Φυσικές Επιστήμες – πόσο μακριά θα φτάσει το “ψωμί”;

Με βάση το παραμύθι της Βουλγαρίας, χρησιμοποιήσαμε μια κεκλιμένη επιφάνεια και διάφορα αντικείμενα που αντιπροσωπεύουν το “ψωμί”, τα οποία επιλέχτηκαν από τα ίδια τα παιδιά. Πειραματιστήκαμε με τις συνθήκες που καθόριζαν ποιο αντικείμενο θα κυλήσει πιο μακριά. Αλλάζαμε κάθε φορά τη γωνία κλίσης, το αντικείμενο που κυλούσε και το σημείο εκκίνησης. Πρώτα, τα παιδιά έκαναν προβλέψεις και μετά τις επιβεβαίωσαν καταλήγοντας σε συμπεράσματα. Ως μεταγνωστική δραστηριότητα, τοποθετήσαμε όλα τα αντικείμενα σε σειρά, ανάλογα με το ποιο έφτασε πιο μακριά, ξεκινώντας από την ίδια αφετηρία. Επιλέγαμε δύο διαφορετικά αντικείμενα από τη σειρά και ζητούσαμε από τα παιδιά να προβλέψουν ποιο θα πήγαινε πιο μακριά (έπρεπε να λάβουν υπόψη τη σειρά των αντικειμένων στη γραμμή). Με μεγάλη ικανοποίηση διαπιστώσαμε ότι έκαναν τη σωστή πρόβλεψη κάθε φορά!

Κατηγορίες: Erasmus+ CONFT & STEAM. Ετικέτες: , . Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *