Δράσεις: «Παιδικό Βιβλίο»

Σκεπτικό δράσης: τα παιδιά στο διάλειμμα σε πιο χαλαρό κι ελεύθερο πλαίσιο να μπορούν να βρουν και να φυλλομετρήσουν βιβλία. Αν θέλουν διαβάζουν σελίδες ή μέρος του βιβλίου, χωρίς να είναι υποχρεωμένα να διαβάσουν ολόκληρο το βιβλίο και σύμφωνα με τα δικαιώματα του αναγνώστη, έχουν την ελευθερία να το «αφήσουν», όταν θελήσουν και να δανειστούν άλλο. Η δράση υλοποιήθηκε ως εξής: «Κατέβηκαν» στην αυλή αρκετά (60-70) βιβλία γνώσεων και λογοτεχνίας, επιλεγμένα ανάλογα με την ηλικία και τα ενδιαφέροντα των παιδιών. Διαχωρίστηκαν σε τρεις πάγκους- θρανία στη στεγασμένη γωνία του προαυλίου. Τα παιδιά του Δ’2 έστησαν τους πάγκους και τοποθέτησαν τα βιβλία με τρόπο παρουσίασης. Στους τοίχους της γωνίας πρόβαλαν τόσο αφίσες παρουσίασης βιβλίων φιλοτεχνημένες από τα ίδια, όσο και απλές οδηγίες «μίνι-δανεισμού»: κάθε βιβλίο δανείζεται μόνο για το διάλειμμα και με το κουδούνι τα βιβλία επιστρέφουν στον πάγκο τους. Τα παιδιά «υπεύθυνοι βιβλίων», πήραν πρωτοβουλία και διάνθισαν τόσο το ντύσιμο τους με στοιχεία από ήρωες βιβλίων (φορούν καπέλα, μαντήλια, γυαλιά, καπαρντίνες), όσο και με διαφήμιση της «πραμάτειας» τους, δίκην λαϊκής αγοράς…(«εδώ τα καλά βιβλία!!!»). Έτσι μια φορά το δεκαπενθήμερο, μια ολόκληρη σχολική ημέρα σε κάθε διάλειμμα, στήνεται ένα μικρό πανηγύρι με τα «βιβλία στην αυλή» και τα παιδιά απολαμβάνουν την ελεύθερη ανάγνωση!…Jpeg

Jpeg

 

Αφήστε μια απάντηση