Συζήτηση στο σχολείο με θέμα τα όρια

afisa

Τη Δευτέρα 11 Μαϊου 2026 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας συνάντηση με τους γονείς με θέμα «Τα όρια στην παιδική ηλικία». Η εκδήλωση είχε στόχο την ενημέρωση και την ανταλλαγή απόψεων γύρω από τη σημασία των ορίων στην ομαλή συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών.

Κατά τη διάρκεια της συνάντησης, η ΕΔΥ του σχολείου μας, αποτελούμενη από τη σχολική ψυχολόγο και την κοινωνική λειτουργό, ανέπτυξε βασικές πτυχές του θέματος, δίνοντας χρήσιμες κατευθύνσεις και πρακτικές συμβουλές για τη διαχείριση καθημερινών δυσκολιών μέσα στην οικογένεια. Ακολούθησε γόνιμος διάλογος με τους γονείς, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν προβληματισμούς και να μοιραστούν εμπειρίες.

Ευχαριστούμε θερμά όλους τους γονείς για την παρουσία και τη συμμετοχή τους, καθώς και τα μέλη της ΕΔΥ για την ουσιαστική συμβολή τους στην επιτυχία της δράσης.

20260511 190957