Θεματική Ενότητα: Φροντίζω το περιβάλλον – «Ομάδα Δράσης Μαθητών για την προστασία των ζώων συντροφιάς» Α΄ Τμήμα (συνολική δημοσίευση)

Για τη θεματική ενότητα Φροντίζω το περιβάλλον επιλέξαμε να ασχοληθούμε με το πρόγραμμα  «Ομάδα Δράσης Μαθητών για την προστασία των ζώων», Δίκτυο Τέχνης και Δράσης, Γεώργιος Κέκερης, Ευαγγελία Κέκερη, Χριστίνα Νομικού, Έλενα Καραγιάννη.  Υλοποιήσαμε πολλές από τις δραστηριότητες που προτείνονται αλλά δημιουργήσαμε και δικές μας.

Καταιγισμός ιδεών – Τα ζώα γύρω μας

Κατηγοριοποίηση σε δεσποζόμενα, αδέσποτα και άγρια.

DSC01176 DSC01178 DSC01182 DSC01186 DSC01187 DSC01190

 Οι φίλοι μας τα ζώα – Ευαισθητοποίηση μέσω έργων τέχνης, κειμένων, τραγουδιών

Παρατηρούμε και περιγράφουμε πίνακες ζωγραφικής και αναπαράγουμε αυτόν που μας άρεσε πιο πολύ!

DSC01193

DSC01200 DSC01208 DSC01213 DSC01223 DSC01228 DSC01238 DSC01244 DSC01249 DSC01254

Τα δικά μας κατοικίδια- φέρνουμε φωτογραφίες ή ζωγραφίζουμε το κατοικίδιο που θα θέλαμε να έχουμε.

DSC01261 DSC01266 DSC01269 DSC01274 DSC01386 DSC01435DSC01434

Χορεύουμε και τραγουδούμε μαζί με την “Παιδική Χορωδία Σπύρου Λάμπρου – Οι Φίλοι Μου Τα Ζώα” https://www.youtube.com/watch?v=RT1g-i1pqbA

DSC01404 DSC01410 DSC01417

Διαβάζουμε από το Ανθολόγιο Λογοτεχνικών Κειμένων Ε΄& Στ΄ τάξεων Δημοτικού: “Ένας σκύλος σωτήρας- Τζακ Λόντον¨ http://ebooks.edu.gr/modules/ebook/show.php/DSDIM-E111/322/2157,7830/

Ζωγραφίζουμε την σκηνή που μας άρεσε πιο πολύ

DSC01284 DSC01287 DSC01294

 Πώς νιώθουν τα ζώα; 

Παρατηρούμε πίνακες ζωγραφικής και συζητούμε για το πως νιώθουν τα ζώα

Παίζουμε με καρτέλες που μας δάνεισε η κυρία Άρτεμις και αντιστοιχίζουμε παιδιά και ζώα με κοινά συναισθήματα 

DSC01296 DSC01297 DSC01298 DSC01300 DSC01304

Τα Δικαιώματα των ζώων 

Διαβάζουμε άρθρα από  την Οικουμενική Διακήρυξη των Δικαιωμάτων των Ζώων. Κάθε παιδί ζωγραφίζει κάποια από τα δικαιώματα και παρουσιάζει την εργασία του.

DSC01389 DSC01391 DSC01393 DSC01394 DSC01395 DSC01396

 Όλοι μαζί θα ακουστούμε πιο πολύ 

Συζητούμε το θέμα: Εσείς τι θα θέλατε να πείτε στον κόσμο για τα ζώα γύρω μας; Ποιο είναι το δικό σας μήνυμα;

Φτιάχνουμε αφίσα και την δείχνουμε στους γονείς

DSC01419 DSC01420 DSC01421 DSC01428 DSC01436

 Αναλαμβάνοντας δράση – Φτιάχνουμε μπισκότα για τα αδέσποτα σκυλάκια

Αναζητήσαμε στο διαδίκτυο συνταγή για μπισκότα για σκύλους και διαλέξαμε την ακόλουθη συνταγή:

https://www.madameginger.com/voices/spiti/pets/ta-mpiskota-gia-ton-skulo-sou-me-3-ulika-pou-tha-tros-ki-esu/.

Ακολουθήσαμε τις οδηγίες, γράψαμε λίστα, αγοράσαμε τα υλικά και παρασκευάσαμε τα μπισκοτάκια. Μας τα έψησε στο φούρνο η μαμά του Άρη και μας τα έφερε στο σχολείο. Εμείς τα συσκευάσαμε, γράψαμε και εκτυπώσαμε σε καρτελάκι τι είναι το προϊόν μας. 

Δώσαμε μπισκοτάκι στην κυρία Αναστασία για το Ρόκυ και πήραμε  τα υπόλοιπα μπισκότα να τα μοιράσουμε στα αδέσποτα σκυλάκια της γειτονιάς μας.

 DSC01305 DSC01307 DSC01311 DSC01314 DSC01317 DSC01324 DSC01325 DSC01328 DSC01330 DSC01335 DSC01336 DSC01337 DSC01346 DSC01353 DSC01363 DSC01366 DSC01368 DSC01374 DSC01380 DSC01385

Αξιολόγηση-Αυτοαξιολόγηση

Συζητήσαμε με τα παιδιά κατά πόσο τους άρεσε η ενασχόλησή μας με το πρόγραμμα. Στη συνέχεια συμπλήρωσαν φύλλο αυτοαξιολόγησης για τη συμμετοχή τους, με μια μικρή βοήθεια από τις εκπαιδευτικούς.

Κατηγορίες: Εργαστήρια Δεξιοτήτων 2021-2022, Α΄ Τμήμα. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *