
Την Τετάρτη 22/04/2026 πραγματοποιήθηκε το απόγευμα στις 18.00 μ.μ. συνάντηση με τους γονείς των παιδιών, σε μια διάλεξη από τις εκπαιδευτικούς και τον κοινωνικό λειτουργό του νηπιαγωγείου μας, με θέμα:
“Αναπτύσσοντας την Αυτοεκτίμηση των παιδιών ”

Την Τετάρτη 22/04/2026 πραγματοποιήθηκε το απόγευμα στις 18.00 μ.μ. συνάντηση με τους γονείς των παιδιών, σε μια διάλεξη από τις εκπαιδευτικούς και τον κοινωνικό λειτουργό του νηπιαγωγείου μας, με θέμα:
“Αναπτύσσοντας την Αυτοεκτίμηση των παιδιών ”