Το λιοντάρι της Νεμέας και η Λερναία Ύδρα

Ξεκινάμε το ταξίδι του Ηρακλή με τον πρώτο του άθλο, το ξακουστό Λιοντάρι της Νεμέας. Ανατρέξαμε στη βιβλιοθήκη μας και διαβάσαμε για τον άθλο σε διάφορες  εκδοχές, Στη συνέχεια είδαμε ένα βίντεο με τον Ηρακλή και το λιοντάρι σε δράση. Η επόμενή μας δραστηριότητα ήταν μαθηματική και αφορούσε στη συμμετρία ως προς άξονα. Τα παιδιά ολοκλήρωσαν ένα φύλλο εργασίας στο οποίο έπρεπε να ζωγραφίσουν το κομμάτι που έλειπε. Έπειτα, στη διαδικασία αναστοχασμού, χρησιμοποιήσαμε το λογισμικό Blackboard και, όσο δύο  παιδιά εργάζονταν στον υπολογιστή συμπληρώνοντας το «μισό» λιοντάρι, τα υπόλοιπα παιδιά παρακολουθούσαν σε προβολή στον τοίχο της τάξης τη διαδικασία. Συζητώντας και επιχειρηματολογώντας έγιναν συγκρίσεις και καταλήξαμε στον σωστό τρόπο απόδοσης του λιονταριού.

Σε επόμενη μέρα, ασχοληθήκαμε με τον δεύτερο άθλο του Ηρακλή, τη Λερναία Ύδρα. Γράψαμε και ζωγραφίσαμε σε φύλλο εργασίας και σκεφτήκαμε με τρόπο μαθηματικό με τη βοήθεια ενός φύλλου εργασίας που ζητούσε από τα παιδιά να απαριθμήσουν τα κεφάλια της Ύδρας. Γνωρίσαμε τους τακτικούς και απόλυτους αριθμούς και συζητήσαμε τις επιλογές μας.

Κατηγορίες: Erasmus+ DHS. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *