ΣΧΟΛΗ ΓΟΝΕΩΝ

20260509 085329

Την Τετάρτη 22/04/2026 πραγματοποιήθηκε το  απόγευμα στις 18.00 μ.μ. συνάντηση με τους γονείς των παιδιών, σε μια διάλεξη  από τις εκπαιδευτικούς  και τον κοινωνικό λειτουργό του νηπιαγωγείου μας, με θέμα:

“Αναπτύσσοντας την Αυτοεκτίμηση των παιδιών ”

Αναπτύσσοντας την Αυτοεκτίηση των παιδιών μας