού για τα παιδιά (ένα ποτήρι γάλα με δημητριακά, ή ψωμί με μέλι ή μαρμέλαδα με ένα χυμό φρούτων).

Εντόπισε  ένα σημαντικό πρόβλημα διατροφής, «Οι άνθρωποι τρώνε μόνοι τους, στο πόδι, σπάνια σαν οικογένεια». Αυτή η συνήθεια του γρήγορου φαγητού είναι μια από τις αιτίες για την παχυσαρκία.

Παρουσίασε στα παιδιά το «Δεκάλογο της Υγιεινής Διατροφής για την οικογένεια» που μεταξύ των άλλων αναφέρει ότι:

  • Τρώμε όλοι μαζί και αποφεύγουμε το φαγητό «στο πόδι».
  • Μασάμε αργά το φαγητό μας και φροντίζουμε να τελειώνουμε όλοι μαζί.
  • Δίνουμε στα παιδιά τουλάχιστον τρία φρούτα και λαχανικά ημερησίως.
  • Αποφεύγουμε να δίνουμε στα παιδιά βελτιωτικά γεύσης, όπως μουστάρδα, κέτσαπ, μαγιονέζα.

«Η σωστή διατροφή και η άσκηση από την παιδική ηλικία είναι η βάση για μια υγιή ενήλικη ζωή», μας είπε χαμογελώντας κλείνοντας την παρουσίαση που έκανε.

DSC00276

 

Η κ. Περσεφόνη Γερμενή, η οποία είναι Φυσικοθεραπεύτρια του Γ.Ν.Ν. Παίδων Πατρών στα πλαίσια πρόληψης της υγείας παρουσίασε στους μικρούς μαθητές πρόγραμμα με θέμα: «Η σημασία της σωστής βάδισης και στάσης, θέσης του σώματος»

 

Συγκεκριμένα, έγινε λόγος:

 για το ρόλο και τη σπουδαιότητα της σπονδυλικής στήλης,

για τις παραμορφώσεις που μπορεί να παρουσιάσει και τους παράγοντες που την επιβαρύνουν.

Τονίστηκε η αναγκαιότητα της καθημερινής άσκησης  και με βιωματικό τρόπο έγιναν  ασκήσεις ενδυνάμωσης των κοιλιακών και ραχιαίων μυών με στόχο την πρόληψη και διατήρηση της υγείας της σπονδυλικής στήλης.

Τελειώνοντας, έγινε ένας πρώτος έλεγχο όλων των μαθητών/τριών  για σκολίωση και δόθηκαν σχετικές οδηγίες για την ενημέρωση των γονέων  των μαθητών/τριών που εμφανίζουν δείγματα σκολίωσης προς την υπεύθυνη εκπαιδευτικό.

DSC00336 DSC00347 DSC00349

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Πρόσφατα σχόλια

Ιστορικό

Αυτό είναι το ιστολόγιο του 19ου Δημοτικού Σχολείου Πατρών. Περιέχει νέα και ειδήσεις από τη ζωή και τις εκδηλώσεις του σχολείου.

Σαν σήμερα

23/4: Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου
Στις 23 Απριλίου 1616 έφυγαν από την ζωή δύο μεγάλα ονόματα των γραμμάτων: ο ισπανός συγγραφέας του «Δον Κιχώτη» Μιγκέλ Ντε Θερβάντες και ο άγγλος δραματουργός Γουίλιαμ Σαίξπηρ. Με αφορμή το διπλό αυτό γεγονός, η UNESCO έχει καθιερώσει την 23η Απριλίου ως την Παγκόσμια Ημέρα του Βιβλίου.
   - Σχετικές αναρτήσεις

Σαν σήμερα

23/4: Παγκόσμια Ημέρα Βιβλίου
Στις 23 Απριλίου 1616 έφυγαν από την ζωή δύο μεγάλα ονόματα των γραμμάτων: ο ισπανός συγγραφέας του «Δον Κιχώτη» Μιγκέλ Ντε Θερβάντες και ο άγγλος δραματουργός Γουίλιαμ Σαίξπηρ. Με αφορμή το διπλό αυτό γεγονός, η UNESCO έχει καθιερώσει την 23η Απριλίου ως την Παγκόσμια Ημέρα του Βιβλίου.
   - Σχετικές αναρτήσεις



Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων