Προβλήματα που αναζητούν λύση:
Λίγο μετά τα Χριστούγεννα τα συνεργαζόμενα σχολεία ασχοληθήκαμε με την δημιουργία και την επίλυση προβλημάτων:Κάθε σχολείο ανέθεσε σε κάποιο άλλο ένα πρόβλημα να λυθεί,το δραματοποιήσαμε,το βιντεοσκοπήσαμε και …έφυγε!Δημιουργήθηκαν ευφάνταστα προβλήματα και εξαιρετικά φύλλα εργασίας που βοήθησαν τα παιδιά να καλλιεργήσουν μαθηματικές δεξιότητες και λογική σκέψη.Στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα των διασχολικών συνεργασιών:
OI ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΣΤΟ PICTOCHART
1η διασχολική συνεργασία
18ο Νηπιαγωγείο Αγίου Δημητρίου και 6ο Νηπιαγωγείο Ξάνθης
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ 6ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΞΑΝΘΗΣ ΚΑΙ 18ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
2η διασχολική συνεργασία
3η διασχολική συνεργασία
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ 1ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ ΚΑΙ 29ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΧΑΛΚΙΔΑΣ
4η διασχολική συνεργασία
ΣΥΝΔΕΣΜΟΣ ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ 1ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΙΤΕΑΣ ΚΑΙ 6ου ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
5η διασχολική συνεργασία
ΟΙ ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΟΜΑΔΟΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ PREZI
https://prezi.com/i/jlojtsjfoj4v/presentation/
Ενδιαφέροντα ήταν και τα φύλλα εργασίας με τα οποία ασχολήθηκαν τα παιδιά αφου μέσα από το παιχνίδι βρέθηκε η σωστή λύση για το κάθε πρόβλημα:
Μάρτιος:Προετοιμαζόμαστε για το πείραμα του Ερατοσθένη…Μελετούμε γωνίες,τρίγωνα και άλλα σχήματα,τη θέση της γης και του ήλιου,παράλληλες και τεμνόμενες γραμμές,φτιάχνουμε αινίγματα και τα αναθέτουμε το ένα σχολείο στο άλλο.Τα συνεργατικά αποτελέσματα των κοινών μας δράσεων μπορείτε να τα δείτε εδώ:
https://twinspace.etwinning.net/92422/pages/page/891880
https://twinspace.etwinning.net/92422/pages/page/891876
https://twinspace.etwinning.net/92422/pages/page/891794
https://twinspace.etwinning.net/92422/pages/page/891796
https://twinspace.etwinning.net/92422/pages/page/891804
Φυσικά ,από ένα πρόγραμμα E Twinning σχετικό με τα μαθηματικά δε θα μπορούσαν να λείπουν οι αριθμοί…Δημιουργήθηκε καλοκαιρινή αριθμογραμμή από το 1-16(κάθε σχολείο ανέλαβε δύο αριθμούς) όπως φαίνεται στους εξής συνδέσμους:https://www.postermywall.com/index.php/poster/view/8001c39809bae4c00873d67c5ac69330 και
Τα πολλά και διαφορετικά ηλεκτρονικά παιχνίδια και παζλς τράβηξαν από την αρχή το ενδιαφέρον των παιδιών.Χαίρονταν να ασχολούνται με αυτά κάθε μέρα στην ώρα του ελεύθερου παιχνιδιού.Δείτε στους παρακάτω συνδέσμους μερικά από αυτά:
http://quizizz.com/join/quiz/5e3e91fd93213f001b6aa2fb/start?referrer=5bdb4c51cd0328001bc31dc5
https://learningapps.org/watch?v=pxhsivjjj20
https://quizizz.com/join/quiz/5ec9118908c735001ba9ccfb/start?studentShare=true
http://quizizz.com/join/quiz/5e41695565b23c001c2fc054/start?referrer=5bdb4c51cd0328001bc31dc5
https://quizizz.com/join/quiz/5e48f019de863e001bec87a7/start
και κάπως έτσι…..φτάσαμε στο τέλος και αυτού του ταξιδιού στον κόσμο των μαθηματικών…Μπορείτε να δείτε την τελική ομαδοσυνεργατική παρουσίαση μας εδώ:https://view.genial.ly/5ef3680fca38bb0d8785f0a4/horizontal-infographic-timeline-teliko-proion .Σας ευχόμαστε όμορφο,ξεκούραστο και δροσερό καλοκαίρι!!!
Και η ετικέτα ποιότητας που απονεμήθηκε στο σχολείο μας για το έργο “Στον κόσμο των μαθηματικών”: