Τη Δευτέρα 11 Μαϊου 2026 πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας συνάντηση με τους γονείς με θέμα «Τα όρια στην παιδική ηλικία». Η εκδήλωση είχε στόχο την ενημέρωση και την ανταλλαγή απόψεων γύρω από τη σημασία των ορίων στην ομαλή συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών.

