Για άλλη μια χρονιά αξιώθηκαν οι μητέρες των παιδιών μας να κατασκευάσουν τις πασχαλινές λαμπάδες που αποτελούν πλέον παράδοση στο νηπιαγωγείο μας .Η δουλειά πολλή αλλά το αποτέλεσμα την δικαιώνει.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ο Σύλλογος μας προσέφερε επίσης λαμπάδες στον ΟΚΑΞ προκειμένου εκείνος με τη σειρά του ,να τις χαρίσει για το Πάσχα σε εκείνους που θα τις χρειαστούν.
. .


