banner-image
2ο πρωινό τμήμα ,3ο σχέδιο δράσης : οι Μικροί Μετεωρολόγοι.

book title
Διαβάστε το βιβλίο στο StoryJumper
IMG 20220224 113348
Έτοιμη η τηλεόραση για το Δελτίο καιρού.

IMG 20220218 112753

IMG 20220217 100811
Τα χρωματιστά μας παγάκια είναι έτοιμα για ζωγραφική….

IMG 20220224 121733

IMG 20220223 100502

IMG 20220223 100510
Προσπαθούμε να μετρήσουμε την βροχή και την περιμένουμε….
IMG 20220218 125009
Παιχνίδι μνήμης τα καιρικά φαινόμενα.

IMG 20220215 120412

IMG 20220216 130959

IMG 20220216 131042

IMG 20220215 095322

IMG 20220215 095400
Βάζω στη σωστή σειρά τις καρτέλες για τον κύκλο του νερού.

IMG 20220215 095218

IMG 20220312 165935
Ανεμοδείκτης
IMG 20220301 083704
Μαθαίνουμε τα σημεία του ορίζοντα με τον ανεμοδείκτης.

IMG 20220314 094444

IMG 20220228 114606

Μοτίβα καιρού.

IMG 20220228 114956

IMG 20220315 084354

IMG 20220315 084345

Η κλίμακα Μποφόρ , πόσο δυνατά φυσάει σήμερα;

IMG 20220301 112711

IMG 20220301 112716

IMG 20220315 115003
Διαβάσαμε την ιστορία με τον Θεό Αίολο και τους ανέμους.

 

IMG 20220329 094926
Κρεμάμε διάφορα είδη χαρτιών (χαρτί γκοφρέ, φωτοτυπικό χαρτί, χαρτόνι κάνσον, σε μία κρεμάστρα –
–πάνω στο καθένα γράφουμε έναν αριθμό και φτιάχνουμε έτσι μία κλίμακα -έτσι μετράμε την ένταση του ανέμου.
IMG 20220330 130443
Τί καιρό έχουμε στην πόλη μας; παίζοντας το παιχνίδι στην τηλεόραση προσθέτουμε τα ανάλογα σύμβολα στην περιοχή μας.

IMG 20220331 094029

IMG 20220331 094945

 

IMG 20220330 114530

Στο διάδρομο με τα καιρικά φαινόμενα παίζουμε με το αγαπημένο μας ρομποτάκι την μελισσούλα BeeBot.

IMG 20220330 115436IMG 20220330 113253 Με τα βελάκια προγραμματίζουμε την διαδρομή που θέλει να κάνει.

 

IMG 20220330 113240IMG 20220401 113020

IMG 20220401 113110IMG 20220401 113052

IMG 20220401 112956
Προγραμματίζω με τα βελάκια την μελισσούλα να φτάσει στον προορισμό της.

 

Σκοπός του προγράμματος αυτού είναι να έρθουν σε επαφή τα παιδιά του νηπιαγωγείου με την επιστήμη, τα μαθηματικά, τη μηχανική και την τεχνολογία. Τα παιδιά θα κατανοήσουν τα χαρακτηριστικά της μάθησης μέσα από τον προβληματισμό, θα σχεδιάσουν και θα αναπτύξουν ένα πρόγραμμα, θα εξασκηθούν στον αλγοριθμικό τρόπο σκέψης, θα αναπτύξουν δεξιότητες προσανατολισμού και θα έρθουν σε επαφή με τη φιλοσοφία του STE(A)M με βιωματικό τρόπο.

Αφήστε μια απάντηση

Top
Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση