ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ “ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΟΣ ΑΚΡΟΑΤΗΣ”
Την Πέμπτη 26 Μαΐου πραγματοποιήθηκε το βιωματικό εργαστήριο με τίτλο «Μαθαίνω να είμαι καλός ακροατής». Οι μαθητές των δύο Τμημάτων Ένταξης είχαν την ευκαιρία να ακούσουν και να συζητήσουν το παραμύθι «Το κουνελάκι άκουγε» της Cori Doerrfeld. Στη συνέχεια, μέσα από βιωματικά παιχνίδια γνώρισαν τι είναι ενεργητική ακρόαση και ποιος είναι ο καλός ακροατής Πήραν τον ρόλο του ομιλητή και του ακροατή εναλλάξ καθώς ήταν χωρισμένοι σε ζευγάρια. Τέλος, ζωγράφισαν και κόλλησαν σε χαρτόνι τα στοιχεία του καλού ακροατή.
Οι δασκάλες
Άννα Μακρογιάννη
Αθηνά Χαλκιά
Αθηνά Γαλογαύρου





































