Οι μαθητές της Στ’ τάξης του σχολείου μας συνεχίζουν να δημιουργούν και να εμπνέονται μέσα από ευρωπαϊκές δράσεις!
Με ιδιαίτερη χαρά, το τμήμα Στ2 συμμετείχε στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό αφίσας “Dessine-moi l` Europe!” με θέμα τις κοινές αξίες της Ευρώπης, τη δημοκρατία, την ειρήνη και την πολιτισμική ποικιλομορφία. Στο πλαίσιο του μαθήματος των Γαλλικών και με την καθοδήγηση της εκπαιδευτικού Βάσιας Χασιώτη, μια μαθήτρια του τμήματος δημιούργησε μια πρωτότυπη αφίσα, αποτυπώνοντας με ευαισθησία και φαντασία το δικό της όραμα για μια ενωμένη και αλληλέγγυα Ευρώπη.
Η συμμετοχή αυτή αποτελεί μια όμορφη ευκαιρία για τους μαθητές να εκφραστούν δημιουργικά, να καλλιεργήσουν την ευρωπαϊκή τους συνείδηση και να γίνουν ενεργοί πολίτες του αύριο.
Καλή επιτυχία!
- ΑΦΙΣΑ 2
- ΑΦΙΣΑ 1
Για τον Σύλλογο Διδασκόντων
Η Διευθύντρια
Φαίη Παπαδάκη








